طرح پیش فروش دنا اقساطی مانند دیگر خودروهای داخلی و مونتاژ داخل با روند صعودی افزایش قیمت و نوسانات بازار به منظور تنظیم بازار خرید و فروش خودرو ارائه شده و به دلیل کیفیت و دوام بالای قطعات این خودرو با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. خودروی دنا ساخت داخل کشور، تولید کمپانی بزرگ ایران خودرو می باشد. این خودرو در شمار لوکس ترین و زیبا ترین خودروهای داخلی است و تمامی مراحل طراحی و قطعه سازی آن توسط این شرکت خودروسازی انجام می شود. طراحی داخلی و خارجی خیره کننده، شتاب بالا، موتور قوی و سیستم خودکار قطع بنزین که به منظور جلوگیری از آتش سوزی بر روی آن نصب شده است،این تولید ملی را برای مصرف کنندگان ایده آل ساخته است. قیمت عرضه دنا اقساطی با توجه به طولانی بودن زمان پرداخت اقساط که بر حسب مدل و نوع آن ممکن است بین 24 الی 36 ماه ادامه پیدا نماید. افزایش قیمت خودرو و نوسانات ارز در این بازه زمانی نسبت به خرید نقدی آن قدری بالاتر است، و موارد فوق می تواند توضیح خوبی برای این اختلاف قیمت باشد که کارگزاران و نمایندگان فروش برای مشتریان تعیین کرده اند. از مهمترین آپشن هایی که در انواع مدل خودرو دنا قرار گرفته است و سبب راحتی راننده و کنترل ساده تر خودرو شده است می توان به فرمان جمع شونده آن اشاره نمود، که با استفاده از این ویژگی رانندگان می توانند فاصله فرمان و صندلی را متناسب با ارگونومی بدن خود تنظیم نمایند و در حین رانندگی احساس راحتی و آرامش داشته باشند. خرید دنا اقساطی و طرح پیش فروش آن برای علاقه مندان این خودرو که در پرداخت نقدی با مشکل مواجه شده اند بسیار مناسب و ایده آل می باشد زیرا در این روش خرید، تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو می توان آن را پیش خرید نمود و این خودرو را پس اتمام مراحل اداری به صورت فوری از کمپانی یا نمایندگی رسمی آن تحویل گرفت.

 خرید دنا اقساطی در نمایندگی های معتبر و رسمی ایران خودرو در سه مدل مختلف دنا معمولی، دنا پلاس و دنا توربوپلاس انجام می شود که تسهیلات و روش پرداخت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد زیرا قینت هر کدام از آنها نسبت به دیگری تفاوتهای بسیاری دارد. این خودوها از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی و موتوری بسیار به یکدیگر شباهت دارند و دلیل اختلاف قیمت در آنها به برخی آپشن های الحاقی که بر روی دنا پلاس و توربو پلاس قرار گرفته مانند افزایش تعداد کیسه های هوا، موتور توربو سارژ شده، سیستم قطع خودکار بنزین، سقف سانروف و غیره باز می گردد. بررسی شرایط و تسهیلات عرضه شده از سوی شرکت های عرضه خودرو و انتخاب بهترین آنها از مهمترین مواردی است که باید پیش از اقدام به خرید دنا اقساطی و دیگر خودروهای داخلی و خارجی به صورت اقساطی باید به آن توجه کرد، زیرا عمل به تعهدات شرکتی و پیگیری امور مشتریان از مهمترین انتظارات خریداران از این شرکت های کارگزار می باشد.

سایا خودرو از بزرگترین و معتبرترین نمایندگی های عرضه و  فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی به صورت اقساطی و با مناسب ترین تسهیلات می باشد. با مراجعه به وبسایت این مرکز می توان از شرایط فروش دنا اقساطی، نحوه پیش پرداخت، تعداد اقساط و نحوه واگذاری خودروها مطلع شد. از مهمترین مزایای خرید از این نمایندگی معتبر می توان به تنظیم سند آنی و تحویل فوری خودرو پس از پرداخت اولین پیش پرداخت اشاره کرد، همین طور شرکت سایا خودرو با فراهم آوردن شرایط تعویض دنا اقساطی در دوره بازپرداخت اقساط با نمونه های دیگر اشاره کرد، که این امتیاز اعتماد و رضایت متقاضیان را جلب کرده است. خرید و فروش انواع خودرو به صورت اقساطی یک طرح پیشنهادی موفق برای خارج شدن بازار خرید و فروش خودرو از رکود بوده است که عرضه دنا اقساطی نیز شامل آن می شود.

برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 999
نمایش همه
علاقه مندی ها ()