امروزه خودرو های چینی بسیار مورد استقبال خودرو داران قرار گرفته است و به دلیل قیمت های مناسب این خودرو و قابلیت های بالایی که دارند افراد زیادی از این خودرو ها بهره مند هستند. کمپانی faw یکی از شرکت های بزرگ چینی می باشد. این کمپانی در سال 1997 تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه ی ساخت خودرو آغاز نمود. بسترن خودرویی است که در چند سالی هست که در ایران خرید و فروش می شود. طراحی این خودرو بسیار ویژه بوده و از نظر فنی لوازم یدکی بسترن نیز در جایگاه بالایی قرار دارد. بدین ترتیب بسیاری از افراد اقدام به خرید این خودرو نموده اند. داخل بسترن طراحی زیبا و راحتی دارد که یکی از مشخصه های اصلی این خودرو می باشد. امروزه شاهد بیشتر شدن خودرو های چینی در کشورمان هستیم و در بازار انواع بسیاری از خودرو های چینی وجود دارند و خرید و فروش می شوند و دارای طرفداران بسیاری نیز می باشند. خودرو های چینی در کیفیت های مختلفی وارد بازار شده اند که برخی توانسته اند فروش بالایی داشته باشند. همچنین از نظر قطعات داخلی توجه ویژه ای به این خودرو ها داشت که باتوجه به لوازم یدکی بسترن که دارای قدرت بالایی دارند ، خودروی بسترن دارای طرفداران بسیاری می باشد. برای خرید انواع قطعات بسترن به سایت مراجعه نمایید. 

کمپانی فاو مشارکت خود را با شرکت های مزدا و فولکس آغاز کرد که در راستای همین امر افراد زیادی مشتاق به خرید این خودرو شدند. مدل های b30  و b50 از بسترن های معروف بوده که از لحاظ سایز بدنه و لوازم یدکی بسترن با هم متفاوت می باشند. این خودرو از نظر ایمنی بسیار پیشرفته است و از بهترین سیستم های امنیتی در داخل آن استفاده شده که توانسته این خودرو را به یک خودروی ایمن تبدیل کند.

قیمت لوازم یدکی بسترن

خودرو های بسترن در انواع مختلفی راهی بازار شده اند که از نظر لوازم یدکی بسترن کمی با هم متفاوتند. خرید لوازم یدکی بسترن را می توانید از فروشگاه های ارائه دهنده ی قطعات خودرو های چینی و نمایندگی های معتبر آن انجام دهید. نمایندگی های فروش قطعات بسترن و فروشگاه های معتبر معمولا پایین ترن قیمت را برای این لوازم یدکی در نظر می گیرند. کیفیت لوازم یدکی بسترن ارتباط مستقیمی با قطعات آن دارد.

بسترن b50 خودرویی است که با همکاری مزادا ساخته شد و این شرکت ژاپنی با کمک به این کمپانی باعث رشد زیادی در فناوری ساخت این خودرو و لوازم یدکی بسترن شد. این خودرو بسیار روان بوده و رانندگی با آن ساده و لذت بخش است و از لوازم یدکی بسترن بسیار خوبی ساخته شده است. موتور این خودرو که 103 اسب بخار است به دلیل کیفیت بالای آن که ساخت ژاپن است می تواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد. گیربکس این خودرو یکی از مهم ترین لوازم یدکی بسترن می باشد که طوری طراحی شده که در نوع اتوماتیک آن می تواند شتابی در زمان کوتاه بگیرد و به سرعت بالا برسد. این خودرو تا سرعت 190 کیلومتر در ساعت می تواند پیش رود . برای خرید انواع قطعات خودرو به سایت مراجعه کنید. 

زیبایی خودروی بسترن از مهم ترین عواملی است که این خودرو را به خودرویی که طرفداران بسیاری دارد ، تبدیل کرده است. اما چینی ها به تنهایی زیبایی این خودرو را ایجاد نکرده اند و همان طور که می دانیم ایتالیا یکی از کشور هایی است که به ظاهر خودرو بسیار اهمیت می دهد و خودرو هایی بسیار لوکس و زیبا را می سازد، بنابراین این خودرو نیز با کمک ایتالیا طراحی شده و به همین دلیل از زیبایی بسیاری برخوردار است.

برای خرید می توانید به سایت فروشگاه نیوپارت مراجعه نماید و خریدی آسان داشته باشید. این فروشگاه قطعات باکیفیتی را با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه خواهد داد.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 885
نمایش همه
علاقه مندی ها ()