ایران خودرو سالهاست که با برند فرانسوی پژو کار می کند، که از اولین و پر فروش ترین محصولات این شرکت که تولید آن به سال 1369 باز می گردد، می توان به پژو 405 اشاره کرد. که در ابتدا به صورت وارداتی و پس از آن توسط  ایران خودرو به صورت مونتاژ تولید و به بازار های کشور به صورت های مختلفی همچون فروش نقدی، پیش فروش و فروش 405 اقساطی عرضه می شد. می توان گفت که برند پژو را با 405 می شناسند این خودرو در سالهای اولیه عرضه طرفداران بسیاری پیدا کرده بود، اما به مرور با معرفی محصولات دیگر این شرکت محبوب فرانسوی توسط ایران خودرو، از فروش آن کاسته شد. در دهه اخیر به دلیل برخی مشکلات اقتصادی و اختلالاتی که در بازار سرمایه و ارز کشور صورت گرفته است، قیمت 405 به میزان قابل ملاحظه ای بالا رفت بطوریکه علاقه مندان قادر به خرید نقدی این خودرو نبودند. این مسئله زمینه ساز فروش 405 اقساطی در بازار خرید و فروش خودرو شد که در مدت بسیار کوتاهی با استقبال بی سابقه مردم مواجه شد. کمپانی بزرگ ایران خودرو از با سابقه ترین و معتبرترین شرکت های خودروسازی می باشد که همواره در تلاش است تا با ارتقاء نمونه های قبلی خودروهای پرطرفدار خود، بازار این محصولات را از دست ندهد و توانسته با فروش اقساطی انواع خودرو با مناسب ترین قیمت رضایت و اعتماد خریداران را نیز جلب نماید. برای مثال می توان به فروش 405 اقساطی در انواع مدل های  GL405،405 GLI، 405 GLXبنزینی، 405 GLX دوگانه سوز، پژو 405 SLX و پژو استیشن اشاره کرد، که اکنون خطوط تولید برخی از آنها متوقف شده است می توان آنها را به صورت دست دوم خریداری نمود.

قیمت اجناس در تمامی معاملاتی که به صورت اقساطی انجام می شود، معمولا مقداری بالاتر از قیمت نقدی آن است که این تفاوت قیمت به دلیل طولانی بودن دوره بازگشتسرمایه و تغییرات قیمت محصولات می باشد که امری بدیهی و توجیح پذیر است. و همین طور فروش 405 اقساطی نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده و خریداران به خوبی به این مسئله واقف هستند. از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور 1800 سی سی آن که شرکت ایران خودرو جایگزین موتور پیشین آن نموده اشاره کرد، این موتور از لحاظ سرعت و شتاب در سطح مطلوبی قرار دارد و سبب شده روز به روز به خریداران پژو 405 اقساطی افزوده گردد. فروش برند های پژو 405 اقساطی هنوز بازار خوب و پر رونقی دارد. در میان تمام تیپ های تولیدی پژو 405 در حال حاضر تنها مدل های پژو 405 GLX بنزینی، پژو 405 GLX دوگانه سوز و پژو 405 SLX تولید می شود و توسط نمایندگی های رسمی فروش ایران خودرو می توان هر کدام از مدل های فوق پژو 405 اقساطی را سفارش داد و خریداری نمود. در میان تمامی مدلهای فوق، پژو 405 GLX بنزینی از محبوبیت بسیار بالاتری در خانواده پژو 405 اقساطی برخوردار است، زیرا شتاب، سرعت و مشخصات فنی آن نسبت به دیگر مدلهای آن از سطح بالاتری برخوردار است. از مهمترین تسهیلاتی که شرکت های مختلف خودروسازی در اختیار خریداران پژو 405 اقساطی می گذارد می توان به تحویل فوری خودرو، پس از پرداخت مبلغ پیش پرداخت و تنظیم سند آن خودرو به نام مالک به اندازه تسهیلات دریافتی اشاره کرد.

خرید و فروش اقساطی خودرو که طرح آن سالهاست از سوی شرکت های عرضه کننده خودرو اجرا می شود، یک ایده بسیار مناسب برای دسترسی تمام اقشار جامعه به خودرو دلخواه خود می باشد. سایا خودرو از معتبر ترین نمایندگی های عرضه و فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی به صورت نقدی و قسطی می باشد. این مرکز فروش معتبر انواع مدل های پژو 405 اقساطی را با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران و علاقه مندان این خودرو می گذارد. تمامی اطلاعات مربوط به خرید و فروش 405 اقساطی و ساید خودروهای داخلی و خارجی در سایت این مرکز منتشر شده است، و با مراجعه به آن می توان از شرایط فروش و تسهیلات این شرکت مطلع شد. از مهمترین خدماتی که این مرکز به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به امکان تعویض خودروی خریداری شده با مدلهای دیگر در زمان باز پرداخت اقساط معوقه آن اشاره کرد.

  برای تماس با ما به سایت مراجعه کنید

https://sayakhodro.com/

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 660
نمایش همه
علاقه مندی ها ()