لیفتراک از ماشین بسیار کاربردی در بخش های مختلف صنعت و راهسازی می باشد. از این ماشین برای حمل بار استفاده می شود. لیفتراک را می توان از نوعی سوختی و یا نوع برقی آن به کار برد.

لیفتراک برقی

لیفتراک برقی همان طور که از نام آن مشخص است به وسیله ی برق کار می کند. در بخش های داخلی مراکز وکارخانه ها می توان از این نوع لیفتراک استفاده کرد. این نوع از لیفتراک سرعت بسیار بالایی دارد و می تواند در داخل کارخانه ها بسیار کارامد باشد. بارگیری لیفتراک برقی با توجه به انواع قطعات لیفتراک به کار گرفته ر آن می تواند تا دو و نیم تن باشد. لیفتراک برقی کمی کوک تر از لیفتراک دیزلی می باشد. لیفتراک برقی کم سر و صدا بوده اما مشکلی که این نوع لیفتراک دارد استفاده ی دائم آن ز برق است به همین لیل در محیط های باز که دسترسی به برق وجود ندارد می توان از این لیفتراک استفاده کرد. لیفتراک برقی به دلیل وزن کمتر نسبت به نوع دیزلی آن سبک بوده و می تواند راحت تر حرکت نماید.

یکی از مزایای مهم لیفتراک های دیزلی نداشتن آلودگی می باشد زیرا نمونه های لیفتراک دیزلی دارای آلودگی هستند. لیفتراک های برقی دارای باتری هستند که قابلیت شارژ دارد.

خرید و فروش قطعات لیفتراک

قطعات لیفتراک در برند های مختلف و در سایز ها و انواع متفاوتی خرید و فروش می شوند. برای خرید قطعات لیفتراک مورد نظر بهتر است اطلاعات لازم را پیدا کنید تا به دام کلاهبرداران نیفتید، آن ها قطعات بی کیفیت را به جای اصلی به شما می فروشند.

شرکت پیشرو تراک از شرکت های فعال در زمینه ی فروش انواع قطعات لیفتراک ، انواع لاستیک لیفتراک ، جک پالت و غیره می باشد که امکان خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.          

تماس با ما

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1028
نمایش همه
علاقه مندی ها ()