توضیحاتی کامل درباره کمپانی لاستیک میشلن:

گذری بر تاریخچه لاستیک میشلن:

بهتر است قبل از خریدن هر محصولی گذری اجمالی بر روی تاریخچه ی آن محصول، ویژگی ها، کاربرد ها و تمامی خصوصیات آن داشت تا طبق بر طرف شدن نیازها و انتظاراتی که داریم بتوان محصول خوبی را خریداری کنیم. در این مقاله درباره ی لاستیک میشلن، خصوصیات و تاریخچه ی آن مباحثی را در اختیار شما قرار می دهیم. با کمی تحقیق در مورد این نوع لاستیک متوجه قدمت چندین دهه ی این نوع تایر می شویم.‌ بیش از ۱۰۰ سال است که از تولید این نوع لاستیک ها می گذرد. به شکل دقیق تر دو برادر در سال ۱۸۸۹ در کشور فرانسه تصمیم به تاسیس کمپانی، تولید و توزیع تایر ها و لاستیک ها کردند. نام انتخابی که برای کمپانی خود در نظر گرفتند از نام خانوادگی آن ها نشات گرفته است. برای خرید انواع لاستیک میشلن از طریق لینک مراجعه نمایید.

کاری که این دو برابر در ابتدا آغاز کردند تولید تایر های دوچرخه بود ولی امروز به حدی کار آن ها گسترده شده است و میزان رضایتی که مشتری های این کمپانی از آن ها دارند به حدی است که رتبه نخست را در این امر یافتند. البته این رضایت به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت می باشد تا حدی که امروزه کمپانی میشلن علاوه بر تولید لاستیک میشلن دارای تعداد بسیار زیادی ثبت اختراع می باشد. از نکات مهم دیگری که باید به آن ها اشاره کرد قیمت مناسب این لاستیک ها است که باید گفت قیمت ها بر اساس فروش یک حلقه لاستیک می باشد و نکته دیگر این که لاستیک ها نسبت به کارایی بسیار بالایی که دارند و بهترین جنسی که در آن استفاده شده است، ارزش خریدن را دارند. لاستیک میشلن با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا ساخته می شوند. در ادامه یکی از محصولات لاستیک میشلن را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

مشخصات لاستیک میشلن سایز R 1855/235 مدل:LATITUDE SPORT 3

همانطور که از نام این لاستیک پیدا است، دارای سایز R 1855/235 می باشد و همچنین طرح آج یا گل آن دارای مدل 3 LATITUDE SPORT است. این لاستیک محصول کشور لهستان می باشد و شاخص سرعت آن برابر V است. همچنین دارای شاخص باری برابر با عدد 100 می باشد. به دلیل کیفیت بسیار بالایی که این لاستیک دارا است دارای پنج سال ضمانت نامه است. این لاستیک مناسب خودروی شاسی بلند می باشد. این لاستیک دارای پهنای ۲۳۵ میلی متر است و فاق آن ۵۵ درصد می باشد. در این لاستیک خودرو قطر رینگ ۱۸ اینچ می باشد و این که کمپانی میشلن در سال 2018 به ساخت این لاستیک اقدام نمود. از مشخصات این لاستیک، مصرف سوختی با شاخص A می باشد و توانایی این را دارد که با شاخص c در جاده های بارانی و خیس مسیر را طی کند و ترمز بگیرد. هنگام رانندگی با این تایر صدای آن به 70 دسی بل می رسد که هیچگونه مزاحمتی برای سرنشینان ایجاد نخواهد کرد. برای خرید انواع لاستیک سواری به سایت بازرگانی میر جعفری مراجعه کنید. 

شرکت میشلن برای این لاستیک ویژگی منحصر بفردی در نظر گرفته است که شاخص دمای لاستیک می باشد. این لاستیک دارای شاخص دمای 70 درجه است. استاندار SWR را نیز برای این لاستیک WR2S 2 در نظر گرفته اند. از نکات مهمی که می توان برای این لاستیک ها در نظر گرفت، گارانتی این شرک می باشد. شرکت میشلن با استفاده از بهترین ابزار ها و تجهیزات روز دنیا، نسبت به ساخت این لاستیک های با کیفیت اقدام کرده و به تولید لاستیک هایی می پردازد که از نظر کیفیت دارای بالاترین درجه می باشند و در بین کل خریداران و استفاده کنندگان جزء بهترین ها می باشند. به همین دلیل است که شرکت میشلن آنقدر از لاستیک های خود اطمینان دارد که لاستیک های خود را به مدت ۵ سال گارانتی می کند و مردم نیز با اطمینان خاطر کامل به خرید آن ها می پردازند.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

                                                                 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()