لاستیک در خودرو بسیار مهم بوده و به دلیل این که مستقیم بر روی امنیت خودرو تاثیر گذار است باید مورد توجه قرار گیرد بنابراین برای خرید لاستیک باید بسیار دقت نمود و تا جای ممکن از لاستیک های برند معروف و باکیفیت استفاده کرد. اگر از یک لاستیک خوب و باکیفیت استفاده شود شاهد تعادل در خودرو و کنترل بهتر خودرو در ترمز و شرایط اضطراری خواهید شد. شما می توانید لاستیک های اورجینال را با قیمت مناسب از نمایندگی های اصلی آن خریداری نمایید. تاریخ تایر ها از موارد مهمی است که باید به آن دقت شود . برخی از افراد به تاریخ تایر ها دقت نکرده و با قیمت کمتری آن لاستیک را خریداری می کنند و بعد از مدت کوتاهی شاهد خرابی آن می شوند و متوجه نمی باشند که قیمت لاستیک خودرو بی دلیل کم نبوده و این به دلیل بی کیفیت بودن آن است زیرا لاستیک در صورت گذشت مدت زیاد از تاریخ ساخت آن حتی اگر مورد استفاده هم قرار نگیرد، کیفیت خود را از دست می دهد و کارایی نخواهد داشت. برای اطلاع از قیمت انواع لاستیک خودرو به سایت مراجعه نمایید. 

قیمت لاستیک خودرو

قیمت خرید لاستیک خودرو برای بسیاری از افراد بسیار مهم است و برخی از افراد از لاستیک های غیر اورجینال استفاده می کنند و دلیلشان قیمت پایین تر این نوع لاستیک ها است اما باید بدانید گرچه قیمت لاستیک خودرو یکی از اصل های اصلی برای خرید می باشد اما  لاستیک های برند دارای استاندارد های اصلی تایر می باشند و در طراحی و ساخت آن ها از بهترین مواد اولیه و تکنیک ها استفاده می شود بنابراین این لاستیک ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توانند ببیشتر از لاستیک های دیگر برای شما بهره وری داشته باشند و شما نیاز به خرید دوباره ی لاستیک نداشته باشید. برای خرید لاستیک سواری و اسپرت به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه لاستیک هم پا از فروشندگان لاستیک به سراسر کشور می باشد که این فروشگاه انواع لاستیک های باکیفیت را با قیمت بسیار ارزان به دست مشتریان خود می رساند.  

آدرس: امیر کبیر شرقی نرسیده به سرچشمه روبروی مسجد بنی فاطمه- پاساژ 110 پلاک 27

ایمیل : info@hammpa.com

تلفن تماس: 7809 570 0992

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()