اطلاعاتی در مورد فروش اقساطی خودرو:

شرکت های مختلفی در دنیا به تولید خودرو ها می پردازند. بعضی از این شرکت ها پرچمدار بوده و محصولاتی تولید می کنند که از هر نظر دارای کیفیت بوده و قیمت بالایی برای آن ها تعیین شده است. این خودرو ها به سراسر دنیا عرضه می شوند که در داخل کشور ما نیز هستند. شرکت هایی که در عرصه تولید خودرو ها فعالیت می کنند هر کدام محصولات خود را به صورت  فروش اقساطی خودرو  و یا فروش نقدی خودرو عرضه می دارند، که هر کدام از آن ها توسط افراد مختلفی انتخاب شده و خریداری خواهد شد. بعضی از افرادی که دارای قدرت خرید بالایی بوده و جزء اقشار متوسط رو به بالا می باشند می توانند انواع خودرو های تولید شده توسط این شرکت ها را خریداری نمایند البته اقشاری که جزء قشر مرفه به حساب می ‌آیند مطمئنا خودرو های خارجی را به خودرو های ایرانی و یا خودرو هایی که توسط شرکت های خودرو سازی ایرانی ساخته می شود ترجیح داده و به خرید آن ها می پردازند. زیرا آن ها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. خودرو هایی نیز وجود دارند که قطعات آن ها از کشور های دیگر وارد شده و توسط شرکت های خودرو سازی ایرانی مونتاژ می شود که کیفیت آن ها نسبت به خودرو هایی که کاملاً بومی بوده بالاتر است. در شرکت های خودرو سازی که در داخل کشور وجود دارد خودرو های مختلفی ساخته می ‌شود که می ‌توان از آن ها به خودرو های خانواده پژو، مانند پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پژو پارس اشاره نمود. همچنین انواع سمند، انواع دنا مانند دنا پلاس، دنا توربوشارژ و دنای معمولی از خودرو هایی هستند که توسط شرکت ایران خودرو ساخته می ‌شوند. در شرکت سایپا نیز انواع تیبا، پراید، پراید وانت، پیکان وانت و خودرو های دیگری ساخته می شوند. همچنین در شرکت خودرو سازی کرمان خودرو نیز خودرو هایی مانند لیفان، گلف و برخی از خودرو های هیوندای و خودرو های دیگری وجود دارند که مونتاژ داخلی بوده و از قطعات خارجی برای ساخت آن ها استفاده شده است.

انواع روش فروش اقساطی خودرو:

خودرو های مختلفی که در بالا به آن ها اشاره شد در مراکز فروش مختلفی فروخته می ‌شوند. اولاً فروشگاه‌ های فروش ماشین، به فروش انواع خودرو های صفر و کار کرده خواهند پرداخت. ولی امروزه با توجه به افزایش کاربرد فضای مجازی در زندگی روزمره بسیاری از افراد به خرید خودرو ها خواهند پرداخت که در فضای مجازی به فروش گذاشته می شود. البته فروش اقساطی خودرو نیز توسط سایت ها و اپلیکیشن های خاصی به فروش می رسد که افراد می ‌توانند به آن ها مراجعه نموده و توسط ارتباط برقرار کردن با آن ها به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند. ولی قبل از خرید با این روش باید ابتدا در مورد معتبر بودن سایت و یا اپلیکیشن مربوطه تحقیق نموده و سپس به خریداری از آن ها بپردازید.  برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

زیرا ممکن است افراد سود جو برای کلاه برداری نسبت به ساخت سایت های جعلی اقدام کرده و به در این فضا سر افرادی را کلاه خواهند . فروش اقساطی خودرو به صورت غیر حضوری و حضوری توسط مرکزی انجام شود که برای خرید از این مراکز نیز باید نسبتا بر آن اطمینان خاطر داشته و سپس به خرید خودرو به صورت نقد و اقساط بپردازید. مراکز و نمایندگی هایی وجود دارد که از طرف شرکت های خودرو سازی مسئولیت فروش اقساطی خودرو را به عهده گرفته و به فروش خودرو های مختلفی با شرایط خاص می ‌پردازند که این شرایط توسط شرکت مورد نظر تعیین شده و خریداران باید طبق شرایط به خرید این خودرو ها بپردازند. شرایط فروش اقساطی خودرو در شرکت های مختلف می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. هر شرکتی بنابر خودرو و هزینه ساخت خودرو، پیش پرداختی تقبل نموده است که بر حسب آن ها نرخ پیش پرداخت و یا اقساط را تعیین کرده و زمان پرداخت اقساط را نیز تعیین نماید.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()