لاستیک ها یکی از بخش های ضروری و اصلی خودرو ها می باشد. لاستیک با نام تایر نیز شناخته می شود . تایر ها آخرین بخش حرکتی هستند که توسط سیستم انتقال قدرت در خودرو به حرکت در می آید. لاستیک ها در انواع مختلفی از نظر ضخامت و پهنا و مدل می باشند. شرکت های بزرگ ساخت تایر همچون شرکت لاسا اقدام به ساخت لاستیک هایی با کیفیت بالا نموده اند و امروزه این برند های خوب و مطرح طرفداران بسیاری هستند. افرادی که به خودرو اهمیت بالایی می دهند معمولا از لاستیک های برند استفاده می کند زیرا این لاستیک ها اگرچه قیمت بالاتری نسبت به نمونه های معمولی دارند اما کیفیت و دوام بالای آن ها باعث می شود هم راندمان خودرو بالاتر برود  هم ماندگاری این لاستیک ها بالاتر باشد و بتوان در مدت طولانی تر از این لاستیک ها استفاده شود. برای خرید لاستیک لاسا به سایت مراجعه کنید. 

لاستیک لاسا

لاسا یکی از شرکت های تولید لاستیک می باشد که در ترکیه قرار دارد. شرکت بریجستون ژاپن به همراهی شرکت سابانچی ترکیه راه اندازی شد. شرکت لاستیک لاسا ، انواع لاستیک ها را به تولید می رساند که شامل لاستیک خودرو های سواری و کامیون و راهسازی و... می باشد. این کشور به دلیل نزدیک بودنش به ایران توانسته با قیمت کمتری به دست مشتریانش در ایران برسد.

عمر لاستیک لاسا

لاستیک لاسا از دسته لاستیک هایی است که دارای دوام بالایی می باشد اما هر لاستیکی پس از گذشت زمانی دچار تغییراتی شده که باید تعویض گردد. زمانی آج لاستیک ها دچار تغییر شد و عمق آن کم شد باید لاستیک تعویض شود، حال برخی از لاستیک ها سالم باشند و فقط آج آن ها از بین رفته باشد نیز باید حتما مورد تعویض قرار گیرند زیرا لاستیک ها نوعی امنیت خودرو و سرنشینان را ایجاد می کنند که استفاده از این لاستیک های آسیب دیده می تواند بسیار خطرآفرین باشد.

یکی از مهم ترین بخش ها برای خرید لاستیک ، توجه به سال ساخت آن می باشد. زیرا لاستیک ها هم مانند وسیله های دیگر دارای تاریخ تولید هستند و اگر به آن توجه نشود می تواند صدمات جبران ناپذیری را به بار بیاورد. برخی از افراد سودجو ، لاستیک های تاریخ گذشته را به جای لاستیک های نو به فروش می رسانند. برخی از افراد اطلاع کافی نداشته و این لاستیک ها را خریداری می کنند که در نتیجه باعث پوسیدگی و ترکیدن این لاستیک ها شده و اگر در جاده این اتفاق بیفتد خطرات بسیاری از قبیل انحراف از مسیر را خواهد داشت.

اگر لاستیک شما دچار ترک شده ، این ترک بیشتر و بیشتر خواهد شد بنابراین تعویض این لاستیک را باید حتما انجام دهید. لاستیک لاسا از دسته لاستیک هایی است که در طراحی آن از مجرب ترین متخصصین و مهندسین بهره گرفته شده و با دستگاه های به روز به تولید رسیده است. اگر به دنبال لاستیکی هستید که بتواند در مدت طولانی و با بازدهی عالی برای شما کار کند، لاستیک لاسا بهترین گزینه است. برای خرید انواع لاستیک به سایت مراجعه نمایید. 

خرید لاستیک باید از فروشگاه های معتبر صورت بگیرد و همین طور انتخاب یک فروشگاه خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از فروشگاه ها قیمت های بالایی را برای محصولات خود در نظر می گیرند. به همین دلیل یافتن فروشگاه هایی که به سود کم راضی باشند کار دشواری می باشد. فروشگاه تایر ایرانیان از شما دعوت می کند که خریدی عالی و منصفانه ای داشته باشید. شما می توانید انواع لاستیک را با قیمت بسیار مناسب از این مرکز خریداری کنید. این مجموعه در تلاش است تا بهترین خدمات دهی را داشته باشد و شما را از خرید خود راضی و خشنود سازد. برای خرید از طریق لینک به سایت ورود پیدا کنید.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()