اشاره ای بر ویژگی های یزد تایر205/60R 14  گل مرکوری/ فوجی:

برای بررسی ویژگی ها و خصوصیات فنی این نوع لاستیک برند یزد تایر باید از اندازه و سایز و ابعادی که شرکت تولید کننده آن به این‌ مدل از لاستیک اختصاص داده است بپردازیم، که شامل سایز و اندازه کار شده در محصول است که باید قبل از آن اشاره داشت به نوع طرح و طراحی لاستیک که طرح مرکوری/فوجی می باشد و در سایز 205/60R 14 به بازار وارد شده است. این محصول از محصولات خوب و دارای کیفیت خیلی بالایی است که از محصولات داخلی است و شرکت تولید کننده ی آن یعنی شرکت یزد تایر افتخار تولید محصولی با این درجه از مرغوبیت را داشته است. این محصول به تازگی و در سال ۲۰۲۰ میلادی تولید و به بازار عرضه گردیده است. مرغوبیت محصول یزد تایر205/60R 14  گل مرکوری/ فوجی به این علت است که علاوه بر خصوصیات فنی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، در مقاوم بودن و ضد ضربه بودن بسیار عالی است.

به طور کلی دو نوع گارانتی شرکتی تعریف شده است که یک نوع از آن گارانتی شرکتی معتبر و دیگری گارانتی شرکتی نا متعبر است، همان گونه که از نام این دو پیدا است گارانتی دارای اعتبار از امتیاز ویژه ای برخوردار است و خود شرکت تولید کننده مسئولیت این گارانتی را عهده دار است. لذا خریدار، نگرانی بابت محصول خریداری شده ندارد. یزد تایر شرکتی است که گارانتی معتبر دارد و محصول نام برده شده از این گارانتی برخوردار است. دیواره ای که برای محصول به کار برده شده است به رنگ مشکی می باشد که این رنگ در تمامی دیواره های لاستیک ها مشترک بوده و همگی آن ها به رنگ‌ مشکی هستند. لاستیک 205/60R 14 گل مرکوری/ فوجی برای محور های جلویی و عقبی به کار برده می شود و از آن در این دو محور استفاده می شود. اما این محصول از بودن و داشتن ران فلت محروم است. محصول این شرکت دارای خصوصیات خاصی است که در ادامه به اختصار آن ها را مورد بحث قرار می دهیم.

بررسی تخصصی مشخصات فنی محصول 205/60R 14 گل مرکوری/ فوجی:

هر لاستیکی دارای چند مشخصه ی فنی است که اسامی این مشخصه ها در تمامی لاستیک ها تحت یک‌ عنوان بیان می شود و آن ها عبارتند از ارتفاع تایر، قطر رینگ، فاق و عرض که تنها مقدار و اندازه و سایز آن ها با یکدیگر متفاوت است. در این‌ محصول اندازه عرض یا پهنا ۲۰۵ میلی متر است، اندازه ی ارتفاع تایر در همین محصول ۶۰۲ میلی متر و قطر رینگی که این محصول دارد اندازه ی آن ۱۴ اینچ می باشد. هم چنین ارتفاع دیواره ی محصول که نام دیگر آن‌ فاق است به اندازه ی ۱۲۳ میلی متر می باشد. شرکت یزد تایر برای این‌ مدل از محصول خود امتیازی در نظر گرفته است که این مدل امتیاز تقریبا در اکثر لاستیک هایی که اخیرا وارد بازار شده اند را دارد و آن هم تیوبلس بودن لاستیک است. که این‌ مدل از محصول نام‌ برده این ویژگی را دارا است.

بهتر است طبق سرعت از پیش تعیین شده ای که برای محصول در نظر گرفته شده قید می کنند از آن استفاده کرد چرا که رعایت کردن همین نکته باعث عمر مفید محصول شده و آن محصول که در اینجا به لاستیک یزد تایر اشاره داریم، می شود. سرعتی در نظر گرفته شده برای این‌ لاستیک ها حداکثر ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است و وزن وارد آمده به هر یک از حلقه های این‌ لاستیک که می تواند آن‌ را حمل کند برابر با  ۵۶۰ کیلوگرم است. که در اصطلاح به آن شاخص بار می گویند.

هزینه در نظر گرفته شده برای محصول مذکور برابر با هفتصد هزار تومان می باشد که این مبلغ در واقع هزینه ی یک حلقه از لاستیک مورد نظر است. لازم‌ به ذکر است که محصول مورد بررسی کارایی و کاربردی در هر چهار فصل است و نسبت به کیفیتی که دارا است از مبلغ بسیار مناسبی نیز برخوردار است و تهیه ی آن خریدی اقتصادی و از هر جنبه به صرف می تواند باشد.

تماس با ما

تلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

 پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1985
نمایش همه
علاقه مندی ها ()