خودرو یکی از مهمترین ابزارهایی است که در جهت رفاه و آسایش افراد در حمل و نقل، طراحی و تولید شده است و خرید آن پس از مسکن از مهمترین دغدغه های مردم به حساب می آید، که در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و با افزایش یکباره قیمت ها به امری بسیار سخت و در برخی موارد غیر ممکن تبدیل شده است، که شرکت های اتومبیل سازی و نمایندگی های رسمی آنها با فروش اقساطی خودرو به خوبی توانسته اند این مسئله را مدیریت کرده و از رکود بازار خرید و فروش خودرو جلوگیری کنند. با اعمال تحریم های شدید اقتصادی و بالارفتن نرخ ارز در ابتدا قیمت خودرو های خارجی و سپس خودروهای داخلی به سرعت و در این روند صعودی غیر قابل پیش بینی قرار گرفت و با یک افرایش چند برابری، تمامی متقاضیان خرید خودرو را، شوکه کرد. فروش اقساطی خودرو یک ایده بسیار مناسب بود که توانست نبض بازار را به دست بگیرد و مشتریان را یک قدم به آرزوهایشان نزدیک نماید، این طرح به دلیل مزایای بسیار زیادی که در ادامه توضیح داده می شود، به سرعت با استقبال مردم مواجه شد و روز به روز تعداد شرکت های لیزینگ و شرکت فروش اقساطی خودرو افزایش یافت، که در اساس از یک الگوی واحد پیروی می کنند اما شرایط واگذاری، نحوه پرداخت اقساط و غیره در آنها متفاوت است. قیمت فروش اقساطی خودرو در مقایسه با قیمت اصلی و واقعی خودرو در بازار های خرید و فروش مقداری بالاتر است که از نظر اقتصاددانان و مشتریان کاملا امری بدیهی است، زیرا شرکت های کارگزار این خدمات با فروش اقساطی خودرو باید زمان زیادی را برای بازگشت سرمایه و اعتبار اعطاء شده به مشتریان منتظر بمانند، اما در هر حالت می توان این بازار را به نفع مشتریان تخمین زد زیرا ممکن است در طول دوره بازپرداخت اقساط ، قیمت خودرو همچنان افزایش پیدا کند.

 

تمامی خودرو های داخلی و خارجی را می توان در طرح فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت خریداری کرد. شرکت های لیزینگ و نمایندگی های فروش معمولا بر حسب قیمت خودرو، مبلغ پیش پرداخت و وضعیت مالی مشتریان  اقساط را در بازه های زمانی 2 تا 4 ساله قسط بندی می کنند، تا خریداران با راحتی بتوانند از عهده ی بازپرداخت اقساط خود برآیند. از مهمترین امتیازاتی که طرح فروش اقساطی خودرو نسبت به دیگر طرح های ثبت نامی و پیش خرید دارد می توان به تحویل فوری خودرو پس از واریز پیش پرداخت اشاره کرد. در این طرح تنها با پرداخت نیمی از قیمت خودرو می توان مالکیت نسبی آن را دریافت کرد و در تمام دوره پرداخت اقساط خودرو از آن استفاده نمود. اما در طرح های پیش فروش معمولا با تحویل مدت دار خودرو ارائه می شوند که چندان مورد توجه خریداران قرار نگرفته اند. تمامی خودروهای داخلی و خارجی موجود در بازار را می توان با استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو خریداری نمود. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های سایپا به سایت مراجعه کنید.

قبل از مراجعه به هر شرکت فروش اقساطی خودرو باید از شرایط واگذاری و تسهیلاتی که برای مشتریان در نظر گرفته و همین طور اعتبار و موجودیت شرکت اطلاعات کافی را کسب نمایند، که مراجعه به سایت ها و شبکه های مجازی و همین طور نظرات دیگر مشتریان می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. از معتبرترین لیزینگ های فروش اقساطی خودرو می توان به نمایندگی رسمی و معتبر مبین خودرو اشاره کرد که سالهاست با ارائه تسهیلات ویژه خرید اقساطی خودرو نظیر حداقل پیش پرداخت، قسط بندی در زمان های 24 الی 48 ماهه، عدم نیاز به ضامن، سند به نام مشتری و در رهن بانک و تحویل فوری خودرو، در جایگاه برترین و محبوب ترین شرکت های فروش اقساطی خودرو قرار گرفته است. این نمایندگی معتبر با بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی نظیر ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و غیره همکاری می کند و معاملات خود را در مقایسه دیگر شرکت های عرضه کننده فروش اقساطی خودرو را با ارزان ترین قیمت و برترین تسهیلات اعتباری انجام می دهد.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 939
نمایش همه
علاقه مندی ها ()