لاستیک لاسا یکی از معروف ترین تایرهای جهان است که  متناسب با مدل های مختلف خودرو با متریال با کیفیت تولید شده اند. شرکت سابانچی یا لاسا که سرمایه گذاری صد در صد کشورهای ترکیه را مشمول می شود، امکان ساخت انواع لاستیک لاسا تحت تکنولوژی بریجستون ژاپن را با استانداردهای بین المللی امکان پذیر ساخته است. مجموعۀ ساخت تایر لاسا، از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، توانستند در صنعت تولید لاستیک سواری لاسا و دیگر مدل ها با عنوان برجستون به موفقیت های متعددی دست پیدا کنند. با توجه به گسترش صنعت تایر سازی، برندهای معتبری چون تایر لاسا، موقعیت رقابت با دیگر برندها دارند. لاستیک لاسا سواری، تایر شاسی بلند، لاستیک ون، تایر کشاورزی، تایر وانت، لاستیک های صنعتی و باری نمونه ای از انواع محصولات مجموعۀ تولیدی این شرکت در حجم گسترده می باشد. در نتیجه رانندگان خودروهای مختلف می توانند با اطمینان کامل خرید لاستیک لاسا را با مشخصات فنی مطابق با خودرو خود با قیمت ارزان خریداری نمایند.

خرید تایر لاسا با دوام

همانطور که می دانید، مهم ترین مسئله ای که در رابطه با خرید لاستیک مورد توجه می باشد، به کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهنده بستگی دارد. اگر تایر خودرو را برای اولین بار مشاهده کرده باشد، قطعاً نوشته های مندرج بر روی تایر، نظر شما را جذب نموده است. در واقع این علائم، حروف و اعدادی که به صورت لاتین بر روی آنها به رنگ سفید و یا زرد حکاکی شده است، به عنوان شناسنامۀ لاستیک محسوب می شود. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید تایر هستند، بر اساس این نوشته ها، بهترین انتخاب از تایر را خواهند داشت.

نوع تایر، عرض مقطع لاستیک ( میلی متر)، میزان نست ارتفاع مقطع تابر به عرض آن، رادیال، میزان قطر رینگ (اینچ)، شاخص حداکثر میزان بار و سرعت، نشان استاندارد ساخت تایر، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، شاخص های تحمل حرارتی یا دما نسبت به سطح اصطکاک میان جاده و تایر و تاریخ تولید از جمله اطلاعاتی است که به صورت علائم اختصاری بر روی تمام برندهای تایر نوشته می شوند. در نتیجه رانندگان عزیزی که برای اولین بار اقدام به خرید تایر می نمایند، پیشنهاد می کنیم که به طور شخصی سطح اطلاعات خود را ارتقاء ببخشید، سپس اقدام به خرید با کیفیت ترین لاستیک لاسا نمائید. البته در صورت عدم آگاهی نیز می توانید از تجربیات کارشناسان فروش مجرب استفاده کنید. تا بدین ترتیب بتوانید بهترین تایر را برای خودرو سواری، کشاورزی، صنعتی، باربری و غیره به صورت تضمین قیمت و کیفیت خریداری نمائید.

فروش لاستیک لاسا ترکیه ای

در دنیای امروز که کیفیت حرف اول تولید محصولات مرتبط با خودروسازی را به خود اختصاص داده است، شرکت های تولیدکنندۀ تایر نیز در سطح جهان از تلاش می کنند تا بتوانند سطح کیفیت محصولات را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید کنند. لذا بدین ترتیب فروش انواع لاستیک لاسا ترکیه ای با سطح کیفیت بالا متناسب با خودروهای مختلف که ابعاد و وزن های متفاوتی دارند، به بازار عرضه گشت. به همین منظور رانندگان با خرید تایرهای با کیفیت توانستند، تجربۀ بهترین رانندگی برای مدت زمان طولانی به خاطر بسپارند. برای خرید لاستیک به سایت مراجعه کنید. 

رانندگی بی صدا و امن با لاستیک های لاسا بهترین موقعیت برای تجربه برای رانندگان با سابقه و همچنین مبتدیان می باشد. لازم به ذکر است که تاریخ انقضای تایر بر اساس 4 الی 5 سال پس از تاریخ تولید مشخص می شود. در نتیجه هنگام خرید و فروش لاستیک لاسا، نسبت به این مسئله دقت نمائید. چرا که متأسفانه برخی از افراد سودجو اقدام به فروش تایر تاریخ گذشته به صورت تقلبی می کنند.

فروشگاه تایر ایرانیان از جمله فروشگاه های با تجربه در حوزۀ فروش انواع تایر سواری، کشاورزی و غیره با برندهای معتبر خارجی چون انواع لاستیک با کیفیت لاسا ترکیه ای در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 2200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()