لاستیک ها بخشی از خودرو هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند. لاستیک ها به دلیل ارتباط مستقیم با زمین و گردانده شدن توسط سیستم انتقال قدرت ، بسیار اهمیت دارند و برای این که بتوانیم از یک لاستیک خوب بهره مند شویم باید با آگاهی لاستیک خودرو را خریداری نماییم. همچنین در کنار خرید لاستیک باکیفیت و مناسب مانند لاستیک نانکن باید در رانندگی نیز توجه ویژه ای داشته باشیم همین طور مراقبت از لاستیک ها نیز مهم می باشد. لاستیک ها باید هر چند وقت یکبار چک شوند و تنظیم باد برای آن ها انجام گیرد. در صورت پر باد بودن بیش از حد یا برعکس کم باد بودن لاستیک ، می توانیم دچار بروز مشکل شویم. انواع لاستیک های مختلف در بازار موجود است که می توانیم با توجه به نوع خودرو انواع مناسب را انتخاب نماییم. یکی از انواع لاستیک های باکیفیت لاستیک نانکن است. برای خرید لاستیک نانکن به سایت مراجعه کنید. 

لاستیک نانکن چیست؟

لاستیک نانکن نوعی لاستیک باکیفیت بوده که از پر طرفدار ترین لاستیک ها در جهان به شمار می رود. کیفیت طراحی و ساخت ویژه ی این لاستیک باعث شده افراد بسیاری به این لاستیک جذب شود. کارخانه ی لاستیک های نانکن در تایوان تاسیس شد. این کارخانه از سال 1359 کار خود را در بخش طراحی و ساخت انواع لاستیک ها شروع کرد . لاستیک های نانکن در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی داشته و می توان در تمامی فصل ها از این لاستیک استفاده کرد. شعبه ها و نمیندگی های لاستیک نانکن در کشور های مختلف از جمله کشور ما وجود دارد.

برای خرید لاستیک نانکن می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر ، لاستیک مناسب با خودروی خود را خریداری کنید. این لاستیک در تنوع طرح و سایز قرار دارد به طوری که به راحتی می توانید لاستیک مناسب را خریداری کنید. برای انتخاب نوع لاستیک مناسب بهتر است از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. تایر خودرو در ارتباط با تعادل خودرو بوده و اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد باعث به خطر انداختن جان سرنشینان خواهد شد. بنابراین با انتخاب لاستیک مناسب ، ایمنی خودرو را تضمین خواهید کرد.

برای خرید انواع لاستیک نانکن یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید، سال تولید و انقضای آن است . روی تایر ها تاریخی را مشاهده می کنید که شامل سال ساخت به میلادی و هفته ی تولید شده می باشد.  بسیاری از افرد سودجو لاستیک های چندساله را به جای لاستیک های تازه تولید شده به فروش می رسانند. این لاستیک ها به دلیل قیمت پایین دچار خرابی می شوند و در مدت خیلی کوتاهی شاهد پوسیده شدنشان می شویم بنابراین اگر می خواهید که لاستیک های باکیفیتی را خریداری کنید به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید.

تایر ها از نظر آج و سایز و ضخامت و پهنا و.... با هم تفاوت دارند اما آن چه که اهمیت دارد انتخاب لاستیکی است که بتواند تعادل خودرو را برقرار سازد و ایمنی خودرو را تضمین کند.

بسیار اهمیت دارد که زمانی که لاستیک های خودرو شما رو به انقضا هستند،  آن ها را تعویض کنید و از بروز خطرات ناشی از آن جلوگیری نمایید. لاستیک نانکن در مقابل لاستیک های معمولی از قیمت کمی بالاتری برخوردار است که به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری آن می باشد بنابراین با صرف مقداری هزینه ی بیشتر می توانید ایمنی خودرو را تضمین کرده و در کوتاه مدت نیاز به تایر جدید نداشته باشید. فروشگاه تایر ایرانیان از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع لاستیک از جمله لاستیک نانکن می باشد. این مجموعه با عرضه ی مستقیم محصولات خود توانسته قیمت مناسبی را برای فروش در نظر بگیرد، همچنین امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است، برای خرید به سایت مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()