لوازم یدکی بسترن متناسب با مدل خودروهای بسترن متفاوت می باشد. خودرو بسترن از مجموعه خودروهای ساخت کشور چین می باشد که در داخل کشور توسط گروه خودروسازی بهمن در مدل های مختلف مونتاژ می شود. از این رو می توانید انواع خودرو بسترن مدل B30، بسترن B50 و بسترن B50 F را در سراسر کشور مشاهده نمائید که دارای ویژگی های ظاهری و مشخصات فنی اختصاصی می باشند. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی خود، می توانید هر کدام از مدل های این خودرو را خریداری نمائید. توجه داشته باشید که هر کدام از مدل های این خودرو دارای موتور با توان اسب بخار اختصاصی می باشند که امکان رانندگی کردن با خودرو را برای راننده بیش از پیش راحت تر نموده است. بنابراین برای خرید لوازم یدکی بسترن  اتوماتیک و یا دستی به فروشگاه های معتبر عرضۀ قطعات یدکی خودرو با سابقه مراجعه نمائید. سیلندر، صفحه کلاج، صفحه دیسک، گیربکس، شمع، لنت ترمز جلو، لوازم موتوری، وایر، دسته موتور، دنده، مخزن های شیشه شور، میل سوپاپ موتور، قیلتر روغن و هوا بسترن، میل لنگ، کوئل، تسمه دینام، سر سیلندر و واشر، قطعات بدنی چون براکت سپر جلو و عقب، چراغ های جلو و عقب، گلگیر عقب و جلو، آینه های بغل و ... از جمله انواع قطعات یدکی خودرو بسترن می باشد که با قیمت مناسب و با کیفیت اورجینال در فروشگاه های با سابقه عرضه می شوند.

فروش قطعات یدکی بسترن

فروش قطعات یدکی بسترن اورجینال در سراسر کشور توزیع می شود و با استفاده از نظرهای کارشناسان مجرب، می توان قطعات اصل را از تقلبی تشخیص داد. به عبارتی بهتر است پیش از خرید قطعات یدکی بسترن اتوماتیک اصل، نسبت به اعتبار شرکت و یا فروشگاه پخش کنندل قطعات، اطمینان حاصل نمائید. بدین صورت می توانید از دوام و طول عمر مفید لوازم یدکی خودرو اطمینان حاصل نمائید. در حال حاضر برخی از مجموعه های تأمین کنندۀ لوازم یدکی خودرو بسترن، امکان خرید تکی و عمدۀ انواع قطعات خودرو را برای مشتریان فراهم می کنند که نیاز به هماهنگی تلفنی و یا اینترنتی دارد. بنابراین می توانید از این موقعیت در جهت خرید قطعات اصل خودرو بسترن بهره گیرید. همانطور که می دانید هر کدام از قطعات و لوازم یدکی دارای ویژگی های ساختاری و فنی اختصاصی می باشند که در عملکرد کلی خودرو تأثیرگذار می باشند. به همین جهت، به محض مشاهدۀ هر نوع ایراد فنی در روشن و استارت خودرو، نیاز است که مشکل فنی به صورت دقیق و اصولی توسط مکانیک مجرب برطرف شود. از این رو نیاز به تهیه و خرید لوازم یدکی خودرو بسترن باشد که بتواند عملکرد سابق خودرو را مجدداً بازگرداند. برای خرید قطعات بسترن B30 به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوازم یدکی بسترن اصل

خرید لوازم یدکی بسترن اصل یک ضرورت می باشد چون خرید قطعات تقلبی می تواند به شما هزینه های مالی سنگین متحمل کند. در نتیجه هنگام سفارش و خرید قطعات یدکی خودرو، از اورجینال بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید و به فروشگاه های معتبر و با سابقه مراجعه کنید. با توجه به اهمیت فراوان هر کدام از قطعات موتوری، بدنه و اتاقک خودرو، بهتر است که هنگام تأمین لوازم یدکی خودرو از کامپکت بودن بسته بندی قطعات خریداری شده و همچنین نشان و هولوگرام بسته بندی اطمینان پیدا کنید. عدم توجه به این مسئله موجب می شود که خریداران از خرید قطعات یدکی رضایت کامل را نداشته باشند و به عبارتی امکان آسیب دیدگی قطعات افزایش پیدا می کند.

فروش لوازم یدکی بسترن با قیمت ارزان برای کلیۀ دارندگان خودروهای بسترن BF50، B30 و B50 به همراه تضمین قیمت و کیفیت اورجینال در تهران فراهم می باشد.

فروشگاه نیو پارت به عنوان یکی از فروشگاه های با اعتبار در حوزۀ تأمین و پخش انواع لوازم یدکی خودرو بسترن فعالیت حرفه ای به همراه خدمات پس از فروش دارد.

 

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1016
نمایش همه
علاقه مندی ها ()