فروش پژو پارس اقساطی که از طریق هلدینگ ها و نمایندگی های معتبر ایران خودرو انجام می شود، سالهاست که بالاترین آمار فروش را به خود اختصاص داده است. سالهاست که خطوط تولید پژو به دلیل محبوبیت بالای این محصول در کشور های مختلف دنیا از جمله ایران بر پاشده است،تا محصولات با کیفیت این کمپانی فرانسوی را به سرعت در دسترس متقاضیان قرار دهند. ایران خودرو از باسابقه ترین و معتبرترین شرکت های خودروسازی می باشد که تمامی محصولات کمپانی سیتروئن فرانسه را از جمله پژو 206، 405 و پژو پارس را تولید و عرضهمی کند. پژو پارس در اصل نمونه ایرانی پژو 406 فرانسه می باشد، که با یکی از بهترین فیس لیفت هایی که تا کنون بر روی پژو 405 انجام شده تولید می شود و بیش از دو دهه از عرضه پژو پارس اقساطی در کشور می گذرد، که در این مدت همچنان در صدر آمارهای فروش ایران خودرو و نمایندگی های رسمی فروش آن قرار دارد. طراحی جذاب بدنه و حالت زیبای چراغ های جلو به نحوی قدرت و توان بالای این خودرو را در شتاب و سرعت به نمایش می گذارد. پژو پارس از محبوب ترین خودروهای تولیدی ایران خودرو می باشد که به دلیل کیفیت بالای ساخت و دوام قطعات به برخی از کشورهای همسایه نظیر عراق و سوریه صادر می شود. عرضه پژو پارس اقساطی در مدل ها و تیپ های مختلف برای متقاضیان و علاقه‌مندان خرید این خودرو مقاوم یک فرصت طلایی است، تا بتوانند پژو پارس دلخواه خود را تنها با پرداخت نیمی از آن به صورت قسطی سفارش دهند و تحویل بگیرند.

شرایط تنظیم سند و تحویل پژو پارس اقساطی در نمایندگی های مختلف، متفاوت است اما معمولا در یک بازه یک روزه پس از پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد انجام می شود و امکان نقل و انتقال و آزادسازی سند پس از آخرین قسط و تسویه با این مراکز امکان پذیر است. قیمت فروش پژو پارس اقساطی به دلیل دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت کارگزار و تغییرات لحظه ای قیمت خودرو در مقایسه با خرید نقدی پژو پارس قدری بالاتر است، که البته این مسئله کاملا بدیهی بوده و مشتریان از آن آگاه می باشند. محبوبیت و فروش بالای خودروی پارس اقساطی سبب شده تا شرکت ایران خودرو تیپ های مختلف این اتومبیل را نیز تولید و عرضه نماید. از انواع تیپ های پژو پارس می توان به پژو پارس سال، پارس LX، پارسELX و پارس اتوماتیک اشاره کرد، که از نظر طراحی و شکل ظاهری تفاوت جندانی با یکدیگر ندارند و عمده تفاوت آنها مربوط به بخش گیربکس و موتور خودرو می شود. امکان خرید پژو پارس اقساطی در تمامی مدل های فوق برای علاقه‌مندان فراهم شده است که البته قیمت آنها نیز به تناسب بالارفتن رتبه و مدلشان تغییر می کند. پژو پارس از نظر طراحی داخلی تا سال 93 هیچ تغییر چشمگیری نداشت و پس از آن تنها قسمت داخلی کابین که توسط ایران خودرو تغییر کرد، داشبورد آن می باشد. که کابین آن را از سادگی و کهنگی در آورد و با رضایت خریداران مواجه شد، فروش اقساطی در این مدل معمولا با نام پژو پارس داشبورد جدید، انجام می شود.

بازار خرید و فروش پارس اقساطی و دیگر تولیدات شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی همواره از رونق و پویایی بسیار بالایی برخوردار است، بطوریکه در بین شرکت های عرضه و فروش پژو پارس اقساطی بر سر تصاحب سهم بیشتری از فروش این خودرو رقابت بسیار نزدیکی می باشد. سایا خودرو از معتبر ترین مراکز واردات و فروش اقساطی انواع خودرو می باشد، که در طرح ویژه فروش پژو پارس اقساطی با تسهیلاتی نظیر تنظیم سند فوری سه دانگ خودرو به نام خریدار، تحویل فوری آن پس از انجام مراحل اداری و همین طور امکان تعویض خودرو در هنگام پرداخت اقساط آن توانسته بالاترین آمار رضایت مشتریان را کسب نماید. این مرکز معتبر تمامی شرایط فروش و واگذاری پارس اقساطی را در وبسایت خود منتشر کرده است و سالهاست که با منصفانه ترین قیمت بازار پژو پارس را در اختیار خریداران قرار می دهد.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()