معایب خودروی دنا اقساطی:

خودرو دنا اقساطی از خودرو های جدید و بسیار زیبایی است که در سال ‌های اخیر توسط ایران خودرو به تولید رسیده است و مهندسان ایرانی برای تولید این خودرو طراحی خاصی را به کار برده اند. این خودرو دارای سیستم های پیشرفته ای بوده و در قطعات مختلف این خودرو سیستم های هوشمند بسیار زیادی به کار رفته است که می توان از آن ها به سیستم های صوتی تصویری، تهویه هوا، صوتی تصویری مجهز به GPS، ایموبیلایزر، مه شکن، دو کیسه هوا و بسیاری از سیستم‌ های دیگر اشاره نمود. طراحی داخلی خودروی دنا نیز از زیبایی بسیاری برخوردار بوده است که هیچ کدام از خودرو های داخلی از این زیبایی برخوردار نیستند. البته با توجه به این که هر دستگاهی همان قدر که دارای مزایایی می باشد دارای معایبی هم هست، باید گفت از معایبی که می توان برای خودرو های دنا اقساطی نام برد متریالی است که در ساخت قطعات داخلی خودرو استفاده شده است. به دلیل تحریم هایی که علیه ایران انجام شده است قطعاتی که از کشور های دیگر وارد ایران می ‌شود، به سختی و با قیمت های بسیار بالایی توسط شرکت ‌های ایران‌ خودرو و شرکت ‌های خودرو سازی دیگری تامین می ‌شود و به همین دلیل این شرکت ها از متریال دیگری برای ساخت قطعات خودرو خود استفاده خواهند کرد که خودروی دنا و قطعات داخلی آن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به این خاطر است که قطعات داخلی خودروی دنا از مواد نا مرغوب تشکیل شده و کیفیت بالایی نخواهند داشت. به غیر از نا مرغوب بودن کیفیت قطعات داخلی دنا می توان گفت از مشکلات دیگر این خودرو شتاب پایین آن می باشد که نسبت به خودروی سمند از این نظر دارای قابلیت پایین تری است. از عیوب دیگری که می ‌توان به آن اشاره نمود فضای بسته داخلی این خودرو می باشد که سرنشینان خودرو نمی توانند به راحتی در داخل این خودرو جایگیری شوند و به همین دلیل برای مسافرت های طولانی ممکن است نشستن در این ماشین خسته کننده باشد. البته در خودرو های سمند این مشکل وجود ندارد.

معایب دیگر خودرو دنا اقساطی:

در متن بالا در مورد معایب خودرو دنا اقساطی از نظر ویژگی های خودرو اطلاعاتی را ارائه کردیم. ولی باید بگوییم فروش دنا اقساطی خود دارای معایبی است که به آن ها نیز خواهیم پرداخت. در بعضی موارد از قبل پیش فروش انجام شده است و فرد با پرداختن مبلغی تمام شده برای خرید دنا اقساطی، اقدام نموده است. ولی با افزایش ناگهانی قیمت در اوضاع کلی کشور، میزان قیمت این خودرو افزایش یافته و مبلغی اضافی از خریدار گرفته می شود که در سال های اخیر به دلیل افزایش ناگهانی قیمت های طلا و دلار اتفاقات این چنینی بسیار رخ داده است. حتی ممکن است گاهی اوقات فردی برای خرید دنا اقساطی اقدام کرده و در تاریخ موعد این خودرو به وی تحویل داده نشود. یا ممکن است نمایندگی های مختلفی برای تحویل این خودرو شروط جدیدی را به قرارداد اضافه کنند. برای اطلاع از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

از معایب دیگری که می‌ توان به آن اشاره نمود این است که فرد در سال های گذشته نسبت به خرید دنا اقساطی اقدام کرده و با گذشت سال ها این خودرو به وی تعلق نگرفته باشد و پس از مدت ها نیز خودرو با قطعات بی کیفیت تری نسبت به گذشته به فرد داده شود. البته این معایب گفته شده در کل کشور به دلیل تحریم ها و گرانی هایی که در کشور موجود است اتفاق خواهد افتاد ولی به طور کلی و با این معایب گفته شده می توان خودروی دنا را که در سه مدل دنا، دنا پلاس و دنا توربو ساخته می شود جزء خودرو های داخلی با کیفیت دانست.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 897
نمایش همه
علاقه مندی ها ()