ایران خودرو از اولین و بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی در کشور است، که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۱ در کشور آغاز کرده است و از آن زمان تا کنون با تولید انواع اتومبیل های سواری، مینی بوس، اتوبوس و کامیون بالاترین سهم معاملات کشور را به خود اختصاص داده است. تمامی محصولات این مرکز از طریق نمایندگی های معتبر به صورت فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با ارزان ترین قیمت و یا طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رشد. از پرمتقاضی ترین محصولات این کارخانه می توان به انواع خودروهای سمند، ۲۰۶، پارس، ۴۰۵، دنا و رانا اشاره کرد که بالاترین میزان فروش اقساطی ایران خودرو را دارند و در طرح های پیش فروش ایران خودرو نیز با استقبال بسیار زیادی مواجه شده اند.

روند تدریجی افزایش قیمتها که در سالهای اخیر در ابتدا بر روی قیمت خودروهای خارجی و سپس خودروهای داخلی به دلایل مختلفی از قبیل تحریم ها و افزایش نرخ ارز وارد شد، سبب استقبال و محبوبیت طرح های فروش اقساطی ایران خودرو در بین تمامی اقشار جامعه شد. زیرا افزایش یکباره قیمت ها سبب شد تعداد بسیاری از مردم رویای خرید اتومبیل را فراموش کنند و یا مجبور به خرید خودرویی ارزان تر از خودرو دلخواه و مورد علاقه شان شوند، که در نهایت منجر به رکود اقتصادی صنعت اتومبیل سازی می شد. طرح فروش اقساطی ایران خودرو که از سوی هلدینگ ها، نمایندگی های رسمی و مراکز معتبر فروش محصولات ایران خودرو حمایت می شد یک امکان دوباره برای علاقه مندان و متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو فراهم آورد تا به رویای خود نزدیکتر شوند و خودروی مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری نمایند.

 

همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، فروش اقساطی ایران خودرو با استقبال بسیار زیادی از جانب مردم رو به رو شد که این امر زمینه را برای تاسیس نمایندگی های متعدد فروش اقساطی خودرو فراهم کرده است، که شرایط واگذاری خودرو در هر کدام از آنها متفاوت است و می توان گفت از مهمترین اقدامات قبل از خرید اقساطی خودرو بررسی اعتبار و رسمیت نمایندگی می باشد، تا در روند خرید و پرداخت اقساط با مشکل مواجه نشد. تحویل آنی خودرو پس از واریز اولین پیش پرداخت از جمله مهمترین تسهیلات مشترک بین تمامی نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو می باشد، بطوریکه می توانند در زمان پرداخت اقساط از خودروی خریداری شده استفاده کنند. خودرو یک ابزار ضروری برای سهولت تردد و احساس آسایش و رفاه  در مسافرت ها می باشد، که خرید آن از مهمترین دغدغه های افراد جامعه می باشد و می توان به آن به عنوان یک پشتوانه مالی نگاه کرد. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی محصولات کرمان موتور به سایت مراجعه نمایید.

مبین خودرو یکی از معتبر ترین لیزینگ های فروش اقساطی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، تویوتا و غیره می باشد. که تمامی محصولات خود را با مناسب ترین تسهیلات و ارزان ترین قیمت به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند. شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را می توان در سایت این مجموعه معتبر فروش قسطی خودرو مشاهده کرد و در صورت تمایل، اقدام به خرید نمود. عدم نیاز به ضامن برای خودروهای زیر ۲۵۰ میلیون تومانی، حداقل پیش پرداخت و زمان بندی اقساط در بازه های زمانی 24 الی 48 ماهه مهمترین مزایای فروش اقساطی ایران خودرو از این مجموعه فروش خودرو می باشد. از دیگر شرایط خرید از این مجموعه می توان بهسند خودرو به نام  مالک و در رهن بانک اشاره کرد، زیرا از آنجایی که بانک طرف قرارداد مشتریان می باشد، می توان با تسویه سریع خودرو از پرداخت بهره های ماه های آتی معاف شد، این تسهیلات علاوه بر اعتماد و اطمینان مشتریان نسبت به فعالیت لیزینگ معتبر مبین خودرو شرایط پرداخت را برای مشتریانی که توانایی تسویه زودهنگام را دارند نیز ساده تر کرده است.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 974
نمایش همه
علاقه مندی ها ()