فروش خودرو :

خودرو یک ماشین متحرک برای سرعت بخشیدن و کمک به تردد افراد می باشد ، که مسیر تکامل بسیار سریعی داشته است . به طوریکه می توان به صنعت اتومبیل سازی لقب پویا ترین صنعت را اختصاص داد . بازار فروش خودرو همواره همواره در شماره محبوب ترین و پررونق ترین بازارها بوده است ، که در آن تنوع بسیار بالایی از خودروهای مختلف را می توان مشاهده و خریداری نمود . در این بازار خودرو ها بر حسب کمپانی سازنده ، مدل ، سال تولید ، آپشن های نصب شده و ضریب امنیتی دسته بندی و تعیین قیمت می شوند ، و هر کس بر حسب علاقه و بضاعت خود یک مدل از آنها را انتخاب می کند . سهولت جابجایی ، سرعت در رفت و آمد ، آسایش در مسافرت ها و غیره از سری وظایف و کاربردهای اتومبیل ها می باشد و در عصر ماشینی حاضر نمی توان زندگی را بدون این وسیله کاربردی تصور نمود . استفاده از خودرو در سرعت بخشیدن به تردد افراد ، کم کردن فاصله و خستگی ناشی از مسافت نقش بسیار مهمی دارد . فروش خودرو در تمامی دوران ها رونق بسیار خوبی داشته است . تقاضای بالای مشتریان در برخی برندها در شرکت فروش خودرو سبب شده این محصولات توسط شرکت های لیزینگ خودرو و نمایندگی های رسمی شرکت های خودرو سازی در طرح های ویژه ای همچون پیش فروش خودرو با ارزان ترین قیمت و فروش اقساطی خودرو عرضه شوند تا شرایط دسترسی و خرید این محصولات پر مخاطب برای متقاضیان بسیار ساده تر شود ؛ و تمامی اقشار جامعه برای خرید خودرو بتوانند شانس خود را امتحان کنند .

فروش خودرو به صورت اقساطی که با روند بالارفتن قیمت خودرو در سالهای اخیر با استقبال بسیار زیادی روبه رو شده است، این امکان را برای تمامی اقشار جامعه فراهم می کند تا با پرداخت بخشی از مبلغ خودرو بتوان آن را خریداری و مورد استفاده قرار داد. در این روش فروش، مابقی قیمت خودرو از طریق اقساط مشخص و جداگانه در زمان بندی های تعیین شده پرداخت می شود تا کمترین فشار مالی به افراد وارد شود و بتوانند در زمان تعیین شده مالکیت قطعی خودرو را به دست آورند. تحویل آنی خودرو و امکان استفاده از آن در زمان پرداخت اقساط از مهمترین مزایای فروش خودرو ها مانند فروش خودرو های سایپا به صورت اقساطی می باشد‌، که سبب شده روز به روز به تعداد مشتریان آن افزوده گردد. از معتبرترین شرکت های اتومبیل سازی می توان به ایران خودرو، سایپا، هیوندا، نیسان‌، گروه صنعتی بهمن و غیره اشاره کرد، که امکان فروش خودرو را به صورت اقساطی از طیرق نمایندگی های معتبر، لیزینگ ها و غیره برای علاقه مندان انواع خودروهای داخلی و خارجی فراهم کرده اند.از مهمترین نکاتی که قبل از خرید خودرو از شرکت های لیزینگ باید مورد بررسی قرار داد می توان به اعتبار و رسمیت شرکت و همین طور میزان رضایت مشتریان اشاره کرد، زیرا عمل به تعهدات فروش خودرو و پیگیری امور مشتریان از مهمترین خواسته های خریداران شرکت های لیزینگ خودرو می باشد.

از بزرگترین هلدینگ های فروش خودرو با ارزان ترین قیمت می توان به نمایندگی معتبر مبین خودرو اشاره کرد. که تمامی محصولات ایران خودرو، سایپا، هیوندا، نیسان و غیره را به صورت نقدی و اقساطی و با بهترین تسهیلات عرضه می کند. تمامی شرایط واگذاری و فروش را در سایت خود منتشر کرده است. فروش خودرو با کمترین پیش پرداخت، عدم نیاز به ضامن، زمان بندی اقساط بین ۲ الی ۴ سال و سند به نام مشتری و در رهن بانک از مهمترین مزایای خرید خودرو از این مجموعه معتبر می باشد، که سبب شده در طول سالها فعالیت خود اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و به محبوب ترین شرکت لیزینگ خودرو تبدیل شود.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 934
نمایش همه
علاقه مندی ها ()