لاستیک ها یکی از مهم ترین بخش ها در خودرو ها به شمار می رود. لاستیک ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که هر یک دارای مزیت ها و معایبی می باشد. با توجه به خرید و فروش لاستیک ها که امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است. بسیاری از فروشندگان لاستیک های بی کیفیت را به جای اصلی به فروش می رسانند. بنابراین خرید لاستیک نیازمند دقت بالا و آشنایی با انواع لاستیک ها می باشد. لاستیک ها دارای انواع لاستیک های سواری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک های سنگین  نیمه سنگین و... می باشد که هر یک برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار ضروری است که شما برای خلرید لاستیک حتما لاستیکی مناسب با خودروی خود انتخاب نمایید. برای خرید لاستیک به سایت مراجعه کنید. 

نکات خرید لاستیک مناسب برای خودرو

پیشنهاد می شود حتما از یک برند و یک مدل تایر برای تمام چرخ ها استفاده شود تا بتوانیم کارکرد بهتری را از خودرو مشاهده نماییم.

سیستم جلوبندی خودرو تاثیر بسیاری را بر روی خودرو ها می گذارد. بنابراین سالی یکبار می توانید برای بازدید سیستم جلوبندی مراجعه نمایید. سیستم جلوبندی خودرو در طول زمان می تواند در لاستیک ها تاثیر گذارد و باعث انحراف آن نیز شود.

زمانی که شما متوجه ساییدگی غیر عادی لاستیک خودرو شدید باید بدانید که وقت تعویض لاستیک شما رسیده است.

استفاده از لاستیک بسیار مهم بوده و می تواند در طول عمر مفید لاستیک تاثیر گذار باشد. بنابراین مواردی مانند تیک آف، دستی کشیدن یا ترمز های نامناسب می تواند تاثیر بدی را بر روی تایر ها داشته باشد و لاستیک در مدت زمان کوتاهی کیفیت خود را از دست دهد.

تایر های عقب معمولا از لاستیک های جلویی خودرو سالم تر می مانند که به دلیل مواردی مانند ترمز می باشد بنابراین در مواقعی گفته می شود که لاستیک های عقبی را با لاستیک های جلویی تعویض نمایید.

رینگ لاستیک بسیار مهم بوده و در مواقعی شاهد کج شدن و ضربه در رینگ ها می شویم که رینگ نامناسب یا آسیب دیده می تواند باعث صدمه زدن به لاستیک شود. در زمان حرکت این رینگ ها حالتی تاب خورده دارند و می توانند مشکلات جدی تری را برای شما ایجاد نمایند.

یک لاستیک خوب و مناسب باید عاری از هر گونه خراشیدگی، بیرون زدگی نخ، بریدگی و... باشد بنابراین در صورت مشاهده ی هر یک از این عوامل باید آن را جدی گرفته و نسبت به تعویض لاستیک خودرو اقدام نمایید.

در دنیا شرکت های بسیاری در زمینه ی تولید تایر خودرو فعالیت دارند که هر یک لاستیک هایی با طراحی خاص را به تولید می رسانند. شرکت های سازنده ی برخی لاستیک ها دارای طراحی و ساخت عالی در بخش لاستیک ها می باشند و این برند ها طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. برند لاستیک نانکن از لاستیک های بسیار پر فروش در میان انواع برند های لاستیک های باکیفیت می باشد. برای اطلاع از فروش لاستیک سواری به سایت مراجعه کنید. 

 برند های مطرح دارای لاستیک هایی با کیفیت های بسیار خوبی بوده و همین طور قیمت های بالایی دارند اما استفاده از تایر های باکیفیت می تواند به صرفه تر از خرید چندین مرتبه ی لاستیک های ضعیف تر باشد همچنین عملکردی که از تایر های باکیفیت مشاهده می شود در لاستیک های معمولی و ضعیف قابل مشاهده نمی باشد بنابراین با خرید لاستیک های خوب می توان هم کارکرد بهتری از لاستیک داشت و هم لاستیک هایی با دوام بالایی را در اختیار داشت.

فروشگاه تایر ایرانیان از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع لاستیک با قیمت های بسیار مناسب می باشد.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()