تعریف فروش اقساطی خودرو:

در دنیا شرکت ‌های خودرو سازی بسیاری وجود دارد که به تولید خودرو های با کیفیت و بی کیفیت می پردازند که البته این شرکت ها در کشور ما نیز وجود دارند. شرکت های خودرو سازی داخلی به دلیل بالا رفتن قیمت های خودرو های داخلی و خارجی در ایران به فروش اقساطی خودرو می پردازند. بالا رفتن قیمت دلار روی همه اقلام متاثر بوده که خودرو نیز از آن مستثنی نیست. در داخل کشور ما بالارفتن که شاهد روز افزون قیمت همه اقلام می ‌باشیم همانطور که می دانید خودرو هایی که در داخل کشور تولید می شود از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و تنها تعداد معدودی از آن ها جزو خودرو های مطلوب محسوب خواهند شد. از شرکت های خودرو سازی که در داخل کشور زمان زیادی است که فعالیت می ‌کنند می ‌توان به شرکت خودرو سازی، سایپا، ایران خودرو و یا کرمان موتور اشاره نمود. هر کدام از این شرکت‌ها به تولید خودرو های خاصی پرداخته و آن ها را به سراسر کشور عرضه می کنند ولی به دلیل پایین بودن کیفیت خودرو های ساخته شده توسط شرکت های خودرو سازی داخل این خودرو ها به کشور های دیگر صادر نخواهد شد. با وجود بی کیفیتی های زیادی که از این خودرو ها می بینیم باز هم فروش آن ها در داخل بسیار زیاد بوده و بسیاری از اقشار مردم به خرید آن ها می پردازند. از خودرو هایی که تولید داخل بوده و جزء خودرو های میان رده محسوب می شود می توان به پراید، تیبا، ساینا که توسط شرکت خودرو سازی سایپا ساخته می شود اشاره نمود. خودرو های خانواده پژو مانند پژو ۲۰۶، ۴۰۵، پرشیا، سمند و خودرو های بسیار دیگری نیز توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو ساخته خواهد شد. کرمان موتور یا کرمان خودرو نیز خودرو هایی مانند لیفان، گلف و غیره را که خارجی بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار هستند عرضه خواهند کرد، هر کدام از خودرو های گفته شده دارای مزایا و معایبی هستند که باعث فروش بالا و یا کم این خودرو ها شده است.

نحوه فروش اقساطی خودرو:

همان گونه که گفته شد در داخل کشور ما به دلیل گرانی های موجود شرکت های خودرو سازی مختلف توسط نمایندگی های خود و یا زیر مجموعه هایی که در شهرهای مختلف دارند به فروش اقساطی خودرو می پردازند. هر کدام از این نمایندگی ها و شرکت ها دارای شرایط  خاصی بوده که تحت آن شرایط به فروش محصولات خود خواهند پرداخت. و مثلاً نوع بانکی ای که طرف قرارداد با این شرکت ها می باشد با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین خودرو هایی که این شرکت ها تحت شرایط فروش اقساطی خودرو قرار دادند با یکدیگر متفاوت است ضمن این که میزان پیش پرداخت خودرو های مختلف در این شرکت و نمایندگی ها با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

زمان تحویل دادن نیز از شرایطی است که در هر کدام از این مراکز با یکدیگر به صورت کامل تفاوت دارد ولی به صورت کلی همه شرکت ها و نمایندگی های که به فروش اقساطی خودرو های مختلفی می پردازند. از فرد متقاضی مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت نموده و آن ها را برای خودروی مورد نظر خود ثبت نام می نمایند و مدتی بعد که ممکن است زمان آن نامعلوم باشد و یا زمان آن به تعویق بیفتد. خود را به فرد تحویل داده خواهد شد ضمن این که ما بقیه هزینه خودرو به عنوان مبالغ اقساطی اقساط بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم بندی شده و فرد باید طبق موعد مقرر به پرداخت آن ها بپردازند. در صورت پرداخت همه اقساط نامبرده شده انتقال مالکیت خودرو توسط شرکت و یا مرکز فروش خودرو اقساطی انجام خواهد شد فروش خودرو اقساطی هر ساله تعداد بسیار زیادی خریدار را به خود اختصاص می ‌دهند. زیرا امروزه به دلیل گرانی های موجود در کشور هر فردی قادر به پرداخت هزینه کامل یک خودرو خواهد بود و فقط می ‌تواند به صورت اقساطی به خرید خودرو بپردازد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 912
نمایش همه
علاقه مندی ها ()