اطلاعاتی در مورد فروش اقساطی سایپا

فروش اقساطی سایپا و اطلاعاتی در مورد آن:

شرکت سایپا یکی از شرکت های خودرو سازی در داخل کشور می باشد که به تولید خودرو های مختلفی می ‌پردازد. سایپا سال های زیادی است که فعالیت خود را در حوزه تولید خودرو آغاز نموده است و به تولید خودرو های مختلفی می پردازد که اکثر آن ها میان رده بوده و توسط قشر بزرگی از مردم استفاده خواهد شد. البته فقط شرکت ‌سایپا نیست که در داخل کشور ما به تولید خودرو می پردازد، بلکه شرکت ایران خودرو و کرمان خودرو نیز از شرکت‌ های فعال در این زمینه می باشند. شرکت سایپا برای محصولات خود شرایط فروش اقساطی سایپا را فراهم کرده است که هر فردی بتواند به خرید محصولات سایپا پردازد. زیرا این محصولات دارای قیمت بالایی بوده و افراد زیادی در داخل کشور وجود دارند که قدرت خرید این خودرو ها نخواهد داشت و تنها راهی که می تواند آن ها را صاحب ماشین کند فروش اقساطی سایپا می باشد. البته به غیر از سایپا که شرایط فروش اقساطی را برقرار کرده است شرکت ‌های دیگر خودرو سازی نیز در این راستا فعال هستند و انواع خودرو هایی که تولید می کنند را تحت شرایط فروش اقساطی خودرو به فروش می رسانند. فروش اقساطی خودرو هم مربوط به خودرو های صفر بوده بعضی از شرکت ‌ها نیز فروش اقساطی خودرو های دست دوم را در کنار فروش اقساطی خودرو های تولید شده خود خواهند داشت. هر کدام از این خودرو ها دارای خریداران خاص خود می باشد و هر کسی بنابر میزان بودجه خود و همچنین نیاز خود، به خرید مدل خاصی از خودرو می پردازد. همان گونه که گفته شد فروش اقساطی سایپا شامل تمام خودرو هایی که سایپا تولید می‌ کند می باشد. از خودرو هایی که میزان ثبت نام فروش اقساطی برای آن ها بسیار زیاد است می توان به پراید اشاره نمود. این خودرو تقریباً در دهه ۸۰ وارد کشور ما شد و سایپا مسئولیت مونتاژ و بعد ها نیز مسئولیت ساخت آن را به عهده گرفت. خودرو پراید در چند سال گذشته دارای قیمت بسیار مناسب و پایینی بود به صورتی که هر کسی می توانست به خرید خودرو بپردازد.

فروش اقساطی سایپا و انواع خودروها:

همان گونه که گفته شد یکی از خودرو های شرکت سایپا که تحت شرایط فروش اقساطی سایپا قرار می‌ گیرد خودرو پراید می باشد که البته در چند ماه گذشته تولید آن متوقف شد. ولی خودرو هایی که به صورت ترکیبی از پراید ساخته شده ‌اند هنوز هم دارای خط تولید بوده و هر ساله تعداد زیادی از این خود ها تولید می ‌شود که از آن ها می توان به خودرو های آریسان اشاره نمود. البته شرکت سایپا به جای تولید پراید خودروی دیگری را رونمایی کرده است که نام آن ساینا می باشد. خودروی دیگری که آن را برای جایگزین پراید در نظر گرفتند خودروی تیبا است. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور به سایت مراجعه کنید. 

همه خودرو های نامبرده شده دارای یک رنج کیفیتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. ولی با توجه به قدرت خرید پایین مردم و پایین تر بودن قیمت این خودرو، خریداران زیادی هستند که تمایل به خرید خودرو های سایپا خواهند داشت. این خودرو ها از قطعات چینی ساخته شدند که بسیار بی کیفیت می باشند و متاسفانه روند بی کیفیتی در انواع خودرو های تولید داخل در حال گسترش بوده و به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت. ولی تنها مزیتی که می توان برای فروش اقساطی خودرو های مختلف در نظر گرفت این است که فرد با داشتن بودجه کمتری می تواند به خرید خودروی مورد نظر خود بپردازد. همچنین می توان گفت میزان پیش پرداختی که شرکت ‌های مختلف خودرو سازی و نمایندگی های آن ها دریافت می کنند و میزان اقساطی که برای فرد در نظر می گیرند برحسب میزان اعتبار شغلی خریدار بوده و فرد می‌ تواند بر حسب حقوق خود برای اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت این شرکت ‌ها برنامه ‌ریزی کرده و به خرید خودرو بپردازد.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 927
نمایش همه
علاقه مندی ها ()