فروش اقساطی خودرو های مختلف:

افراد  زیادی در مورد فروش اقساطی خودرو ها اطلاعی ندارند که ممکن است شما نیز جزء این افراد باشید و با خواندن این مقاله می توانید تا حدودی و به زبان بسیار ساده به اطلاعاتی در مورد فروش اقساطی خودرو دست یابید. با توجه به افزایش قیمتی که در کشور ما به دلیل تحریم های اقتصادی شکل گرفته است، افرادی که قبلاً می ‌توانستند به خرید خودرو های مختلفی بپردازند، از خرید این وسیله بسیار واجب در زندگی امروزی منع شده و دیگر قادر به خرید آن ها نمی باشند. به همین دلیل شرکت های مختلفی به تولید خودرو ها در داخل کشور می پردازند و آن ها را به صورتی به فروش می ‌رسانند که همه اقشار بتوانند از این خودرو ها در زندگی خود استفاده نمایند. این شرکت ها به فروش اقساطی خودرو ها می پردازند. به این معنی که به صورت پیش فروش، وجوه نقدی از افراد خواهند گرفت و با ثبت نام آین افراد بعد از مدتی خودرو را تحویل آن ها خواهند داد. شرکت ها فروش اقساطی خودرو های مختلف تولید شده را به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت به خریداران ارائه خواهند داد. به این معنی که بعد از گرفتن وجوه نقد از خریداران و دریافت مدارک مختلف از آن ها به صورت بلند مدت و کوتاه‌ مدت الباقی هزینه ماشین را به صورت چک و ماهانه دریافت خواهند کرد. مزایای این روش این است که افرادی که نمی توانند با پول نقد خود به خرید ماشین بپردازند، قادر هستند بعد از مدتی توسط این شرکت ها نسبت به خرید خودروی مورد علاقه خود اقدام نمایند. همان طور که گفته شد شرکت های مختلفی در کشور ما به تولید انواع خودرو های داخلی می ‌پردازند که از آن ها می توان به ایران خودرو، شرکت سایپا و شرکت کرمان موتور اشاره نمود.

انواع خودرو ها در فروش اقساطی خودرو:

همان گونه که گفته شد شرکت های مختلفی به فروش قسطی خودرو ها می پردازند. این روش برای افراد کم بضاعت و یا بی بضاعت بسیار سودمند خواهد بود. البته این افراد باید به صورت ماهانه قادر باشند مبلغی را که به صورت قسط بندی توسط این شرکت ها در آمده است ،پرداخت نمایند و همچنین باید بتوانند وجه نقدی به عنوان پیش پرداخت در ابتدای ثبت ‌نام به این شرکت ‌ها تقبل کنند. این افراد بر حسب هزینه ای که می ‌توانند برای خرید و یا فروش اقساطی خودرو بپردازند خودرویی را انتخاب کرده و برای خریداری آن ثبت نام نمایند. خودرو های مختلفی توسط شرکت های متفاوت پیش فروش خواهد شد. خودرو های داخلی مختلف طبق شرایط مختلفی که توسط شرکت ها و نمایندگی های آن ها تعیین می شود، به صورت فروش قسطی خودرو در خواهند آمد که از آن ها می توان به دنا، تیبا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو شارژ، انواع تیپ های ۲۰۶، ۴۰۵ و پارس یا پرشیا اشاره نمود. پراید نیز از خودرو هایی است که توسط شرایط مختلف و فروش اقساطی خودرو به فروش خواهد رسید. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

هر کدام از این خودرو ها دارای قیمت های متفاوتی بوده و همچنین تیپ های مختلفی برای هر مدل خودرو وجود دارد که هر کسی بر حسب بودجه خود می ‌تواند به خرید آن ها بپردازد. البته باید گفت شرکت ‌هایی که به فروش قسطی خودرو می ‌پردازند ممکن است نسبت به ارائه خودرو در زمان موعد عمل نکرده و خودروی مورد نظر را دیرتر به صاحبان خودرو تحویل دهند. ولی باید به این نکته نیز توجه نمود که تنها راهی که می تواند بعضی از افراد را دارای خودرو می کند خرید از شرکت ها و نمایندگی هایی است که به فروش اقساطی خودرو های مختلف خواهند پرداخت که البته برای فروش این خودرو ها روش های حضوری و غیر حضوری را برای ارائه خدمات خود انتخاب نموده اند.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()