فروش اقساطی ایران خودرو، شرایط مناسبی را برای مالک شدن خودرو برای شما فراهم می کند. خودرو از جمله مستقلاتی است که علاقه مندان زیادی دارد چون دارای کاربرد اختصاصی می باشد. به روش های مختلفی می توانید صاحب خودرو شوید و این تسهیلات در جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است تا بتوانند متناسب با توان مالی خود، اتومبیل مورد علاقه خود را خریداری نمایند. شرایط فروش فوق العاده اقساطی ایران خودرو یکی از این روش ها می باشد که اکثر شرکت های خرید و فروش خودرو، قادر به ارائه چنین خدماتی به صورت استاندارد و شمارۀ ثبت شده می باشند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید

علاوه بر خدمات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری، خرید لیزینگی خودرو نیز به عنوان یکی از ایده های پرطرفدار در جهت خرید خودرو در ایران مطرح می باشد. در واقع پس از پرداخت نیمی از مبلغ کل خودرو، مابقی مبلغ را طی چندین قسط پرداخت می کنند. بنابراین می توانند خودرو مورد علاقۀ خود را خریداری نمایند. البته در این روش زمان تحویل خودرو پس از طی یک هفته تا 10 روز می باشد. لازم به ذکر است که شرایط مفاد قرارداد متناسب با شرایط مشتری تغییر خواهد کرد و به نفع مشتری صورت می پذیرد.

فروش فوری اقساطی ایران خودرو

فروش فوری اقساطی ایران خودرو به شما این اجازه را می دهد که از همان ابتدای پرداخت مبلغ نقدی، صاحب خودروی مورد نظر خود شوید و حین استفاده از خودرو اقدام به تسویه و پرداخت شهریه های اقساط خودرو نمائید. در نتیجه در این روش، فرد خودرو خریداری شدۀ خود را فوری تحویل می گیرد ولی سند خودرو را پس از اتمام اقساط به طور رسمی دریافت می کند.

خودرو دنا پلاس، دنا، هیما، تندر ال 90، انواع خودرو پژو پارس، پژو 206، پژو 207 و ... از جمله انواع محصولات ایران خودرو می باشند. با نوجه به آپشن هایی که هر کدام از اتومبیل ها دارند، می توانید نسبت به خرید خودرو مورد دلخواه خود تصمیم بگیرید. در واقع آپشن های خودرو نقش مهمی در عملکرد، سرعت، توان و قیمت خودرو دارد. بنابراین اگر خودرویی که شما قصد خرید آن را دارید، دارای قیمت بیشتری است، می توانید از مزایای فروش اقساطی خودرو داخلی استفاده نمائید و به آرزوی خود دست یابید.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری مطابق با شرایط مشتری قابل تنظیم می باشد تا فشار بیش از اندازه به آنها، برای خرید اتومبیل وارد نشود. لازم به ذکر است که خودرو دنا و دنا پلاس به عنوان محصولات ایران خودرو به بازار عرضه می شوند که دارای ساختار موتور مشابه می باشند که دارای حجم 1.6 لیتری به همراه 113 اسب بخار می باشند که از قدرت موتور مناسبی برخوردار می باشد. بنابراین می توانید در مسیر جاده، مطمئن شوید که با سرعتی قابل اطمینان و آسوده خاطر به حرکت خود ادامه می دهید. در مدل جدید خودروهای دنا از جعبه دنده اتومات استفاده شده است که این مسئله طرفداران آن را نسبت به گذشته افزایش داده است. برای اطلاع از  قیمت فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید. 

همانطور که می دانید محصولات تولیدی ایران خودرو بسیار متنوع می باشد و انواع خودرو سواری و شاسی بلند را شامل می شود که شامل بدنۀ مقاوم و آپشن های کاربردی می باشند. در واقع به همین دلیل است که طرفداران این برند در سراسر کشور فراوان می باشد و سالانه شاهد فروش اقساطی انواع محصولات ایران خودرو می باشیم. با خرید خودرو قسطی تحویل فوری می توانید این اطمینان را داشته باشید که صاحب خودرو مورد دلخواه خود خواهید بود و متناسب با شرایط مالی، اقساط را پرداخت می کنید.

شرکت سایا خودرو پارسیان به عنوان یکی از شرکت های فروش اقساطی خودروهای داخلی در تهران فعالیت دارد و امکان فروش قسطی محصولات ایران خودرو را نیز برای مشتریان فراهم نموده است.

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()