لاستیک سواری نسبت به سایر تایر بیشتر به فروش می رسد چون اکثر خودروهایی که در داخل و بیرون شهر در حال تردد می باشند، از جمله خودروهای سواری می باشند. در حال حاضر بهترین لاستیک های سواری ایرانی و خارجی با قیمت ارزان در سطح کشور عرضه می شوند. می توانید بر اساس برند و مدل خودرو سواری خود، مناسب ترین تایر را که توان تحمل شتاب سرعت و بار خودرو را داشته باشد، با کیفیت عالی خریداری نمائید. اگر تا کنون روی تایرها را مشاهده کرده باشید، طبیعتاً نوشته هایی را مشاهده خواهید کرد که نشان دهندۀ فاکتورهایی است که جهت انتخاب تایر برای شما بسیار حائز اهمیت دارد. در واقع نیاز است که شما نسبت به آنها اطلاعاتی داشته باشید. لاستیک سواری بارز، یزد تایر، کویر و ... از جمله انواع تایر سواری ایرانی هستند که در سطح کشور در دسترس خریداران قرار گرفته است. همچنین انواع لاستیک سواری برند خارجی چون کومهو، ترای انگل، میشلن، رودستون و غیره نیز در بازار عرضه می شوند. برای خرید انواع لاستیک های سواری  به سایت مراجعه کنید. 

نکات طلائی خرید لاستیک سواری

نکات طلائی خرید لاستیک سواری شامل موارد زیادی می باشد که به طور خلاصه نسبت به آنها اشاره خواهیم کرد. آگاهی داشتن نسبت به نوشته های حکاکی شده بر روی تایرها، توجه به مسئله تاریخ تولید و اینکه تایر برای مدت زمان طولانی در داخل انبار نگهداری نشده باشد، همچنین در نظر داشتن مشخصات فنی و مکانیکی خودرو سواری از مواردی می باشند که در زمینۀ انتخاب و خرید مناسب ترین لاستیک سواری به شما کمک خواهد کرد. معمولاً برخی از تایرهایی که به صورت وارداتی داخل کشور می شوند، در واقع به دلیل قاچاق بودن، برای مدت زمان طولانی در داخل انبارها نگهداری می شوند و موجب فرسودگی و گذشتن تاریخ انقضای لاستیک ها می شوند و در نتیجۀ آن، باید توجه داشته باشید که بر روی لاستیک به هیچ عنوان نشانه هایی ناشی از تعویض تاریخ تولید مشاهده نشود. چرا که تاریخ انقضاء اکثر تایرهای سواری، حدود 5 سال پس از تولید لاستیک می باشد. با توجه به اینکه شکل ظاهری تایر پس از گذشت تاریخ انقضاء تغییر ندارد ولی ممکن است پوسیدگی الیاف تشکیل دهندۀ آن را در پی داشته باشد. توجه به حداکثر توان تحمل تایر نسبت به وزن خودرو، میزان مقاومت حرارتی، قدرت و توان چسبندگی لاستیک به سطح زمین در شرایط آب و هوایی زمستان و تابستان، کیفیت ترکیبات مواد شیمیایی سازندۀ لاستیک، میزان سایش تایر و سایز تایر از موارد مهمی است که بر روی تایر با حروف لاین و اعداد مشخص می شود. بنابراین می توانید بر حسب آنها، در خرید تایر اطمینان حاصل نمائید.

فروش انواع لاستیک سواری

فروش انواع لاستیک سواری ایرانی و خارجی برای تمام مشتریان فراهم می باشد. با توجه به بهبود کیفیت لاستیک هایی که ساخت داخل کشور می باشند، موقعیت خرید انواع تایر سواری با قیمت ارزان برای دارندگان خودرو فراهم می باشد. اندازه آج و میزان برآمدگی و فرورفتگی تایر بر روی راندمان و بازدهی خودرو بسیار تأثیر گذار خواهد بود. به همین جهت به میزان قابل توجهی می توانید مناسب ترین نوع تایر را با ویژگی های ظاهری و ساختاری خریداری نمائید. برای خرید لاستیک میشلن ارزان به سایت مراجعه کنید.

قیمت انواع لاستیک سواری

قیمت انواع لاستیک سواری با یکدیگر متفاوت می باشد. تفاوت میان قیمت های خرید تایر سواری به برند تایر، مدل و سایز آن بستگی دارد. در حال حاضر با راه اندازی فروشگاه های آنلاین فروش لاستیک سواری، امکان مشاهده و مقایسۀ انواع تایر برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. در نتیجه می توانید انتخاب درستی از برند و مدل تایر داشته باشید، ضمن آنکه دارای قیمت ارزان و به صورت تضمین شده عرضه می شوند.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک از جمله چنین فروشگاه هایی می باشند که امکان فروش اینترنتی انواع تایر سواری را برای خریداران محیا نموده است.

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()