فروش خودرو یکی از امکاناتی است که شرکت های خودروسازی با تولید خودرو در مدل های مختلف، این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است. اتومبیل با آپشن هایی که در اختیار راننده می گذارد، به عنوان یکی از وسایل نقلیۀ محبوب در سراسر کشور، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع با استفاده از مزایای خودرو می توانند در مدت زمان کوتاهی مسافرت نمایند. به همین منظور شرکت های خودرو سازی داخلی و خارجی روز بروز بر محصولات تولیدی خود می افزایند. به همین منظور فروش انواع خودرو را در سراسر کشور می توان مشاهده نمود که در مدل و قیمت های مختلف انجام می شوند که شامل انواع آپشن با کیفیت و کاربردی می باشند. با گذشت زمان و ارتقاء فناوری ساخت انواع خودرو سواری و خودرو شاسی بلند، طرفداران خرید و فروش انواع خودرو  در سراسر جهان توسعه یافته است.

فروش انواع خودرو

در حال حاضر امکان فروش انواع خودرو برند داخلی و خارجی برای علاقه مندان فراهم می باشد. فروش خودرو ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، اقساطی کرمان موتور، هیوندای، کیا، تویوتا، رنو، نیسان، سانگ یانگ، فولکس واگن و غیره برای عموم مردم در سطح کشور فراهم می باشند. همانطور که می دانید هر کدام از شرکت های تولید کننده شامل محصولات متنوعی می باشند که شکل ظاهری، قیمت و میزان آپشن هایی که در اختیار دارند، با یکدیگر متمایز می باشند. به همین دلیل عموم مردم می توانند متناسب با توان مالی، سطح درآمد و آپشن هایی که مد نظر دارند، تصمیم به خرید خودرو مورد دلخواه خود نمایند.

شرایط فروش خودرو

شرایط فروش خودرو به روش های مختلفی عرضه می شود که با هدف مشتری مداری صورت می گیرد. فروش نقدی خودرو و فروش اقساطی خودرو دو نوع از روش های متداولی است که در جهت فروش اتومبیل انجام می شود و دارای اعتبار می باشند. در واقع برخی از افراد توان مالی مورد نیاز برای خرید نقدی خودرو را دارا می باشند و به این ترتیب به صورت یکجا قیمت خودرو را تسویه می کنند. لیکن خیلی از افراد قدرت مالی لازم را برای پرداخت کاملاً نقدی ندارند و در عین حال تمایل به مالکیت خودرو دارند. در نتیجه شرکت های خودروسازی توانسته اند، شرایط فروش اقساطی خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهند. بنابراین این طرح مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شد و تا به امروز افراد زیادی با بهره مندی از این روش توانسته اند، صاحب خودرو مورد علاقۀ خود شوند.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی خودرو های گروه بهمن ، توسط تمام شرکت و نمایشگاه های خودرو به مشتریان خدمات رسانی می شوند. لازم به ذکر است که خدمات شرایط اقساطی خودرو می تواند به چندین روش به خریدار ارائه شود. به عنوان مثال فروش اقساطی بلند مدت خودرو، فروش اقساطی کوتاه مدت خودرو و یا فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری از روش هایی می باشند که خریداران در این راهکار می توانند مشاهده نمایند.

فروش خودرو تیبا 2، فروش خودرو ساینا، فروش خودرو کوییک دنده ای، فروش خودرو ساندرو اتوماتیک، سراتو، چانگان، فروش خودرو دنا، فروش خودرو پارس، دنا پلاس توربو، فروش انواع  خودرو پژو 206، پژو 207، فروش خودرو جک S3، جک J و .... نمونه هایی از انواع خودرو اقساطی است که در بازار به مشتریان عرضه می شوند.

لیست فروش خودرو

برای به دست آوردن لیست فروش خودرو، می توانید به نمایندگی های رسمی و شرکت های معتبر فروش اقساطی و نقد خودرو مراجعه نمائید. در نهایت پس از بررسی های جامع مرتبطه با شرایط اقساط و همچنین سطح مالی خود، اقدام به خرید خودرو مورد علاقۀ خود نمائید.

شرکت مبین خودرو مفتخر است که به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های بزرگ در تهران، در حال ارائه خدمات فروش انواع خودرو به صورت نقدی و اقساطی در سطح کشور می باشد.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 944
نمایش همه
علاقه مندی ها ()