بسیاری از افرادی که می خواهند با قیمت مناسب لاستیک های ماشین خود را خریداری کنند، اقدام به خرید لاستیک دولتی می نمایند. آنها باید به خوبی در مورد شرایط ثبت نام لاستیک دولتی اطلاعات و آگاهی داشته باشند و سپس اقدام به ثبت نام نمایند. لاستیک یکی از مهمترین بخش ها و تجهیزات ماشین به شمار می رود که باید برای خرید آنها هزینه زیادی پرداخت کنید. اما اگر به صورت دولتی اقدام به خرید آن نمایید می توانید با قیمت پایین تری این نوع از تجهیزات ماشین خود را تهیه کنید.

یکی از نکاتی که در مورد ثبت نام لاستیک دولتی اهمیت بسیار زیادی دارد و باید شما به آن دقت داشته باشید این است که تنها می توانید بای یک ماشین لاستیک بخرید. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که تعداد زیادی از لاستیک های ماشین خود را می توانند با قیمت دولتی خریداری کنند و آنها را نگهداری نمایند. این روش خرید اصلا اشتباه است، چرا که تاریخ استفاده از آنها می گذرد و دیگر به درد شما نمی خورد.

نحوه ثبت نام لاستیک دولتی :

شما برای ثبت نام لاستیک دولتی باید مدارک مورد نیاز خود را به یکی از نمایندگی های فروش ارائه دهید تا بتوانید لاستیک مورد نظر خود را خریداری کنید. لاستیک هایی که با قیمت دولتی به فروش می رسند در نمایندگی های معتبر هستند و شما باید به آنها برای خرید مراجعه کنید. دقت داشته باشید که شما نیازی نیست به سازمان مشخص و یا اداره ای برای خرید این لاستیک ها مراجعه کنید، بلکه تنها باید به نمایندگی برند لاستیک برای خرید مراجعه نمایید. برخی از برندهای لاستیکی در ماه یک بار قیمت لاستیک ها را بسیار پایین تر می آورند و به فروش می رسانند. شما می توانید آن نمایندگی ها را از طریق اینترنت پیدا کرده و خرید خود را از آنها انجام دهید. برای خرید لاستیک دولتی به مدارکی نیاز دارید که این مدارک عبارت می باشد از :

  1. فردی که صاحب خودرو اس باید کارت ملی خود را تحویل دهد.
  2. کارت خودرویی که شما می خواهید برای آن لاستیک خریداری کنید را باید تحویل دهید.
  3. برگ سبز خودرو هم از دیگر مدارکی می باشد که باید زمان زمان ثبت نام لاستیک دولتی همراه خود داشته باشید.

شما زمانی که این مدارک را برای خرید لاستیک به نمایندگی تحویل دهید، می توانید هرچه سریعتر و در زمان کمتری لاستیک های مورد نظر خود را تحویل بگیرید. دقت داشته باشید که شما باید زمان ثبت نام به خوبی ویژگی ها و مشخصات لاستیک مورد نظر خود را وارد کنید تا بتوانید بهترین نمونه های آن را خریداری نمایید. برای اطلاع از فروش لاستیک مارشال به سایت مراجعه کنید.

ثبت نام لاستیک دولتی و تفاوت قیمت آن با لاستیک آزاد :

بسیاری از افراد شاید برایشن این سوال به وجود آید که لاستیک دولتی با لاستیک آزاد چه تفاوتی از نظر قیمت دارد. آنها باید بدانند آن دسته از لاستیک های آزاد در بازار دست کم یک و نیم برابر نرخ قیمت لاستیک های دولتی برای خرید هزینه دارند. در واقع بسیاری از نمایندگی های تولید لاستیک گاهی اوقات لاستیک های تولیدی را با قیمت بسیار کمتری به فروش می رسانند تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند. شما می توانید زمانی که این نمایندگی ها ثبت نام را آغاز می کنند یکی از انواع لاستیک های دولتی را خریداری کنید. در واقع شما به تعداد چرخ های ماشین خود یعنی 4 عدد می توانید لاستیک ها را خریداری نمایید. تنها نکته ای که در این مورد اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که از نمایندگی های معتبری خرید خود را انجام دهید تا از آنها اطمینان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3866
نمایش همه
علاقه مندی ها ()