فروش اقساطی ایران خودرو و شرایط آن:

ایران خودرو یکی از شرکت هایی است که در حوزه تولید خودرو فعالیت می کند و سال های بسیار زیادی است که در این عرصه حضور دارد. سال فعالیت این شرکت خودرو سازی به دهه ۴۰ بر خواهد گشت و اولین شرکتی است که در کشور ما برای تولید خودرو های مختلف تاسیس شد. شرکت ایران ‌خودرو برای بالاتر بردن میزان فروش خود به صورت اقساطی خودرو های تولید شده خود را عرضه می کند که به آن فروش اقساطی ایران خودرو می گویند. شرکت ایران خودرو در اوایل تاسیس خود از قطعات خارجی برای تولید خودرو استفاده می نمود و به نوعی به مونتاژ کردن قطعات خودرو می پرداخت. ولی در سال های اخیر به دلیل وارد نشدن هیچ گونه قطعاتی از کشور های دیگر به غیر از کشور چین، شرکت ایران خودرو برای تولید محصولات خود مجبور به استفاده از قطعات چینی و قطعات بی کیفیت برای محصولات خود بود و به همین دلیل خودرو هایی که در سال ‌های اخیر توسط این شرکت به تولید می رسند از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. ولی با وجود همه این بی کیفیتی ها در قطعات محصولات جدید ایران خودرو، قیمت آن ها به حدی بالا رفته است که می تواند با قیمت یک خودروی بسیار لوکس در خارج از کشور برابری کند. در کشور ما یک فرد باید چندین سال حقوق خود را پس انداز کند تا بتواند به خرید یک خودروی بسیار معمولی و بی ‌کیفیت بپردازد. البته از آنجایی که امروزه خودرو ها به یکی از اجزای لاینفک زندگی تبدیل شدند و برای هر زندگی لازم می باشند مردم کشور به خرید خودرو های بی کیفیت اکتفا کرده و هر ساله تعداد بسیار زیادی از خودرو ها که توسط شرکت های ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور تولید و توزیع می شود به فروش می رسد.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو و شرکت ‌های خودرو سازی دیگر:

فروش اقساطی ایران خودرو به این گونه ای است که فرد خریدار برای خرید خودرو به صورت اقساطی ابتدا باید به بودجه خود توجه کرده و نسبت به آن خودروی مناسبی را انتخاب نماید و با توجه به خودروی مورد نظر باید به شرکت سازنده آن مراجعه کند. شرایط و قانون هایی که نمایندگی مورد نظر برای خریداران در نظر گرفته است و با مطالعه کامل این قوانین برای خرید خودرو مورد نظر خود اقدام نماید. پس از فراگیری اطلاعات کاملی در مورد فروش اقساطی ایران خودرو و شرکت های دیگر برای ثبت نام و پرداخت کردن مبلغی به عنوان پیش پرداخت، اقدام نماید. پیش پرداخت در شرکت ‌های مختلف و نمایندگی های مختلف می تواند کاملاً متفاوت باشد. در نمایندگی هایی که به فروش اقساطی خودرو می ‌پردازند میزان پیش پرداخت کاملاً متفاوت می باشد. از مزیتی که در این روش وجود دارد این است که فرد می ‌تواند بر حسب میزان اعتبار شغلی خود و میزان حقوقی که دریافت می کند یکی از شرایط خودروی مورد نظر خود را که به شرایط زندگی خود بیشتر نزدیک است و با آن تناسب دارد انتخاب کرده و به این صورت به خرید خودروی مورد نظر خود بپردازد. برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید. 

خریدار می تواند با پرداخت مبلغ پیش پرداخت خودرو را ثبت نام نموده و پس از مدتی آن را تحویل بگیرد. بعد از تحویل گرفتن خودرو اقساط آن شروع شده و خریدار باید به پرداخت اقساط با توجه به شرایطی که خود انتخاب کرده و شرکت یا نمایندگی مورد نظر آن شرایط را انتخاب کرده است بپردازد. به این ترتیب با تمام شدن اقساط خودرو سند مالکیت خودرو به نام فرد انتقال داده شده و به این صورت فرد می تواند پس از اتمام اقساط مالکیت تام در برابر خودرو داشته باشد. با وجود معایب بسیاری که برای فروش اقساطی خودرو های مختلف وجود دارد می ‌توان مزیت هایی را مانند صاحب خودرو شدن به روش آسان تر را نام برد.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()