فروش اقساطی خودرو در مراکز مختلف:

فروش اقساطی خودرو به این معنی است که خودروی ساخته شده و توسط مراکز مختلفی به صورت اقساطی به فروش برسد. البته برای فروش اقساطی هر خودرویی باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت به فروشنده اعطا شده و بقیه هزینه آن به صورت اقساطی و تحت شرایطی به فروشنده داده شود. البته ممکن است میزان پیش پرداخت گاهی اوقات بسیار پایین بوده و ممکن است گاهی اوقات برخی از مراکز میزان پیش پرداخت بیشتر را دریافت نمایند. می ‌توان گفت فروش اقساطی هر خودرویی بسته به میزان قیمت خودرو و کیفیت آن دارای پیش پرداخت ها و شرایط گوناگون بوده و هر مرکزی بنا بر شرکت تولید کننده خودرو مورد نظر قیمت آن و همچنین برند آن شرایط خاصی را برای آن ها برگزیده اند. گاهی اوقات خودرو های کار کرده نیز مانند خودرو های صفر توسط مراکز مختلفی تحت پوشش اقساطی انواع خودرو قرار می ‌گیرند. البته خودرو های کارکرد نسبت به خودرو های صفر از قیمت های پایین تری برخوردار بوده و می توان آن ها را گاهی اوقات با میزان کیفیت بالایی خریداری نمود. همه ما می دانیم یکی از مراکزی که به فروش اقساطی خودرو می پردازند بنگاه های معاملات خودرو می باشند. به دلیل وجود دلالانی که در این بنگاه ها قرار داشته و به فروش خودرو می پردازند قیمت خودرو نسبت به شرکت های تولید کننده خود را بسیار بالاتر بوده و به همین دلیل امروزه این روش خرید خودرو جایگاه خود را از دست داده است و اکثر مردم برای خرید خودروی مورد نظر خود به فضای مجازی اکتفا می کنند. علاوه بر فضای مجازی اپلیکیشن‌ های مختلفی با تبلیغاتی که فروشندگان خودرو در این اپلیکیشن ها قرار می دهند به صورت بدون واسطه و بدون هیچگونه دلالی خریداران می توانند به خرید خودرو بپردازند. البته فروش اقساطی خودرو نیز در بین این تبلیغات قرار گرفته و افراد می ‌توانند با مراجعه به آن ها و ارتباط با فروشنده مربوطه نسبت به خرید خودروی اقساطی اقدام نمایند که البته باید نسبت به فروشنده مربوطه اطمینان خاطر داشته و از آن مطمئن باشند.

نحوه فروش اقساطی خودرو در مراکز مختلف:

فروش اقساطی خودرو فقط به اپلیکیشن های مختلف و یا فضای مجازی فروشندگان خاصی اکتفا نکرده و مراکزی به صورت غیر حضوری به فعالیت می پردازند و به فروش انواع خودرو به صورت اقساطی می پردازند. مراکز و نمایندگی هایی که توسط شرکت های خودرو سازی مسئولیت فروش اقساطی خودرو را به عهده گرفته اند علاوه بر این که به صورت حضوری به فعالیت می پردازند می توانند به صورت غیر حضوری نیز برای افرادی که به دور از این نمایندگی ها قرار دارند به فعالیت پرداخته و خودرو را به صورت اقساطی به فروش برسانند.برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی سایپا  به سایت مراجعه کنید.

هر کدام از این نمایندگی ها می توانند نمایندگی خودرو های خاصی بوده و فقط برای برند های خاصی به فعالیت بپردازند که البته شرایط فروش این خودرو ها نیز با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. مثلاً میزان پیش پرداختی که یک شرکت برای نوع خاصی از خودرو تعیین می کند علاوه بر این که با خودرو های دیگر متفاوت است می تواند با شرکت ها یا نمایندگی های دیگر نیز کاملاً متفاوت باشند. یکی از شرکت ‌ها می ‌توانند میزان پیش پرداخت را کاهش دهند و به همان نسبت نیز به میزان اقساط خودرو اضافه کند. و اقساط خودرو می ‌تواند به صورت بلند مدت و کوتاه مدت باشد که بر اساس میزان اعتبار کاری فرد خریدار می باشد. بیشتر شرکت های مورد توجه خریداران قرار می گیرند که علاوه بر پرداخت میزان پیش پرداخت کمتر اقساط آن ها بلند مدت و فرد بتواند راحت تر به پرداخت افراد پردازد. زیرا افرادی که خرید خودرو های اقساطی می ‌پردازند از نظر مالی توانایی پرداخت نقدی یک خودرو را نداشته و فقط به صورت اقساطی می توانند  به خرید و فروش خودرو بپردازند.

 

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()