مشخصات فنی و بررسی لاستیک کومهو 185/65R 14 گل Ecsta SPT KU31 در یک نگاه:

لاستیک کومهو محصول کشور کره ی جنوبی می باشد که طرح انتخابی برای این لاستیک طرح گل   Ecsta SPT KU31  و در سایز 185/65R 14وارد کشور می شود و به بازار عرضه می گردد. لاستیک فوق تولید شده از شرکت کومهو واقع در کشور کره ی جنوبی است که با قیمتی برابر نه میلیون و پانصد هزار ریال معادل نهصد و پنجاه هزار تومان به مشتریان داخل ایران توزیع می شود. که این مبلغ تنها برای هر یک از حلقه ها می باشد. علت قابل توجه بودن این مبلغ در این است که لاستیک های کومهو کاربری اختصاصی ای در فصل تابستان دارد، یعنی این که لاستیک کومهو طراحی شده برای فصول گرم یا همان تابستان، قابلیت استفاده را دارد اما این به این منظور نیست که از این مدل و نوع لاستیک دیگر در فصول متفاوت استفاده نمی شود؛ خیر دقیقا عکس این جمله است و در تمامی فصول کاربری دارد. منظور از اختصاصی بودن آن در تابستان به این علت است که استفاده از این‌ لاستیک در سایز 65/185 در این فصل مناسب تر بوده و لاستیک آسیبی نمی بیند و موجب شتاب و سرعت بالا در خودرو نیز می شود. لاستیک فوق با جدیدترین تاریخ تولید در بازار ایران به مردم عرضه می گردد که از تضمین بالایی برخوردار است. یعنی این که سال تولید لاستیک کومهو در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی بوده است. این مدل لاستیک در طرح انتخابی نام برده، با وجود وارداتی بودن آن از کشور کره جنوبی به ایران در بین خریداران و مشتریان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است و آن هم به علت کیفیت مطلوب محصول مورد نظر است. این نوع لاستیک مانند دیگر لاستیک ها از معایب و مزایایی بهره مند است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

بررسی تخصصی ویژگی های فنی لاستیک کومهو 185/65R 14:

این لاستیک فاقد ران فلت بوده است. اما نبودن ران فلت باعث نمی شود که کیفیت و کارایی محصول تولید شده پایین بیاید. قابل استفاده در هر دو محور می باشد. به معنی ساده تر و واضح تر قابلیت مورد استفاده قرار گرفتن در محور جلویی و محور عقبی را دارا است. چون که این محصول جزء محصولات وارد شده به حساب می آید به این منظور نیست که فاقد گارانتی باشد. بالعکس، لاستیک کومهو دارای گارانتی شرکتی معتبر است و اتفاقا با وجود این نوع از گارانتی می توان نسبت به خرید آن مطمئن بود چرا که ضرر و زیانی به محصول خریداری شده وارد نمی شود و در مواقع استثنی خسارت به عمل آمده بسیار جزئی بوده، که حتی می توان از آن چشم‌ پوشی کرد. این‌ محصول دارای تیوبلس است، یعنی این که داخل لاستیک از وجود تیوب بی بهره است و این به این منظور است که لاستیک مانند لاستیک هایی که بر روی تیوب سوار هستند کمتر مورد خطر قرار می گیرد، منظور از خطر همان پنچری لاستیک می باشد. رنگ به کار رفته در دیواره ی لاستیک بالا مانند دیگر لاستیک ها مشکی است.

ارتفاع تایر، پهنا یا عرض، ارتفاع دیواره یا فاق و قطر رینگ که در تمامی لاستیک ها تحت همین عناوین ذکر شده به کار گرفته می شود، مقادیر آن ها در لاستیک کومهو به اینگونه می باشد. پهنا یا عرض در نظر گرفته شده در محصول فوق برابر با ۱۸۵ میلی متر است. قطر رینگی که لاستیک تولید شده دارد برابر با ۱۴ اینچ می باشد. فاق یا به عبارت تکمیلی تر ارتفاع دیواره ۱۲۰ میلی متر است و ارتفاع تایر در لاستیک وارد شده به ایران ۵۹۶ میلی متر است. محصول فوق از مهم ترین تضمینی که باید در تمامی محصولات وجود داشته باشد بهره مند است که این تضمین را در چند سال اخیر کسب کرده و موجبات افتخار را برای خود به ارمغان آورده است.

تماس با ما

تلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

 پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()