بسیاری از افراد شیشه های خودروی خود را دودی می کنند. دودی کردن شیشه ها به وسیله ی چسباندن برچسب شیشه دودی می باشد. دودی بودن شیشه می تواند از تابش مستقیم خودرو به داخل جلوگیری کند. بنابراین سرنشینان دچار آفتاب سوختگی نمی شوند و خودرو نیز خنک می ماند. معمولا از شیشه های دودی در فصل های گرم بیشتر استفاده می کنند. یکی از دلایلی که موجب شده افراد بسیاری شیشه دودی را اجرا کنند، تاثیر بسیار زیادی است که شیشه دودی بر روی خودرو می گذارد، افراد زیادی اجرای شیشه دودی را بر روی خودرو می پسندند. بنابراین سفارش و اجرای شیشه دودی از مزیت های زیادی برخوردار است و همچنین آسایش را در خودرو ایجاد می کند.برای اطلاع از قیمت رول شیشه دودی به سایت مراجعه نمایید.

دودی کردن شیشه ها باید کم تر از 40درصد باشد و اگر بیش از حد باشد پلیس راهنمایی رانندگی شما را جریمه می کند، زیرا مانع دید پلیس می شود و جرم به حساب می آید. برخی از خودرو شیشه های دودی فابریک دارند یعنی در کارخانه شیشه هایشان به صورت دودی ساخته شده اند. بنابراین این خودرو ها از حد مجازی برخوردارند.

اجرای شیشه دودی

اگر شما قصد دارید شیشه دودی را اجرا کنید حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا این کار به بهترین شکل انجام گیرد. برای انجام شیشه دودی از بهترین نوع چسب استفاده کنید زیرا انواع مختلفی چسب وجود دارد که هر کدام از نظر کیفی و قیمتی مختلفند و به دلیل این که دودی کردن شیشه ها برای مدت زمان بسیاری انجام می شود باید کیفیت خیلی خوبی داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر شیشه های خودرو را دودی نمایید. برای خرید رول شیشه دودی عرض 75متر  به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در زمینه ی فروش انواع لوازم خودرو با کیفیت های بالا می باشد. به دلیل عرضه ی مستقیم محصولات، این فروشگاه توانسته قیمت های بسیار پایینی را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرد.

تلفن همراه :-09121787625

تلفن همراه  :09220175523

ایمیل : info@lavazemsport.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()