ویژگی های خودروی دنا اقساطی:

مشخصات خودروی دنا اقساطی:

احتمالاً تاکنون نام خودروی دنا را شنیده باشید و یا ممکن است از مشخصات خودرو دنا اقساطی اطلاع داشته باشید. دنا از خودرو هایی است که توسط شرکت ایران خودرو طراحی و تولید شده است و ساخته دست مهندسان داخلی می باشد. این خودرو دارای ظاهری زیبا و مدرن بوده که در نتیجه تلاش مهندسان ایرانی است. خودرو های دنا اقساطی دارای کارکرد صفر بوده و مشخصاتی دارد که باعث می شود در بین خودرو های دیگر خریداران زیادی را به خود اختصاص دهد. از مشخصات خودرو دنا اقساطی می توان به چراغ هایی به شکل مکعب در قسمت جلویی این خودرو اشاره نمود. همچنین در قسمت جلو، شیشه یا پنجره جلوی این خودرو بسیار بزرگ بوده و باعث شده است که شکل ظاهری این خودرو اسپرت بوده و تقریبا مشابه سمند باشد. مشابه بودن دنا و سمند به قدری زیاد است که طراحان خودرو این خودروی جدید را نوع پیشرفته تر و یا تکامل یافته سمند می دانند .همان ‌گونه که خودروی سمند طراحی داخلی بسیار بزرگی داشته و مناسب استفاده خانوادگی است، خودروی دنا نیز به همین ترتیب تولید شده است که می توان از آن ها برای خودرو های خانواده استفاده نمود.

البته ظاهر این خودرو تا حدودی شبیه ۴۰۵ نیز می باشد. مشخصات ظاهری دیگری که در دنا وجود دارد داشبورد آن می باشد که برای طراحی آن مهندسان ایرانی از خودروی هیوندا الگویی را برگرفته اند و به تولید داشبورد و دیگر قطعات داخلی دنا پرداخته اند. البته خودروی دنا اقساطی که در سه مدل ارائه شده است دارای طراحی داخلی بوده که کاملاً با مواد نامرغوبی قطعات آن تولید شده است که یکی از ایرادات این خودرو می باشد و متاسفانه دلیلی این نا مرغوبی تحریماتی است که در ایران وجود دارد. همانطور که گفته شد خودروی دنا اقساطی دارای سه مدل می باشد که در ادامه این متن به آن ها خواهیم پرداخت.

انواع خودروی دنا اقساطی:

همان گونه که گفته شد خودروی دنا دارای سه مدل اصلی می ‌باشد که از آن ها می ‌توان به دنا ال ایکس موتور EF7 بنزینی، ال ایکس موتور EF7 گازسوز و نوع سوم نیز مدل ای ال ایکس موتور EF7 توربوشارژ اشاره نمود که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی می باشد. در حال حاضر به جای موتور نوع سوم موتوری به نام ایکس یو ام جایگزین موتور های توربو شارژ شده است. سه مدل گفته شده دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند که می ‌توان از این تفاوت ها به موتور این سه مدل، رینگ، آینه های برقی، رنگ داخلی خودرو، سیستم کیسه هوای جانبی یا بغل راننده، چراغ های مه شکن، فرمان هیدرولیکی و غیره اشاره نمود. به دلیل امکانات بسیار خوبه این خودرو است که خریداران خودروی دنا اقساطی نسبت خودرو های دیگری که در ایران تولید می شود بیشتر است. از امکانات دیگری که می توان در این خودرو نام برد سیستم صوتی تصویری لمسی در این خودرو است که مجهز به سیستم GPS نیز می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید. 

یکی دیگر از سیستم ها که مهندسان ایرانی در این خودرو به کار برده اند سیستم مالتی پلکس می باشد که همان سیستم عیب یابی به صورت هوشمند می باشد. این خودرو همچنین دارای سیستم های هشدار دهنده هنگام مشاهده موانع عقب می باشد. ضمن این که دارای ایموبیلایزر، تهویه اتوماتیکی، ستون فرمان به صورت جمع شونده و بسیاری از سیستم‌ های دیگر نیز می باشد که نسبت به قیمتی که دنا دارد بسیار مناسب بوده و کاملا مطابق با قیمت این خودرو دارای سیستم های پیشرفته ای است. این خودرو از نظر امنیت نیز نسبت به خودرو های هم رده خود دارای میزان بالاتری است، زیرا دارای دو کیسه هوا در قسمت جلو می باشد که راننده می تواند با اطمینان خاطر بیشتری از این دنا اقساطی برای خانواده خود استفاده نماید.

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 865
نمایش همه
علاقه مندی ها ()