لاستیک یکی از لوازم ضروری خودرو ها محسوب می شود که این وسیله آخرین وسیله ی حرکتی است که باعث حرکت خودرو می شود. به دلیل این که لاستیک ها با زمین در تماس هستند و بخش اصلی حرکت را اجرا می کنند باید مورد توجه قرار گیرند. کیفیت لاستیک ها بسیار مهم بوده و اگر لاستیک خوب و باکیفیتی را انتخاب کنید می توانید تعادل مناسبی از خودرو داشته باشید. لاستیک ها در برند های مختلفی در بازار دیده می شوند که هر یک دارای کیفیت مختلفی می باشند. به دلیل این که امنیت خودروی شما به لاستیک نیز بستگی دارد باید لاستیکی را تهیه کنید که از تمامی جهات دارای استاندارد های لازم باشد. اگر لاستیک دارای کیفیت بالایی نباشد ممکن از دچارد پوسیدگی شده و در طول مسیر حتی بترکد و صدمات جبران ناپذری را به بار آورد بنابراین در ابتدا باید از انواع لاستیک های باکیفیت استفاده کنید سپس به طور مداوم لاستیک ها را بررسی نمایید و قبل از خراب شدن یا انقضای لاستیک اقدام به تعویض آن نمایید. برای خرید انواع لاستیک با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید. 

خرید لاستیک با قیمت مناسب

لاستیک ها با توجه به کیفیت و برند و مدل دارای قیمت های مختلفی می باشند. برای این که بتوانید لاستیکی باکیفیت و مناسبی را خریداری کنید باید از خرید لاستیک های ارزان جلوگیری کنید. لاستیک های ارزان دارای کیفیت پایینی می باشند گرچه برخی از افراد سودجو این لاستیک های بی کیفیت را به جای اصلی به فروش می رسانند. بنابراین در خرید باید دقت بسیاری داشته باشید و یا اگر اطلاعات لازم را برای خرید لاستیک ندارید از افراد ماهر کمک بگیرید. شما باید دقت نمایید که لاستیک ها را گران هم تهیه نکنید زیرا گران بودن لاستیک دلیل بر کیفیت بالای آن نیست. بنابراین شما با اطلاع کافی باید نسبت به خرید لاستیک اقدام نمایید.

لاستیک ها از انواع مواد اولیه ی مختلفی به تولید می رسند. مواد اصلی تشکیل دهنده ی تایر ها کائوچو، دوده، نخ، مواد شیمیایی و... می باشد.

تایر ها از نظر ساختار دارای دو نوع بایاس و رادیال می باشند. در لاستیک بایاس نخ ها به حالت مورب بوده و می تواند مقاومت بالایی را ایجاد نماید. در تایر های رادیال نیز نخ ها حالت نود درجه را با طول خط مرکزی لاستیک می سازند. برای خرید انواع لاستیک سواری و اسپرت از طریق لینک مراجعه نمایید. 

خرید لاستیک از نظر تاریخ تولید

لاستیک ها دارای تاریخ تولید و انقضا می باشند که تاریخ تولد بر روی تایر ها درج شده است. در زمان خرید لاستیک باید توجه داشته باشید که لاستیک های تاریخ گذشته را خریداری ننمایید زیرا این لاستیک ها د رزمان بسیار کوتاه دچار پوسیدگی شده و امنیت خودروی شما را به خطر می اندازد. فروشندگان سودجو لاستیک های تاریخ گذشته را به افرادی که اطلاعات کافی درباره ی لاستیک ها ندارند می فروشند. تاریخ لاستیک ها به این صورت است که بر روی لاستیک ها 4رقم قرار دارد که دو شماره ی اول هفته ی تولید تایر می باشد و دو شماره ی آخر سال تولید می باشد مثلا تاریخ 4708 یعنی هفته ی47 در سال 2008 تولید شده است.

لاستیک ها امنیت خودروی شما را ایجاد می کنند زیرا اگر لاستیک کم باد یا پرباد باشد می تواند باعث انحراف خودروی شما شود و هر آسیبی که به تایر وارد شود تاثیر مستقیم و جدی بر روی خودرو و امنیت سرنشینان خواهد داشت بنابراین برای خرید لاستیک ، بهترین انواع آن را تهیه نمایید. فروشگاه لاستیک هم پا از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع لاستیک ها می باشد. این مرکز به دلیل پخش مستقیم لاستیک ها توانسته تمامی محصولات باکیفیت خود را با قیمت بسیار مناسب به فروش برساند.

آدرس: امیر کبیر شرقی نرسیده به سرچشمه روبروی مسجد بنی فاطمه- پاساژ 110 

ایمیل : info@hammpa.com

تلفن تماس: 7809 570 0992

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()