توضیحاتی مختصر درباره ی شرکت لاستیک بارز:

 با تاسیس شرکت صنعتی لاستیک بارز بخش عمده ای از ساخت لاستیک در کشور تامین شد. این شرکت در سال ۱۳۷۲ بازگشایی شد و علاوه بر انواع لاستیک ها و انواع تایرها، تیوب، فلب و نوار را تولید می کند. در ایران این‌ شرکت جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است، چرا که در اوایل راه اندازی و باز شدن آن سالانه چیزی حدود هفتاد و پنج هزار تُن لاستیک تولید و به بازار عرضه کرد و رکورد فروش را به خود اختصاص داد که در واقع این رقم تولید و فروش تایر شرکت لاستیک بارز در سال ۱۳۹۲ در بین تمامی شرکت ها و کارخانه های هم صنف خود رتبه ی اول را شامل حال خود کرد.

این‌ شرکت علاوه بر محصولات نام برده، تایر های کشاورزی هم عرضه کرده است. لاستیک بارز در بین ۱۰۰ شرکت برتر و برند ایران مقام دار است. یعنی این شرکت از لحاظ محصولات و کیفیت کاری که تولید می کند، نام و نشان بسیار گسترده ای از خود به جامعه عرضه کرده و نام تجاری خود را در کشور به ثبت رسانیده است. به طور کلی لاستیک ها کاربرد و کارایی تقریبا یکسان و مشترکی دارند، ولی از نظر ویژگی های فنی، مثل سایز و اندازه، قطر و ارتفاع و... با یک دیگر تفاوت های خیلی جزئی دارند. در این مطلب مشخصات لاستیک بارز مدل 175/60R 13 گل p601 را به شکل اختصار ولی مفید مورد بررسی قرار می دهیم. قبل از ذکر هر گونه توضیحی درباره این نوع لاستیک، هزینه ی آن را کمی مورد مطالعه قرار می دهیم. همان طور که می دانید برای خرید لاستیک قیمتی که درج می شود در واقع هزینه تنها یک حلقه از لاستیک است، هزینه ای که شرکت لاستیک بارز برای مدل لاستیک 175/60R 13 گل p601 در نظر گرفته است، چهار میلیون و چهارصد هزار ریال معادل چهارصد و چهل هزار تومان است.

توضیحاتی درباره ی مشخصات فنی لاستیک بارز 175/60R 13 گل p601:

همانطور که می دانید، لاستیک هایی که برای هر فصل مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است و بهتر است در فصل زمستان از لاستیک هایی استفاده شود که دارای عاج باشند به دلیل عبور بهتر بر روی زمین پوشیده شده از برف؛ اما هزینه ی خرید لاستیک های مخصوص هر فصل برای بیشتر مردم به دلیل هزینه ی بالا امکان پذیر نیست، لذا عموم مردم از لاستیک هایی استفاده می کنند که قابلیت استفاده در چهار فصل را داشته باشد. لاستیک نام برده کاربردی برای هر فصل دارد پس خرید آن، خرید مقرون به صرفه ای است. این لاستیک قابل استفاده هم برای محور عقب و هم برای محور جلو می باشد. مانند دیگر لاستیک ها دیواره ی آن مشکی است. ویژگی حائز اهمیت این محصول داشتن گارانتی شرکتی است که باعث خریدی امن می شود. فاقد ران فلت است، اما از دیگر ویژگی مهم آن دارا بودن  ویژگی تیوبلس است. قطر رینگ لاستیک نام برده ۱۳ اینچ می باشد و ارتفاع تایر در این محصول ۵۷۵ میلی متر است. پهنا یا همان عرض لاستیک 175/60R 13 گل p601 برابر ۱۷۵ میلی متر است. ارتفاع دیواره یا فاق لاستیک ۱۲۳ میلی متر می باشد. طرح انتخابی این لاستیک ها از نوع طرح گل p601 و در سایز و اندازه ی 175/60R 13 می باشد.

این نوع لاستیک ساخت کشور ایران می باشد که از سال های قبل تاکنون مورد رضایت مشتریان بوده است. و دلیل این اعتبار کیفیت کاری است که به جامعه عرضه می کند. لاستیک ذکر شده مقاوم در برابر گرما و سرما بوده به همین علت است که این نوع لاستیک مانند برخی لاستیک های دیگر دارای کاربردی در تمامی فصول نیز می باشد. با تمام این ویژگی ها، شرکت بارز علاوه بر کنترل کیفی تمام محصولات خود، به همراه محصولات ضمانت نامه ای مبنی بر بی نقص بودن این محصولات ارائه خواهد کرد.

تماس با ما

تلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

 پست الکترونیکی:info@uzpalang.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()