با توجه به پیشرفت تکنولوژی افراد به دنبال راه حلی بودند که بتوانند حمل بار را در داخل کارگاه ها از حالت دستی به صورت اتوماتیک و راحت تبدیل کنند. در این هنگام ماشین های لیفتراک روی کار آمدند. امروزه در بسیاری از مراکز تولید و انبار داری ها از لیفتراک ها استفاده می شود و با استفاده از این ماشین کاربردی ، حمل کالا ها را به راحتی انجام می دهند.

لیفتراک با توجه به طراحی ویژه ای که در قطعات انواع لیفتراک دارد می تواند در هنگام حرکت تعادل خود را حفظ کند و به راحتی تردد داشته باشد. از لیفتراک در ساخت و ساز ها برای حمل مصالح نیز استفاده می شود. در قسمت جلویی لیفتراک ، شاخک هایی وجود دارد که بار برروی این قسمت قرار می گیرد و به وسیله ی محافظ کنترل می شود تا با کابین راننده برخورد نکند. به دلیل این که در هنگام بارگیری ، بار در صورت زیاد بودن جلوی دید راننده را می گیرد بنابراین تا حدودی دید راننده گرفته می شود و تردد ممکن است با مشکلات برخورد به افراد یا کالا صورت بگیرد. به همین دلیل در این مواقع باید راننده به سمت عقب براند و از دید عقب استفاده کنند.

اما به دلیل روی کار آمدن قطعات لیفتراک بی کیفیت به شما پیشنها می شود که از قطعات لیفتراک باکیفیت و اصل استفاده کنید، این قطعات قیمت های بالاتری دارند اما با کیفیت بالایی که دارد استفاده از ماشین را برای ما راحت تر کرده و در نتیجه راندمان کار بالا می رود و همچنین دوام این محصولات بالا بوده و در کوتاه مدت نیاز به تعویض نخواهید داشت.

شرکت پیشرو تراک فروش انواع قطعات لیفتراک کوماتسو را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا در مجموعه ی خود دارد. شما می توانید از طریق لینک ها به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()