شرایط فروش اقساطی خودرو:

شرایط فروش اقساطی خودرو در نمایندگی های مختلف:

فروش اقساطی خودرو های مختلفی توسط شرکت ‌های خودرو سازی در داخل کشور انجام می ‌شود. نحوه فروش خودرو ها در شرکت ‌های مختلف خودرو سازی و بر اساس شروط مختلفی انجام می شود که می توان با مراجعه به نمایندگی های مختلف این شرکت خودرو سازی از شرایط انجام آن ها آگاه شد. در این نمایندگی ها برای خرید خودرو ها به روش اقساطی ابتدا باید ثبت نام نموده و برگه ثبت نام مدارکی نیاز می باشد که البته به غیر از مدارک مورد نیاز باید وجه نقدی مبنی بر اطمینان از خرید و ثبت نام خودروی مورد نظر به عنوان پیش پرداخت، پرداخت شود. ضمن این که در این روش بر اثر شرکت های مختلف و بر حسب خودرو هایی که توسط این شرکت ها به فروش می رسد، مبلغ پیش پرداخت کاملا متفاوت بوده و فرد می تواند نسبت به خودرویی که خریداری کرده است، مبلغ خاصی را واریز نماید. مبلغ باقیمانده نیز اکثراً به صورت اقساط ۲۴ ماهه و یا ۳۶ ماهه قسط بندی شده و فرد باید طبق موعد مقرر شده توسط شرکت های مختلف به پرداخت آن ها اقدام نمایند. برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

البته باید گفت برای پرداخت اقساط از فرد خریدار چک دریافت شده و فرد باید به صورت یک ماهه و یا دو ماهه نسبت به پاس شدن این چک ها اقدام کند. پس از پرداخت همه چک هایی که توسط خریدار به نمایندگی های مختلف داده شده است، خودرو پس از مدتی به فرد خریدار تحویل داده خواهد شد. البته بعضی از نمایندگی ها و شرکت هایی که به فروش اقساطی خودرو می پردازند در موعد مقرر نخواهند توانست به قول خود عمل کرده و خودرو را به خریدار تحویل بدهند. یکی از دلیل های آن می ‌تواند گران شدن قطعات مختلف خودرو باشد ولی شرکت ها برای جبران خسارت های دیده شده زمان پایان قرارداد و یا زمانی که خریدار همه قسط های خود را به موقع پرداخت کرده است، هزینه اضافی برای جبران خسارت خود خواهند گرفت که باید گفت این کار خلاف مقررات بوده ولی بعضی از شرکت‌ ها به این قوانین پایبند نخواهند بود.

مشکلاتی در روش فروش اقساطی خودرو:

در سال‌ های اخیر به علت تحریم هایی که علیه ایران انجام شده است مشکلاتی برای فروش اقساطی خودرو در شرکت ها و نمایندگی های تولید و فروش خودرو های مختلف به وجود آمده است. از این شرکت ها می توان به سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور و بسیاری از شرکت های ساخت خودرو دیگری اشاره نمود که هر کدام از آن ها در شهر های مختلف دارای نمایندگی ‌هایی می باشند که به فروش اقساطی خودرو می ‌پردازند. گاهی اوقات بعضی از نمایندگی هایی که در شهر های مختلفی وجود دارند نسبت به اعطای خودرو به بعضی از افراد کوتاهی کرده و به جای آن خودرو با تعداد بسیار بالا را به دلالان سپرده و باعث می شوند که بازار خودرو کاملاً به هم بریزد و میزان قیمت آن ها به حدی بالا برود که هیچکس قادر به خرید خودرو های داخلی با میزان بودجه ای که دارا می باشد نخواهد بود. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی هیوندای به سایت مراجعه کنید. 

یکی از مشکلاتی که در این روش به وجود می آید بالا بردن قیمت های خودرو های خریداری شده می باشد که این قیمت ها در قوانین اولیه وجود نداشته و فرد خریدار کاملا از این نظر شوکه شده و در این صورت کاملاً نسبت به خرید این خودرو ها پشیمان خواهد شد. از مشکلاتی که در این روش وجود دارد قرعه کشی هایی است که هنگام موعد تحویل خودرو انجام شده و فرد برنده نخواهد شد. در این صورت باید منتظر بماند تا بعد از مدت زیادی خودرو به وی تحویل گردد و با توجه به پایین آمدن روزافزون کیفیت خودرو و قطعات آن ها خودرو های صفر دارای مشکلات زیادی بوده و برای استفاده از آن ها باید نسبت به تعویض و یا تعمیر بعضی از قطعات اقدام نمود. زیرا نمایندگی های فروش اقساطی خودرو که فرد از آن ها خریداری نموده است زیر بار این مشکلات نرفته و کاملاً به عهده فرد خریدار خواهد افتاد.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()