شرکت ایران خودرو سالهاست که در زمینه تولید انواع محصولات سیتروئن فرانسه فعالیت می کند و از پر فروش ترین محصول آن نیز می توان به پژو پارس اقساطی اشاره کرد، که طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. بیست سال از تولید این خودرو با کیفیت می گذرد اما همچنان رکوردار فروش محصولات ایران خودرو است و به کشورهایی همچون عراق و سوریه نیز صادر می گردد. در سالهای اخیر با افزایش ناگهانی قیمت خودرو، به دلیل تحریم ها و بالا رفتن نرخ ارز، خرید خودروی پارس برای تعداد بسیار زیادی از علاقه مندان آن تقریبا غیر ممکن شد اما با ارائه طرح هایی نظیر فروش پارس اقساطی که از طریق برخی هلدینگ ها و نمایندگی های رسمی فروش مطرح شد، این معضل تقریبا مرتفع گردید. پژو پارس نمونه ی ایرانیزه شده پژو 406 فرانسه می باشد، که با استفاده از برترین تکنیک های فیس لیفت بر روی پژو 405 طراحی و تولید شده است و از سال 1379 اولین نمونه این خودرو تولید و عرضه شد. ایران خودرو با فروش پارس اقساطی توانست پویایی بازار خرید و فروش خودرو و خط تولید پژو را همچنان حفظ نماید و مانع از رکود بازار شود. طراحی خارجی و داخلی این خودرو از پویایی و ظرافت خاصی برخوردار است، بطوریکه در عین سادگی، کیفیت، شتاب و سرعت این خودرو را به نمایش می گذارد به همین دلیل است که عرضه پارس اقساطی همیشه با استقبال از سوی مردم مواجه می شود. محبوبیت بالای این خودرو سبب شده در سالهای اخیر ایران خودرو اقدام به تولید تیپ های جدیدی از آن نماید تا نیاز تمای خریداران را برآورده نماید.

 طراحی داخلی این خودرو تا سال 93 هیچ تغییری نکرد. و پس از آن شرکت ایران خودرو با تعویض داشبورد پژو پارس با داشبورد سوناتا توانست زیبایی بیشتری به کابین خودرو بدهد. فروش پارس اقساطی و نقدی در این مدل ها معمولا به عنوان پژو پارس داشبورد جدید انجام می شود. در میان تمام تیپ های پژو پارس می توان به پژو پارس مدل سال، پژو پارس اتوماتیک، پژو پارسElx  و پژو پارسLx  اشاره کرد که این مدل ها از نظر طراحی داخلی و خارجی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و عمده تفاوت آنها مربوط به بخش موتوری و گیربکس خودرو می باشد. قیمت پارس اقساطی در هر کدام از مدل های نام برده متفاوت است و تسهیلات پیش پرداخت، تعداد اقساط و سقف پرداخت ها در مدل های مختلف، متفاوت می باشد که امری طبیعی است و معمولا با بالا رفتن مدل خودرو شرایط پرداخت اقساط آن نیز تغییر میکند. برای مثال تسهیلات خرید پارس اقساطی مدل اتوماتیک با پژو پارس معمولی بسیار متفاوت است. نوردهی مناسب، چراغ های زیبا و خشن در جلوی خودرو، طرلحی جذاب بدنه، شتاب بالا، وزن مناسب، ایمنی بالا در تصادفات و غیره از مهمترین خصوصیات پژو پارس می باشد که سبب شده، همچنان فروش بالایی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد. در بازار خرید و فروش اقساطی خودرو، که در آن تمامی مدل های داخلی و خارجی خودرو ها عرضه می شوند، فروش پارس اقساطی بالاترین درصد را دارد و می توان این خودروی زیبای فرانسوی را در این بازار پر آشوب بی رقیب دانست.

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، بازار خرید و فروش خودرو به دلیل افزایش ناگهانی قیمت ها که به دلایل متعددی از جمله بالارفتن نرخ ارز و تحریم اتفاق افتاد، با عرضه و تسهیلاتی نظیر فروش پارس اقساطی و دیگر خودروها از حالت رکود خارج شد و کم و بیش تعداد معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو رونق گرفت. نمایندگی رسمی سایا خودرو از معتبر ترین مراکز واردات و فروش پژو پارس اقساطی می باشد که با مراجعهبه آدرس سایت سایا خودرو می توان از نحوه ارائه تسهیلات، تعداد و سقف پرداختی ها آگاه شد. علاوه بر قیمت مناسب تحویل فوری و تنظیم سند آنی به میزان تسهیلات دریافتی از مهمترین مزایایی است که با خرید از مرکز فروش سایا خودرو به دست می آورید و همچنین قابلیت تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط با مدل ها و یا  تیپ های دیگر آن اشاره کرد، که باعث جلب رضایت و اعتماد خریداران شده است.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 953
نمایش همه
علاقه مندی ها ()