تاریخچه ی لاستیک دانلوپ:

قبل از معرفی لاستیک های دانلوپ میخواهیم تاریخچه ی مختصری از ابتدا تا کنون این شرکت را شرح دهیم. می دانیم که یکی از اختراعات مهم بشر چرخ بوده است، چرا که به وسیله آن حمل و نقل و جابجایی بسیار آسان شد اما بعد از اختراع آن تغییر و تحول پیدا کرد تا سرانجام تایر یا لاستیک توسط آقای دانلوپ اختراع شد. در سال ۱۹۹۸ آقای دانلوپ با دیدن پسر بچه خود که سوار بر سه چرخه بود فهمید که حرکت دادن سه چرخه انرژی زیادی را از پسرش می گیرد برای همین چرخ ها را با لایه لاستیکی پوشاند و آن ها را با چسب به هم وصل کرد و با استفاده از تلمبه توپ آنها را باد کرد. و به این صورت اولین زمینه ‌های ساخت تایر را بنا نهاد. کمتر از یک سال بعد در مسابقات دوچرخه سواری از اختراع او استفاده شد. بعد از آن دانلوپ اختراع خود را ثبت کرد و شروع به ساخت موسسه تجاری خود کرد. طرح سال ۱۸۹۰ دانلوپ اولین کارخانه خود را در ایرلند تاسیس کرد و سه سال بعد اولین کارخانه در خارج از ایرلند و در کشور آلمان ساخته شد. بعد از آن دانلوپ به کشور های فرانسه، کانادا، آمریکا و استرالیا نیز رسید تا سرانجام مرکز اصلی آن که در ایرلند بود جا به جا شد و در ابتدا به انگلیس و سپس به تاسیسات بیرمنگام رفت و نام فورت دانلوپ را گرفت.

خصوصیات لاستیک دانلوپ:

لاستیک های دانلوپ محصول کمپانی لاستیک سازی دانلوپ است. این کمپانی اولین تولید کننده بود که استاندارد های مسابقات را جهت تولید لاستیک های جاده ای گرفت. این لاستیک ها با کیفیت و دوام خود در سراسر جهان از جمله ایران زبانزد است. لاستیک دانلوپ با عملکرد بالا توانسته نقش عمده ای در تولید لاستیک های موتور و خودرو و همچنین موتور اسپرت داشته باشد. در تولید این لاستیک از فناوری تولید یکپارچه و بدون دوخت استفاده شده است که باعث کیفیت و ماندگاری بالای ‌این انواع لاستیک و همچنین افزایش عملکرد تایر در سرعت های بالا می شود. سختی این لاستیک به علت استفاده از پلیمر آرامید بسیار کاهش یافته و باعث نرمی و فرمان پذیری آن شده است. با افزایش حفاظت جانبی لاستیک باعث شده است که رینگ ها از ضربات ناگهانی محفوظ بمانند. همچنین با به کار بردن سیلیس در ساختار آج باعث افزایش قدرت چسبندگی لاستیک ها شده است. در ادامه به بررسی چند مدل از این لاستیک میپردازیم.

بررسی دو مدل از مدل لاستیک های دانلوپ:

در لاستیک دانلوپ مدل SP SPORT LM 704 205/60R15 پایداری و مقاومت در سرعت بالا و قدرت ترمز گیری عالی سواری آرام و تقریبا کم صدا با استفاده از ‌تکنولوژی  Pitch_5 توانایی تخلیه آب بالا، تکنولوژی طراحی و تولید Multi-Radius Tread و فناوری Twin Hydro -Paddle همه از ویژگی های منحصر به فرد این مدل از لاستیک دانلوپ است.

در لاستیک دانلوپ مدل SP SPORT 01 205/60R14 این لاستیک مخصوص سرعت های بالا می باشد. همچنین در ساخت آن از دوخت یکپارچه استفاده شده که باعث دوام هرچه بیشتر آن می شود. قدرت ترمز گیری عالی و همچنین دیواره جذاب از دیگر ویژگی آن است. در ساخت این لاستیک از پلیمر تقویتی آرامید استفاده شده است. توانایی هدایت و تخلیه آب با سرعت بالا و فرمان پذیری آسان همگی از‌ویژگی های این سری از لاستیک های دانلوپ می باشد. همچنین در ساخت این لاستیک تلاش شده است که حداقل صدا را تولید کند و از این نظر هم باعث آرامش رانندگان شود. با توجه به پیشینه خوب این شرکت و عملکرد مناسب در تولید و توسعه صنعت لاستیک سازی و با در نظر گرفتن مزایای گفته شده با اطمینان می توانیم لاستیک های دانلوپ را به عنوان انتخابی که در آینده مشکل ساز نمی باشد به شما معرفی ‌کنیم.

تماس با بازرگانی میر جعفری

آدرس: خيابان شريعتي- پايين تر از پل رومي- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفري

موبايل خدمات پشتيباني : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

كدپستي: ١٩٣٣٧١٣٥١٤

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
8 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3161
نمایش همه
علاقه مندی ها ()