فروش اقساطی خودرو اقدامی است که در تمامی کشورهای دنیا به منظور دسترسی تمام اقشار جامعه به خودروی مورد نظر خود فراهم شده است،و قوانین واگذاری و فروش خودرو در  شرکت ها ی مختلف اعطاء کننده این تسهیلات متفاوت است، و پیچیدگی های خاص خود را دارد. رفاه و آسایش خانواده پس از مسکن با خرید خودرو تکمیل می شود، با استفاده از این آپشن می توان هزینه های مسافرت خارج از شهر و یا رفت و آمدهای بین شهری را کاهش داد. روند تغیر قیمت انواع اتوموبیل در دهه ی اخیر بی سابقه بوده است، بطوریکه اکثر افرادی که برای تهیه خودرو مورد نظر خود پس انداز کرده بودند، دیگر قادر به خرید خودرو دلخواه خود به صورت نقدی نیستند، و به ناچار باید خودرویی پایین تر از مدل مورد نظر خود خریداری نمایند و یا برای تهیه آن مدت بیشتری را انتظار بکشند. فروش اقساطی خودرو ها  را می توان در شمار بهترین تصمیمات شرکت های عرضه و فروش خودرو به منظور خارج کردن بازار از رکود اقتصادی دانست، زیرا افراد می توانند تنها با پرداخت نیمی از قیمت یک خودرو و یا درصدی از آن، مالکیت خودرو دلخواهشان را به دست بیاورند، و سپس به بازپرداخت اقساط آن ها در موعد تعیین شده و متناسب با سقف در نظر گرفته شده اقدام نمایند.

با توجه به اینکه شرکت های فروش اقساطی خودرو باید مدت زمان زیادی را برای بازگشت دوباره سرمایه خود سپری نمایند، قیمت خودرو در این نوع بازارهای مقداری بالاتر است، که البته کاملا بدیهی و برای مشتریان توجیح پذیر می باشد،  زیرا با توجه به زمانی که متقاضیان برای پرداخت معوقات خود دارند، بسیار عادلانه به نظر می رسد. تسهیلاتی که در قبال فروش اقساطی خودرو از طریق هلدینگ های مختلف ارائه می شود، تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند، و هر کدام از آن ها با افزدون بندهایی جدید به قرار داد خود در جهت جلب اعتماد مشتریان، در تلاش هستند تا سهم فروش واقعی محصولات خود را در بازار خرید و فروش خودرو بالاتر ببرند، و به تعداد مشتریان وفادار خود اضافه نمایند. مزیت هایی همچون تنظیم سند فوری بنام خریدار  و امکان تحویل آنی خودرو را می توان از جمله این تسهیلات دانست، که به یاری مشتریان آمده است، تا سرعت عمل بیشتری برای رسیدن آن ها به اهدافشان فراهم نماید. در فروش شرایطی و ویژه این خودرو ها معمولا در هنگام پیش پرداخت تنها سه دانگ از سند خودرو به نام مشتری می شود، و واگذاری دائمی و امکان نقل و انتقال سند در هنگام پرداخت و تسویه کامل امکان پذیر خواهد بود.

 

خرید اقساطی خودرو های داخلی و تولید کمپانی هایی نظیر ایران خودرو و سایپا بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است، برای مثال می توان به انواع خودروهای سواری پراید، پژو 206، 405 و دنا اشاره کرد، که نسبت به انواع اتوموبیل های خارجی شرایط مناسب تری نسبت به بازپرداخت اقساط دارند و هزینه های تعمیر و نگهداری آن ها نیز به مراتب کمتر می باشد.  استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو  راه را برای خرید خودرو با ارزان ترین قیمت هموارتر می کند، زیرا ممکن است، قیمت خودروی شما در سالهای آینده با افزایش قابل ملاحظه ای روبه رو شود و همین طور این اطمینان در خاطر خریداران به وجود می آورد که نوسانات قیمت در هنگام باز پرداخت اقساط تاثیری در خرید آن ها نخواهد داشت. سایا خودرو از معتبرترین نمایندگی های فروش اقساطی خودرو در طرح ها و برندهای معتبر داخلی و خارجی با قیمت های مصوب می باشد، و متقاضیان دریافت تسهیلات از این مرکز می توانند با مراجعه به وب سایت سایا خودرو از شریط انتقال خودرو و همین طور نحوه پرداخت اقساط اطلاعات کامل را کسب نمایند، این مرکز معتبر با ارائه تسهیلاتی همچون تنظیم سند فوری، تحویل آنی و قابلیت تعویض خودرو به یکی از محبوبترین مراکز فروش قسطی خودرو تبدیل شده است.

برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 908
نمایش همه
علاقه مندی ها ()