پژو 206 از محبوب ترین و پر فروش ترین تولیدات کارخانه سیتروئن فرانسه می باشد که در بسیاری از کشور های دنیا به دلیل تقاضای بالای این خودرو خطوط تولید آن راه اندازی شد. که برای مثال می توان کشورهای انگلستان، برزیل، مالزی، شیلی، آرژانتین ایران و اندونزی را نام برد. عرضه 206 اقساطی به دلیل محبوبیت این خودرو با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. مخاطبان این خودرو را بیشتر جوانان تشکیل می دهند. این خودرو را میتوان در دو دسته هاچ بک و صندوق دار قرار داد، که مدل صندوق دار آن انتخاب اکثر خانواده ها می باشد. 206 اقساطی در 6 تیپ متفاوت تولید و عرضه می شود که قیمت خودرو در هرکدام از آنها متفاوت می باشد. برای مثال پژو 206 تیپ 6 از سری خودروهای اتوماتیک است و نسبت به دیگر تیپ های گران قیمت تر می باشد. اما از محبوب ترین و کارآمد ترین تیپ های آن می توان به 206 تیپ 5 اشاره کرد که به دلیل امکانات بسیار بالا و هزینه های مناسب تعمیرات، فروش بسیار بالایی دارد. از دیگر دلایل انتخاب و خرید 206 اقساطی می توان به میزان پایین بودن مصرف سوخت آن اشاره کرد. این خودرو اسپرت با طراحی جمع و جور و ظاهر زیبای خود طرفداران بسیاری دارد و با گذشت دو دهه از تولید همچنان فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. این خودرو از سری خودرو هایی است که در زمان محبوبیت آن در دیگر کشور ها وارد ایران شد و همزمان با کشور های مختلف در ایران تولید و مونتاژ می شد، که این مسئله نیز در محبوبیت پژو 206 در بازار های داخلی بی تاثیر نبوده است. برای اطلاع از فروش 206 اقساطی به سایت مراجعه کنید.

کنترل ساده، شتاب بالا، قیمت مناسب، استحکام بدنه و مشخصات فنی بالا و مناسب از مشخصات بارز این پژو محبوب می باشد. خرید پژو 206 اقساطی در نمایندگی های مختلف عرضه و پخش متفاوت می باشد و هر کدام از آنها شرایط فروش خاص خود را دارند. برای مثال می توان به طول دوره اقساط و میزان پیش پرداخت اشاره نمود که بسته به نوع و قیمت خودرو معمولا طی یک دوره 24 ماهه یا 36 ماهه زمان بندی و میزان آن تعیین می شود. عرضه پژو 206 اقساطی یک فرصت طلایی برای تمامی اقشار جامعه، که علاقه بسیار زیادی به این خودرو دارند، اما از پرداخت قیمت آن به صورت نقدی ناتوان هستند، می باشد که توسط نمایندگی های رسمی ایران خودرو برای این افراد در نظر گرفته شد است. این افراد تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو و قسط بندی آن می توانند خودرو خود را تحویل بگیرند و مورد استفاده قرار دهند. یکی از مهمترین مزایای پژو 206 ضریب امنیتی بسیار بالای آن می باشد. این خودرو فرانسوی در آزمون های ایمنی یورانکپ توانسته از 5 ستاره، 4 ستاره را از آن خود کند، و استاندارد بالای خود را به نمایش بگذارد. از مهمترین مواردی که در خرید 206 اقساطی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد، می‌توان به شرکت عرضه کننده آن اشاره کرد که باید اعتبار بسیار بالایی داشته باشد و به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل نماید. برای اطلاع از قیمت خرید اقساطی خودرو های ایران خودرو به سایت مراجعه نمایید

پژو 206 ابتدا در 12 مدل تولید می شد که 6 مدل آن را گروه هاچ بک، 4 مدل آن را گروه صندوق دار و 2 مدل آن را پژو 207 تشکیل می داد. اما خط تولید تیپ های 1، 3، 4 و 6 پژو 206 هاچ بک به مرور بسته شد و در حال حاظر تنها تیپ 2 و 5 این مدل تولید می شود. از معتبرترین مراکز فروش پژو 206 اقساطی می توان به نمایندگی رسمی سایا خودرو اشاره کرد، که شرایط خرید و فروش خودرو را برای متقاضیان بسیار ساده نموده است. برای اطلاع از شرایط خرید پژو 206 اقساطی کافی است به آدرس سایت این مرکز مراجعه کرده و شرایط عرضه و نحوه پرداخت را مطالعه نمایید. تنظیم سند آنی، تحویل فوری، قیمت ارزان و امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط از جمله مزایای خرید خودرو از مرکز سایا خودرو می باشد.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()