فروش خودرو و روش های مختلف آن:

فروش خودرو در کشور ما به چند صورت انجام می شود. خودرو صفر و خودرو کارکرده. در کشور ما دو تولید کننده مطرح در زمینه تولید و فروش مربوط به خودرو فعالیت دارند. تولید کننده‌ هایی که محصولات خود را توسط نمایندگی های مجاز به خریداران عرضه می‌ نمایند و تمامی سیاست ‌گذاری های فروش خودرو که توسط شرکت ‌های تولید کننده به تمامی نمایندگی های ذیربط ابلاغ می گردد. البته خودرو های صفر توسط بعضی از فروشگاه های معاملاتی خودرو به فروش می ‌رسد که شخصی می باشند. خودرو های صفر با سیاست گذاری های شرکت تولید کننده و شرکت های تابع معامله به فروش می ‌رسد، سیاست گذاری های شرکت با توجه به شرایط اقتصادی اعمال می شود و با توجه به شرایط مختلف متفاوت است. خودرو های صفر از طریق پیش فروش، اقساطی و نقدی به فروش می رسد. خودرو های کار کرده نیز به صورت های متفاوت از طریق فروش در بنگاه‌ های مختلف معامله می ‌شود. با توجه به استفاده از کاربرد روز افزون فضای مجازی، فروش خودرو در فضای مجازی آمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و مردم تمایل بیشتری به خرید از فضای مجازی پیدا کرده‌ اند و با ایجاد حذف واسطه ها و دلالان شرایط بهتری را برای معامله بین خریدار و فروشنده به وجود آورده اند. به گمان خریداران و فروشندگان حذف واسطه ها باعث شفاف سازی در انجام معاملات می ‌شود و دو طرف معامله رضایت ‌مندی بهتری از خرید و فروش خودرو پیدا می‌ کنند. فروش خودرو های تولیدی به نمایندگی‌ ها دارای معایبی می باشد و همیشه شکاف بزرگی بین قیمت تولید از درب کارخانه و قیمت بازار وجود دارد و این شکاف نشات گرفته از وجود دلال بازی ها در سیستم خرید و فروش شرکت ها می باشد و تاکنون این معضل بزرگ کماکان حل نشده و باعث افزایش قیمت تمام شده خودرو می ‌شود.

سایر اطلاعات و روش های فروش خودرو:

 و مصرف کننده بهای بالاتری از قیمت تمام شده پرداخت می ‌کند و سود این مبلغ اضافی به جیب دلالان می رود و به افزایش قیمت تمام شده خودرو برای مصرف کننده منجر می شود. تاکنون راه حل‌ های موجود و به کار گرفته شده نتوانسته به کاهش شکاف قیمتی خودرو منجر شود. البته شیوه های فروش شرکت ها در بعضی از مواقع تغییر کرده ولی هیچ یکی از این روش ها راهگشا نبوده و پاسخگوی نیاز مشتریان و مصرف کنندگان نمی باشد.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های خارجی به سایت مراجعه کنید. 

چند شرکت وارداتی خودرو در زمینه فروش در کشور ما فعالیت دارند که انواع خودرو های چینی، ژاپنی و آلمانی، کره ای و غیره را به فروش می رسانند که خودرو های چینی در زمینه فروش و شرایط اقساطی و قیمتی مناسب گوی سبقت را از دیگر شرکت ها ربوده است. شرکت های چینی به دلیل سیاست گذاری مناسب و فضای باز اقتصادی با تمام کشورها و همچنین مونتاژ انواع خودرو ها در جهان به عنوان قطب صنعتی نوظهور در جهان توانسته به بسیاری از کشور ها ورود کند. از این رو، آمار فروش خودرو های چینی و همچنین قطعات چینی در کشور ما نیز بسیار افزایش پیدا کرده و با ورود شرکت های چینی در زمینه تولید خودرو های ایرانی نیز کمی دانش خود را به روز کرده اند. البته تمایل مردم برای خرید و فروش خودرو های ایرانی به صورت کارکرده  بیشتر از خودرو های چینی است و خودرو های کارکرده چینی در زمان فروش افت شدید قیمتی دارند و فروش این خودرو ها کمی سخت‌ تر از محصولات ایرانی است. خریداران در صورت خرید خودرو باید آگاهی کامل راجع به نوع خودرو، قیمت پایه، مدت کارکرد و سالم بودن بدنه و موتور و شاسی داشته باشند و نادیده گرفتن این موارد باعث سود و ضرر دو طرف معامله می گردد. حتی در خرید خودرو های صفر نیز باید به این موارد توجه نمود خرید و فروش خودرو به صورت آگاهانه به رضایتمندی مصرف کننده منجر می‌ شود.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 938
نمایش همه
علاقه مندی ها ()