بازار خرید و فروش انواع خودرو داخلی و خارجی همیشه از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده است، زیرا وسایل نقلیه سواری علاوه بر کمک به رفاه و آسایش خانواده در رفت و آمد و سفرها به اقتصاد خانواده ها نیز با کم کردن هزینه ها کمک می کنند، ضمن اینکه در برخی موارد خودروهای سواری به منظور ابزار کسب درآمد نیز استفاده می شوند، برای مثال می توان مشاغل آژانس و اسنپ را نام برد. طرح فروش اقساطی انواع خودرو ها یکی از امتیازاتی است که از سوی شرکت های لیزینگ خودرو و نمایندگی های رسمی و معتبر شرکت های اتومبیل سازی مطرح شده است، که به تمامی اقشار جامعه کمک می کند تا  در صورت نیاز خودروی خود را با نمونه های جدیدتر تعویض نمایند و یا اقدام به خرید خودرویی متناسب با بودجه و درآمد خود نمایند. در دهه ی اخیر با افزایش ناگهانی قیمت خودرو  بسیاری از مردم جامعه امکان خرید خودرو را از  دست دادند، که یا مجبور بودند خودروی مورد علاقه ی خود را فراموش کنند، و یا خودرویی با مدلهای پایین تر و قدیمی تر انتخاب نمایند. اما با تسهیلات فروش اقساطی خودرو یک امکان جدید برای متقاضیان خرید انواع خودرو فراهم شده تا تنها با پرداخت بخشی از مبلغ خودرو، آن را به صورت شرایطی و اقساطی خریداری نمایند و رویای خرید خودرو برای افراد طبقه ی پایین و متوسط جامعه به حقیقت تبدیل شود.

شرکت های بسیار زیادی در زمینه فروش اقساطی خودرو در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر هستند تا در این بازار فروش اعتباری خودرو سهم بیشتری را از آن خود نمایند، از این رو تسهیلات فروش اقساطی خودرو در مراکز و نمایندگی های رسمی و معتبر،متمایز می باشد. بنابراین تحقیق و مطالعه بر روی شرکت های کارگزار و شرایط واگزاری و نقل و انتقال در آن ها  بهترین روشبرای خرید خودرو با شرایط اقتصادی فعلی می باشد، تا بتوان بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو با مناسب تربن قیمت را در میان آن ها صدها شرکت انتخاب نمود.

اعطاء خودرو به صورت آنی و در کمترین زمان یکی از مهمترین مزیت های فروش اقساطی خودرو می باشد، زیرا معمولا مشتریان از طرح های پیش فروش خودرو که در آنها خودروها به صورت مدت دار به دست مشتریان می رسید، رضایت چندانی نداشتند، و نمی توان این روش فروش را در شمار روش های محبوب قرار داد. یکی از مهمترین خواسته های مشتریان دریافت آنی خودرو و امکان استفاده از آن در زمان باز پرداخت اقساط می باشد، تا هزینه های رفت و آمد خود را کاهش دهند، که این امکان در تسهیلاتفروشاقساطی خودرو فراهم شده است. بررسی اعتبار و سابقه ی شرکت های لیزینگ و هلدینگ های فروش اقساطی خودرو نیز در شمار مهمترین نکاتی است، که قبل از خرید اقساطی خودرو باید مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند، زیرا عمل به تعهدات شرکتی و پیگیری امور مشتریان در طول دوره پرداخت اقساط معوقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های کرمان موتور به سایت مراجعه کنید.

نحوه ی پرداخت اقساط بسته به توان مالی مشتری و نوع خودروی خریداری شده در اقساط ۲۴ الی ۴۸ ماهه زمانبندی می شود، تا مشتریان توانایی پرداخت آنها را داشته باشند.قیمت فروش اقساطی خودرو در مقایسه با خرید نقدی آن به دلیل زمان بر بودن دوره پرداخت اقساط و بازگشت سرمایه به شرکت های کارگزار مقداری بالاتر است، که البته با توجه به شرایط فعلی بازار خرید و فروش خودرو و نوسانات دائمی و افزایش قیمت خودروها در مجموع به نفع مشتریان می باشد، به همین دلیل است که روز به روز به متقاضیان استفاده از تسهیلات  خرید و فروش اقساطی خودرو در انواع برند های داخلی و خارجی افزوده می شود.

مبین خودرو یکی از شرکت های لیزینگ و فروش اقساطب خودرو می باشد، که نمایندگی فروش برترین شرکت های اتومبیل سازی نظیر ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه صنعتی بهمن و غیره را به دست آورده است و متقاضیان خرید انواع خودروی اقساطی با مراجعه وب سایت آن می توانند از شرایط فروش اقساطی خودرو و نحوه ی نقل و انتقال آن اطلاعات کامل را کسب نمایند.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 892
نمایش همه
علاقه مندی ها ()