خرید لاستیک که به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. لاستیک از جمله وسایلی است که در خودرو نقش تعیین کننده ای را در جهت میزان سرعت و توان خودرو ایفا می کند. در نتیجه همواره تلاش می شود که از فروشگاه های معتبر فروش لاستیک، تایر مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و مناسب به صورت تضمین شده خریداری نمایند. در واقع استفاده از لاستیک های بی کیفیت تأثیر منفی بسزایی در بازدهی توان موتور خودرو دارد و آسیب جدی را به سیتم های تعلیق و انتقال قدرت خودرو وارد می کند. به همین منظور، همواره توصیه می شود که نسبت به این مسئله دقت لازم را به کار گیرند تا در نهایت بتوانند خرید انواع لاستیک با کیفیت را داشته باشند.

خرید و فروش لاستیک

خرید و فروش لاستیک در سراسر کشور دارای بازار اختصاصی خود می باشد. به عبارتی تمام افرادی که مالک خودرو می باشند، طبیعتاً پس از سپری مدت زمان مشخص، نیاز به تعویض و خرید تایر دارند. در نتیجه نیاز است که فرد اطلاعات کافی نسبت به نوشته های حکاکی شده بر روی تایر داشته باشند تا بتوانند مناسب ترین خرید لاستیک را با قیمت ارزان انجام دهند.

اگر قصد خرید تایر خودرو سواری و یا شاسی بلند داشته باشید، می تواند به صورت اینترنتی اطلاعاتی را در این خصوص بدست آورید. در حال حاضر علاوه بر خرید برند خارجی لاستیک، امکان خرید برند ایرانی لاستیک با کیفیت برای مشتریان فراهم می باشد. مصرف کنندگان ایرانی، می توانند با بررسی مشخصات درج شده بر روی تایر و همچنین شکل ظاهری تایر، نسبت به خرید تایر اقدام نمایند. همانطور که می دانید تعداد خودروهای معمولی به دو دستۀ کلی خودروهای سواری و خودروهای شاسی بلند تقسیم بندی می شود که نیاز به لاستیک های اختصاصی دارند. در واقع خودروهای شاسی بلند به دلیل فشار باری که بر روی تایرها وارد می شود، نیاز است که از لاستیک هایی با توان باری بالا انتخاب شود که مقاومت لازم را نسبت به فشار وارده داشته باشد.

قطر رینگ بر حسب اینچ، شاخص وزن و نماد سرعت، کد شناسایی لاستیک در کشور سازنده، شرایط سخت برقی، ساختار لایه ها و جنس تایر، میزان حداکثر فشار، کد ساییدگی، چسبندگی و دما، حداکثر فشار باد مجاز، نوع لاستیک خودرو، پهنای اسمی لاستیک بر حسب میلی متر، نسبت ارتفاع فاق به پهنای لاستیک و رادیال از جمله مشخصاتی است که به صورت اعداد و حروف بر روی انواع تایر درج شده است و با مشاهدۀ آنها به راحتی می توان این خرید را انجام داد. برای خرید انواع لاستیک کره ای به سایت مراجعه کنید. 

خرید انواع لاستیک با کیفیت

خرید انواع لاستیک با کیفیت، برای تمام دارندگان خودرو فراهم می باشد. تنوع برند و مدل های خودرو متعدد می باشد چون تعدد خودروهای سواری، شاسی بلند، وانت، نیسان و غیره بسیار می باشد. در نتیجه می توانید متناسب با خودرو خود، بهترین لاستیک با کیفیت را که از مواد اولیۀ با کیفیت ساخته شده اند را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

خرید لاستیک با قیمت ارزان

خرید لاستیک با قیمت ارزان برای مالکان خودروهای شاسی بلند و سواری فراهم می باشد. با مراجعه به فروشگاه های معتبر که دارای سابقه طولانی مدت در زمینۀ فروش لاستیک می باشند، می توانید تجربۀ خرید انواع لاستیک تضمینی را داشته باشید. هنگام تهیه تابر، توجه به مسئله شرایط آب و هوایی که قرار است خودرو در آنجا تردد داشته باشد، حائز اهمیت می باشد. چرا که اندازه آج، برجستگی های روی تایر و همچنین ابعاد تایر نقش بسزایی در قدرت و توان خودرو دارد.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ فروش انواع تایر سواری و شاسی بلند در تهران مشغول به کار می باشد.

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()