لاستیک یکی از عضو های مهم خودرو می باشد. لاستیک به عنوان عضو حرکتی دارای اهمیت بالایی دارد. در واقع این عضو تنها عضوی است که با زمین برخورد دارد. این عضو یکی از عوامل مهم در تعادل خودرو می باشد. بنابراین اگر به درستی انتخاب نشود می تواند باعث مشکل در تعادل خودرو شود. لاستیک ها در انواع مختلفی بوده و دارای تنوع بالایی هستند. به همین دلیل در زمان خرید باید به نوع و سایز آن دقت بالایی داشته باشید. برای خرید انواع لاستیک به سایت مراجعه کنید.

انواع لاستیک

لاستیک ها در دو نوع توپر و تیوپ دار تولید می شوند که برای خودرو های سواری از لاستیک های تیوپ دار استفاده می شود. یک لاستیک خوب لاستیکی است که بتواند تعادل خودرو را حفظ کند و همین طور مقاومت بالایی داشته باشد و در ترمز گیری به خوبی عمل کند. امروزه انواع مختلفی از لاستیک های خودرو را می توانیم خریداری نماییم. لاستیک ها در برند های مختلفی وجود دارند. در کشور ما نیز بسیاری از شعب نمایندگی لاستیک های خارجی و ایرانی وجود دارد که عرضه کننده ی انواع لاستیک های خودرو می باشد و می توانید خرید لاستیک را از نمایندگی ها انجام دهید.

لاستیک امنیت خودرو را حفظ می کند. در صورتی که لاستیک دارای کیفیت غیر قابل قبول باشد قابل اطمینان نبوده و استفاده از این لاستیک موجب به خطر انداختن جان سرنشینان می شود.

لاستیک ها از کائوچو، پشم طبیعی و لایه های استیلی تشکیل می شود. طبیعی بودن مواد اولیه ی لاستیک موجب می شود قابلیت بازیافت داشته باشد. در بسیاری از مناطق دنیا لاستیک ها را بازیافت می کنند تا به محیط زیست نیز صدمه وارد نشود.

انواع لاستیک ها از نظر آج

آج لاستیک ها یکی از قسمت هایی است که دارای تفاوت بوده و در کیفیت حرکت و ایست خودرو بسیار اهمیت دارد. از انواع طرح های اج می توان رگه ای، بلوکی، عرضی و عرضی-رگه ای را نام برد. در گذشته طرح های آج محدود بود اما امروزه با پیشرفت در این صنعت شاهد تولید انواع لاستیک ها با آج های مختلف می باشیم.

لاستیک های خودرو توسط هوا پر می شوند تا مقاومت لازم و انعطاف پذیری در مقابل ناهمواری ها داشته باشند. هوای لاستیک یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن اهمیت داده شود. بنابراین هر چندوقت یکبار باید لاستیک های خود را چک کنید. در صورتی که لاستیک کم باد یا بیش از حد باد داشته باشد باعث ایجاد مشکل خواهد شد و در هر دو صورت باعث از بین رفتن تعادل خودرو خواهد شد. برای خرید لاستیک پیرلی به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع لاستیک         

برای خرید لاستیک باید بسیار دقت داشته باشید که نوع مناسبی برای خودرو را انتخاب نمایید. به همین منظور برای خرید لاستیک حتما از فرد ماهری کمک بگیرید. لاستیک ها در برند های مختلف دارای قیمت های متفاوتی می باشند. لاستیک ها دارای تاریخ تولید می باشند که باید به آن توجه شود. اگر از زمان تولید لاستیک مدت زیادی گذشته باشد ، لاستیک کیفیت خوبی نداشته و در کوتاه مدت دچار پوسیدگی خواهد شد. بنابراین حتما به مراکز و نمایندگی های معتبر لاستیک خودرو مراجعه نمایید تا بهترین لاستیک را خریداری کنید.

لاستیک ها به عنوان جزء مهمی از خودرو ها همواره مورد توجه بوده و افراد برای خرید آن سعی می کنند بهترین گزینه را انتخاب کنند. برای خرید انواع لاستیک در ابتدا باید کیفیت را مورد بررسی قرار دهید زیرا خرید لاستیک های ارزان از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و در کوتاه مدت دچار خرابی و پوسیدگی خواهند شد.

فروشگاه تایر ایرانیان از بزرگ ترین فروشگاه های لاستیک در کشورمان می باشد که با عرضه ی مستقیم لاستیک های باکیفیت توانسته محصولاتش را با قیمت پایین تر از بازار به دست مشتریانش برساند و خدمات دهی عالی را ارائه دهد.

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 562
نمایش همه
علاقه مندی ها ()