قیمت های سرسام آور خرید خودرو و نوسانات دائمی آن ها امروزه مشتریان و متقاضیان انواع خودروهای داخلی و خارجی را مستاصل کرده است، به طوریکه نیمی از افراد جامعه از عهده خرید نقدی اتوموبیل ها بر نخواهند آمد، که البته این مشکل با طرح فروش اقساطی خودرو که از جانب هلدینگ ها و مراکز عرضه و فروش انواع اتوموبیل ها مطرح شده، به طور نسبی حل شده است، و در این شرایط اقتصادی به بازار خرید و فروش خودرو ها جانی تازه بخشیده، و  مانع رکود آن ها شده است. در سالهای اخیر قیمت خودرو به طور چشمگیری افزایش یافت، بطوریکه امکان خرید آن ها به صورت نقدی برای طبقات متوسط و ضعیف جامعه به امری غیرممکن مبدل شد، از این رو با ارائه طرح های فروش قسطی خودرو این افراد شانسی دوباره برای خرید اتوموبیل پیدا کرده اند.  در میان صدها نوع خودرو داخلی و خارجی در برندها و مدل های مطرح دنیا که در طرح فروش اقساطی خودرو ارائه می شوند، خودرهای داخلی و مونتاژی کشور نظیر دنا، پژو 405، پژو 206 و پراید بیشترین مخاطب را دارند، زیرا شرایط خرید و پرداخت اقساط آن ها بسیار ارزان تر از خودروهای خارجی می باشد و از طرفی هزینه های تعمیر و نگهدارای آن ها نیز بسیار مقرون به صرفه تر از خودروهای خارجی نظیر هیوندا، بنز و غیره می باشد.

فروش اقساطی انواع خودرو در مراکز عرضه کننده مختلف با شرایط متفاوتی انجام می شود، و میزان اعتبار و تسهیلات شرکت های فروش با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارد، و این موضوع یک بازار رقابتی مثبت و سازنده را به نفع مشتریان رقم زده است، تا شرکت های مختلف با ارائه امتیازات و تسهیلات ویژه تر به خریداران سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص دهند. فروش اقساطی خودرو از طریق شعب نمایندگی کارخانه های اتوموبیل سازی و پیش ثبت نام آن ها سالهاست که در شرایط مختلف انجام می شود، اما به دلیل مدت دار بودن زمان تحویل و عدم رعایت برخی مفاد قرارداد از سوی شرکت ها با استقبال چندانی مواجه نشده است، و این طرح پاسخگوی خوبی برای برطرف نمودن انتظارات مشتریان نبوده است. شرکت های مختلف عرضه و فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی با ارائه شرایطی نظیر  ثبت سند رسمی به نام خریدار در همان گام های اولیه خرید خودرو قسطی و با پیش پرداخت اول و همچنین تحویل آنی این خودروها در مدت زمان حداکثر یک روز کاری توانسته اند اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نمایند، و آن ها را در رسیدن به خواسته ها و اهداف خود یاری نمایند.

خرید خودرو از مهمترین اقداماتی است، که در جهت رسیدن به رفاه و آسایش نسبی خانواده ها برداشته می شود، زیرا حمل و نقل از دیرباز از مهمترین نیازهای بشر بوده است، و با تهیه اتومبیل می توان علاوه بر کاهش زمان رفت و آمد، در هزینه های خانواده نیز صرفه جویی نمود. شرکت های ارائه دهنده تسهیلات فروش اقساطی خودرو  بسیار متعدد هستند، که  در هنگام مراجعه به آن ها باید از شرایط قرارداد، اعتبار شرکت و تسهیلاتی که در زمینه پرداخت برای مشتریان در نظر گرفته شده، اطلاعات کافی را کسب کرده و بعد نسبت به خرید خودرو از این مراکز اقدام نمود.  قیمت خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی به علت زمان طولانی بازپرداخت و فرصتی که در اختیار مشتریان گذاشته می شود، نسبت به خرید نقدی اتومبیل مقداری بیشتر است، که البته به دلیل نحوه پرداخت و زمانی که مشتریان برای پرداخت قسط های خود در اختیار دارند بسیار منطقی می باشد. سایا خودرو از معتبرترین نمایندگی های فروش اقساطی خودرو در برندهای داخلی و خارجی می باشد، که بهترین و ساده ترین تسهیلات ممکن را برای خرید خودرو برای مشتریان فراهم کرده است، و با مراجعه به سایت اینترنتی آن می توان از نحوه ی خرید و پرداخت قسط های خودرو مطلع شد.

برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1009
نمایش همه
علاقه مندی ها ()