صنعت خودروسازی از پویاترین صنایع عصر حاضر است، که فعالان آن همواره در تلاش اند تا خودروهایی با بالاترین ضریب ایمنی، طراحی داخلی و خارجی منحصر به فرد، سرعت و شتاب بالا تولید کنند، تا فروش خودرو را در برند صنعتی خود افزایش دهند. خودرو از سری امکانات رفاهی است که رفت و آمد و مسافرت را برای افراد ساده و لذت بخش می کند، و معمولا پس از تهیه مسکن در شمار دغدغه های اصلی جوانان و خانواده ها قرار می گیرد. این وسیله نقلیه در شمار محبوب ترین وسایل خدماتی می باشد، به همین دلیل است که خرید و فروش خودرو همواره بیشترین میزان معاملات بازار را به خود اختصاص داده است، زیرا اکثر افراد جامعه و علاقه مندان خودرو همواره به دنبال خرید خودروی ایده آل خود هستند و یا در فکر تعویض خودروی خود با مدل های بالاتر و  برند های دیگر می باشند. شرکت های خودروسازی مختلف با ارائه تسهیلاتی امکان خرید و فروش خودرو را برای متقاضیان این محصول بسیار ساده تر کرده اند، که از مهمترین آن ها می توان به روش های پیش فروش خودرو  اشاره کرد که طرفداران بسیار زیادی دارند. شرکت های معتبر واردات و فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی، لیزینگ ها، نمایندگی های رسمی شرکت های اتومبیل سازی و هلدینگ ها برای بالاتر بردن درصد فروش خودرو در این بازار پویا با اعطاء برخی تسهیلات ویژه به خریداران خودرو، همواره در تلاش هستند تا جایگاه فروش خود را ارتقاء دهند که این شرایط، یک بازار رقابتی را به نفع مشتریان برقرار کرده است.

خرید و فروش خودرو با ارزان ترین قیمت و به نرخ نمایندگی معمولا در طرح های ویژه مناسبتی و پیش فروش خودروارائه می شود. این قیمت ها بسیار پایین تر از قیمت های موجود در بازار می باشند، که توسط نمایشگاه ها و مراکز واردات و فروش خودرو های داخلی و خارجی تعیین می شود، که برای متقاضیان خرید خودرو یک فرصت استثنائی می باشد. در دهه ی اخیر صنعت خودروسازی در کشور با چالش بسیار بزرگی مواجه شد. روند افزایش قیمت ارز، تهیه مواد اولیه گران قیمت و تحریم ها بازار فروش خودرو را از هر جهت مورد حمله قرار دادند، که این امر  سبب افزایش قیمت خودرو تا چند برابر شد، بطوریکه امکان خرید خودرو برای برخی اقشار جامعه به یک رویای دست نیافتنی مبدل گشت. اما نمایندگی های فروش خودرو با اجرای طرح های عرضه و فروش اقساطی خودرو به این بازار جانی دوباره بخشیدند تا این صنعت پویا با رکود مواجه نشود و  شرایط واگذاری و فروش خودرو برای متقاضیان ساده تر شود و آن ها بتوانند با استفاده از امکانات و تسهیلات اعتباری مختلف خودروی مورد علاقه ی خود را خریداری نمایند و یا با مدل های دیگر تعویض کنند.  بازار خرید و فروش اقساطی خودرو مانند فروش خودرو های ایران خودرو به صورت اقساطی در سالهای اخیر رونق بسیار بالایی داشته است، بطوریکه اکثر شرکت های لیزینگ خودرو محصولاتشان را به صورت اقساطی در بازار عرضه می کردند، تا سهم بالاتری از فروش خودرو را از آن خود نمایند. می توان گفت تمامی شرکت های خودروسازی در کشور امکان فروش قسطی خودروهای تولیدی کمپانی خود را فراهم کرده اند، که این مسئله رضایت خریداران را به دنبال داشته است.

در میان تمامی شرکت های واردات و فروش خودرو در برندهای داخلی و خارجی، شرکت لیزینگ مبین خودرو از محبوبیت و اعتبار سبیار بالایی در نزد مشتریان برخوردار است. این مجموعه بزرگ فروش خودرو با تمامی شرکت های ممتاز خودروسازی مانند سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو، ایران خودرو و غیره همکاری می کند و نمایندگی رسمی فروش محصولات آن ها را نیز دریافت نموده است. متقاضیان خرید خودرو با مراجعه به سایت اطلاع رسانی شرکت مبین خودرو می توانند از شرایط فروش خودرو در این مرکز و نحوه ی واگذاری آن ها اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت تمایل خودروی مورد نظر خود را به صورت نقد یا اقساط خریداری نمایند.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 937
نمایش همه
علاقه مندی ها ()