امداد خودرو کیا، ارائه دهندۀ خدمات امدادی مرتبط با خودروهای کیا موتورز است که به صاحبان خودرو کیا ارائه داده می شوند. اگر به مسافرت رفته باشید و یا در جاده های درون شهری تردد داشته باشید، قطعاً خودروهایی را مشاهده کرده اید که به دلیل خراب شدن خودرو، در جاده مانده اند و نیاز به تعمیرکار و یا بنزین دارند. به همین دلیل تمام رانندگان برای اینکه این اطمینان را داشته باشند که در جاده نمی مانند و می توانند از خدمات امدادگر خودرو بهره مند شوند، اقدام به أخذ کارت اشتراک امداد خودرو کیا می نمایند تا در صورت وقوع حادثه، از خدمات امدادی چنین شرکت های امداد خودرویی بهره مند شوند.

ارائه خدمات امداد خودرو سیار کیا

ارائه خدمات امداد خودرو سیار کیا به سرویس هایی اطلاق می شود که با استفاده از امدادگر متخصص مکانیک، بتوان مشکل خودروهای کیا را مرتفع ساخت و بدین وسیله خودرو مجدداً روشن می شود و راننده می تواند به مسیر خود در جاده ادامه دهد. همچنین در صورت عدم راه اندازی مجدد خودرو، امداد خودرو کیا می تواند با استفاده از امکانات یدک کش، خودرو آسیب دیده را به محل اولین تعمیرگاه و یا نمایندگی حمل نماید.

در نتیجه با استفاده از خدمات سرویس امداد خودرو سیار کیا ، می توان با اطمینان خاطر مسافرت نمود، ضمن آنکه با پرداخت حق اشتراک سالانه امداد خودرو کیا، می توان از خدمات امداد خودرو کیا برای چند دفعه به صورت رایگان و برای تعداد دفعات نامحدود با چند درصد تخفیف بهره برد.

پرداخت هزینه بابت خرید کارت عضویت امداد خودرو کیا، می تواند برای شما مقرون به صرفه باشد.

امداد خودرو آبتین با استخدام امدادگران متخصص فنی، بستر مناسبی را برای رانندگان خودرو کیا فراهم نموده است، چون به صورت تخصصی خدمات امداد خودرو را به رانندگان خودرو کیا مورتورز ارائه می دهد.

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

  09381269128

09361594124

09197304944

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()