خرید اقساطی خودرو را می توان در شرایطی که مدام با تغییرات ارز و نوسانات قیمت خودرو مواجه هستیم، یک امتیاز طلائی به حساب آورد که از طریق شرکت های معتبر و نمایندگی های رسمی عرضه کننده انواع خودروهای داخلی و خارجی برای متقاضیان فراهم شده است، تا با استفاده از آن بتوانند خودرو دلخواه خود را به صورت شرایطی خریداری نمایند. نیاز به خرید خودرو پس از مسکن از مهمترین دغدغه های افراد جامعه می باشد، زیرا آسایش و رفاه خانواده ها تا حد بسیار زیادی به آن وابسطه است، و هزینه های مسافرت و سفرهای بین شهری را به کمترین میزان می رساند، و می توان گفت علاوه بر آسایش در اقتصاد خانواده ها نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. خرید اقساطی انواع خودرو  از نوع داخلی نسبت به دیگر خودرو ها شرایط ساده تر و قسط های سبک تری دارد، به همین دلیل متقاضیان خرید این خودرو ها بسیار بیشتر از خودرو های خارجی می باشند، و می توان گفت آمار حداکثری فروش را به خود اختصاص داده اند. ارائه تسهیلات خرید اقساطی خودرو بسته به شرکت و کمپانی عرضه کننده متفاوت است، و  با توجه به نوع اتوموبیل و وضعیت پرداخت ها متفاوت است، و معمولا این شرکت ها با در نظر گرفتن شرایط مشتریان در تلاش هستند، تا در جایگاه نخست فروش شرایطی خودرو قرار بگیرند و اطمینان و اعتماد متقاضیان را جلب نمایند.

از سری اصول مشتری مداری که در این مراکز به آن عمل می شود می توان به برطرف کردن موانع خرید مشتریان، برآورده نمودن انتظارات آن ها، پیگیری امور مشتریان و عمل به تعهدات مندرج در قرارداد خرید اقساطی خودرو و ایجاد یک جلسه سازنده برای تعامل بهتر با مشتری در جهت شناخت نیاز آن ها اشاره نمود. از سری امتیازهایی که اغلب این شرکت ها برای خریداران در نظر گرفته اند می توان به اعطاء سند مالکیت سه دانگ و تحویل فوری خودرو اشاره کرد، زیرا در این مراکز به محض دریافت پیش پرداخت نهایتا در یک روز کاری مراحل تنظیم سند و تحویل اتوموبیل انجام می شود، و  زمان و نحوه پرداخت قسط ها مشخص می شود. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید اقساطی خودرو باید مورد توجه قرار بگیرد می توان به میزان پیش پرداخت و تعداد قسط ها اشاره کرد، و مشتریان حتما باید با درنظر گرفتن شرایط مالی خود و توان پرداختشان اقدام به خرید نمایند، تا در نهایت با مشکلات مالی و اعتباری مواجه نشوند و از پس تعهدات خود برآیند. بررسی مدارک ثبت شرکت و کسب اطلاعات در زمینه اعتبار و ئمحبوبیت این شرکت ها از دیگر نکاتی می باشد، که متقاضیان خرید خودرو باید مورد ارزیابی قرار دهند تا بتوانند، بهترین شرکت کارگزار فروش قسطی خودرو را انتخاب نمایند.

علاقه مندان به خرید خودرو  اغلب با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند، و چاره ای جز صبر کردن برای تامین بودجه و یا تعویض خودرو مورد علاقه ی خود با نمونه های کم قیمت تر ندارند، که امروزه با روی کارآمدن شرکت های کارگزار در این زمینه فروش اقساطی خودرو  این افراد کم و بیش به خواسته های خود رسیده اند. از میان تمام هلدینگ های معتبر خرید اقساطی خودرو های داخلی  و خارجی به صورت شرایطی و نمایندگی های رسمی آن ها می توان به مرکز فروش سایا خودرو اشاره کرد، که سالهاست با فراهم آوردن محیطی مسالمت آمیز بین خریداری و فروشنده در جهت رسیدن به خواسته های طرفین معامله تلاش می کند. از مهمترین مزیت های خرید اقساطی خودرو از این شرکت معتبر می توان به تحویل فوری، ثبت سند مالکیت از ابتدای خرید و امکان تعویض خودرو در جریان پرداخت اقساط اشاره کرد، در این صورت متقاضیان می توانند در طول دوره پرداخت اقساط، خودرو خود را با مدل ها و نمونه های بالاتر تعویض نمایند.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()