لیفتراک از ماشین آلات سنگین است که به نوعی شبیه به کامیون بوده اما ابعاد کوچکی دارد و در استفاده ی کارگاهی می توان از آن استفاده کرد. کنترل کننده هایی که در لیفتراک ها قرار دارد یا به صورت هیدرولیکی بوده و یا به صورت الکتریکی می باشد. بارگیری لیفتراک ها معمولا تا پنج تن می باشد اما این میزان در هر یک از لیفتراک ها متفاوت است و باید توجه داشته باشید که این میزان چقدر است تا به لوازم یدکی انواع لیفتراک  فشار وارد نشود، برای دانستن میزان بارگیری باید به پلاک لیفتراک ها دقت کنید زیرا میزان بارگیری توسط شرکت های سازنده بر روی پلاک درج می شود. در دوران جنگ جهانی دوم با توجه به نیاز به بارگیری توسط لیفتراک ها با میزان بیشتر، همین امر باعث روی کار آمدن تنوع لیفتراک ها شد و اولین لیفتراک توسط یک شرکت ژاپنی به نام تویوتا ساخته شد. لیفتراک از شاخک هایی برای قرار گیری بار بر روی آن ساخته شده است

انواع لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک ها در انواع مختلفی وجود دارند. انواع لوازم یدکی لیفتراک در برند های کاترپیلار، کوماتسو، هپکو و ولوو و... دارای شعب نمایندگی در سراسر کشورمان می باشند و محصولات این شرکت های معتبر بسیار باکیفیت بوده و دارای استاندارد های لازم می باشند. قیمت لوازم یدکی لیفتراک باکیفیت بالاتر از نموه های معمولی یا ضعیف می باشد اما به صرفه است زیرا به جای خرید چندباره ی محصولات متفرقه می توانید یکبار محصولات باکیفیت تهیه نمایید. در این میان نمایندی ها قابل اعتماد هستند و می توان با اطمینان خرید خود را از این مراکز انجام داد.

شرکت پیشرو تراک یکی از مراکز معتبر در زمینه ی فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو ، تویوتا ، کلارک و غیره می باشد که برای خرید می توانید از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید و خرید خود را به راحتی به صورت آنلاین انجام دهید. بررای خرید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس :میدان قزوین ، خیابان قزوین ، نرسیده به خیابان مخصوص ، پلاک 425

تلفن : 02155401318 -  02155410717

همراه : 09122805868

فکس: 55409784-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 915
نمایش همه
علاقه مندی ها ()