در بین انواع برندهای لاستیک که شما برای ماشین خود خریداری می کنید برند ایران تایر یکی از بهترین و شناخته شده تری برندهای لاستیک می باشد. شما باید برای خرید لاستیک به دنبال برندهای مهم و معتبری باشید تا بتوانید سال های سال از آنها استفاده کنید. در واقع باید بدانید تولیدکنندگان برندهای معتبر از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها و مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. به همین دلیل شما از خرید خود رضایت کافی خواهید داشت. به همین دلیل بهتر است لاستیک های ماشین خود را تنها از  برندهای معتبر خریداری کنید.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که با خرید لاستیک های ایران تایر دیگر نیازی نیست از آنها مراقبت نمایند. اما باید بدانید شما زمان خرید هر یک از انواع لاستیک ها باید به خوبی با نکاتی در مورد مراقبت از آن آشنایی داشته باشید. تنها در این صورت است که می توانید از آن استفاده لازم را ببرید. برخی از نکات مراقبتی در مورد این لاستیک ها را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

نکاتی در مورد مراقبت و نگهداری از لاستیک های ایران تایر :

برخی از نکات بسیار مهمی که شما باید در مورد مراقبت از لاستیک های ایران تایر بدانید و به آنها توجه داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. شما باید هر دو هفته یک بار باد لاستیک های خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برخی از افراد هر یک ماه یک بار باد لاستیک های خود را تعویض می نمایند. ولی بهتر است شما هر دو هفته ای باد لاستیک های خود را چک کنید. در واقع برای ایمنی بیشتر و ماندگاری لاستیک ها این امر انجام می شود و همچنین مصرف سوخت شما هم با بازدید و ایمن بودن لاستیک ها تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.
  2. اگر شما در منطقه ای که هوای آن سرد است می خواهید رانندگی کنید، باید لاستیک هایی را خریداری نمایید که مقاومت بیشتری در برابر سرما دارند. این نوع از لاستیک ها انتخاب بهتری برای شما به شمار می رود و به همین دلیل بهتر است آنها را خریداری کنید.
  3. عاج لاستیک های خود را به طور دائم مورد بررسی قرار دهید تا از سالم بودن آن اطمینان کافی داشته باشید. در صورتی که برخی از آنها عاج شان دچار ایراد و اشکال شود بدون شک کارایی لازم را نخواهند داشت. بر همین اساس بهتر است به خوبی این مورد را زمان استفاده از لاستیک های ایران تایر در نظر داشته باشید.
  4. بایاس پلای و رادیال از انواع لاستیک های خودرو می باشند که تولیدی برند ایران تایر آنها را تولید کرده و به مشتریان خود ارائه می دهد. شما باید دقت داشته باشید که هرگز آنها را در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار ندهید. در واقع اگر آنها روی یک خودرو نصب شوند و با یکدیگر تفاوت داشته باشند کارایی خوب و مناسبی از خود نشان نمی دهند. برای اطلاع از قیمت فروش لاستیک به سایت مراجعه کنید.

5. هر یک از انواع لاستیک هایی که خریداری کرده اید ویژگی های متنوعی دارد و شما باید به خوبی ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید زمان استفاده از آنها به خوبی به ویژگی های آنها دقت نمود و بر اساس ویژگی هایی که دارند از آنها استفاده کنید. برخی از آنها شرایط رانندگی ویژه ای دارند و سرعت آنها هم مشخص شده می باشد. شما باید به آنها دقت داشته باشید و رانندگی خود را بر اساس ویژگی هایی که دارند تنظیم نمایید. برخی از آنها امکان دارد قدرت بیشتری داشته باشند و شما می توانید از آنها در هر شرایطی استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()