پژو 405 یکی دیگر از تولیدات کمپانی سیتروئن فرانسه می باشد که در سال 1369 وارد بازار کشور شد و از آن زمان تا کنون مانند دیگر تولیدات ایران خودرو با فیس لیفت های مختلف و در تیپ های جدید تولید و عرضه گشت و طرح فروش انواع پژو 405 اقساطی در مدل های پژو GL405،405  GLI، 405 GLXبنزینی، 405 GLX دوگانه سوز، پژو 405 SLX و پژو استیشن با ارزان ترین قیمت و تسهیلات ویژه از سوی نمایندگی های رسمی و مراکز معتبر فروش محصولات ایران خودرو اجرا شد. بیش از سی سال است که از تولید انواع پژو 405 می گذرد و در برخی جراید خبر حذف و توقف تولید این خودرو محبوب فرانسوی دیده می شود، اما این مسئله مانعی برای فروش 405 اقساطی نبوده است، و همچنان این محصول فروش بالایی دارد. همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره شد پژو 405 در 6 مدل تولید شد اما در حال حاضر تنها 3 تیپ پژو 405 GLX بنزینی، پژو 405 GLX دوگانه سوز و پژو 405 SLX در حال تولید هستند و مابقی آنها تنها به صورت دسته دوم خرید و فروش می شوند. فروش 405 اقساطی به دلیل کیفیت بالای بدنه، ایمنی مطلوب و قیمت بسیار مناسب در میان دیگر پژو ها فروش بالاتری دارد این پژو برای افرادی که کیفیت و قیمت خودرو برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است، یک گزینه بسیار مناسب می باشد.

پژو 405GLX  بنزینی به دلیل شتاب و سرعت بالاتر نسبت به پژو های SLX و GLX دوگانه سوز از محبوبیت و فروش بالاتری برخوردار است، و با گذشت سه دهه از تولید همچنان بالاترین آمار فروش پژو 405 اقساطی را دارد. طرح های پیش فروش و خرید اقساطی خودرو که از سوی کمپانی ها و نمایندگی های رسمی آنها اجرا می شود، در سالهای اخیر که قیمت انواع خودرو به طور غیر قابل تصوری بالا رفته، از رونق بیشتری برخوردارند و فروش 405 اقساطی در این طرح ها برای افرادی که توانایی خرید نقدی این خودرو را ندارند، یک فرصت استثنایی به حساب می آید. پژو 405 در آغاز با موتور کاربراتوری 2000 سی سی عرضه شد و پس از آن با تغییراتی که شرکت ایران خودرو به روی آن اعمال کرد با موتور 1800 سی سی پیشرانه تعویض شد که در مجموع می توان موتور آن را از نظر سرعت و شتاب در سطح مطلوبی دانست و این امر سبب فروش بالای 405 اقساطی شده است. تفاوت چندانی بین مدلهای پژو 405 وجود ندارد و مانند دیگر تولیدات ایران خودرو عمده تفاوت آنها اغلب مربوط به بخش موتور و گیربکس این خودرو می شود. قیمت خرید پژو 405 اقساطی در نمایندگی های مختلف، متفاوت می باشد و معمولا این مبلغ با توجه به میزان پیش پرداخت، تعداد اقساط و مدل خودرو توسط کارشناسان صنعت خودرو تعیین می شود، که به دلیل طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه به این مراکز مقداری بالاتر از فروش نقدی می باشد. و این موضوع در همان ابتدا به اطلاع مشتریان می رسد و البته قیمت فروش 405 اقساطی در این طرح کاملا مورد قبول طرفین معامله می باشد. ثبت سند به نام مالک با توجه به میزان تسهیلات دریافتی و تحویل فوری خودرو از مهمترین دلایل موفقیت طرح فروش 405 اقساطی می باشد، زیرا معمولا خریداران تمایل دارند در طول پرداخت اقساط، از خودروی خود استفاده نمایند و در هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی کنند.

انتخاب یک نمایندگی معتبر با تسهیلات ویژه فروش اقساطی انواع خودرو در میان صدها مرکز کار چندان ساده ای نمی باشد، اما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا نمایندگی ها نیز باید همانند خریداران به مفاد قرارداد متعهد باشند و در تمام دوره پرداخت اقساط معوقه پژو 405 اقساطی پیگیری امور مشتریان را به بهترین روش انجام دهند. سایا خودرو از معتبر ترین مراکز فروش اقساطی خودرو می باشد که با مراجعه به آدرس وبسایت آن می توان از نحوه پرداخت و اعطاء تسهیلات فروش 405 اقساطی آگاه شد، این مرکز معتبر تمام محصولات خود را با مناسب ترین قیمت ممکن عرضه می کند و سالهاست که توجه خریداران را به خود معطوف کرده است.

 برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()