امداد خودرو کیا یکی دیگر از خدمات ارزشمند شرکت های امداد خودرو می باشد که به صورت اختصاصی به صاحبان خودرو کیا ارائه داده می شود. خدمات سرویس امداد خودرو کیا همانند دیگر خدمات امداد خودرو می باشد، با این تفاوت که به صورت اختصاصی می باشد و امدادگر تعمیرکاری که به محل اعزام می شود، اشراف کامل به بخش های فنی خودروهای کیا دارد و به راحتی و مدت زمان کوتاهی می تواند مشکلات نقص فنی خودرو کیا را مرتفع سازد.

سرویس سیار امداد خودرو کیا در محل

سرویس سیار امداد خودرو کیا در محل، همانطور که از نامش مشخص می باشد، به رانندگانی اختصاص پیدا می کند که بر اثر نواقص فنی که برای خودرو کیا موتورز آنها، در جاده های درون شهری و برون شهری برای آنها پیش آمده است. در نتیجه با اطمینان خاطر می توانند، مطمئن باشند که خدمات امداد رسانی خودرو کیا را که دریافت می کنند، موجب روشن شدن خودرو می شود و بدین وسیله می توانند به مسیر خود ادامه دهند و یا با استفاده از خدمات سرویس یدک کش امداد خودرو کیا، می توانند خودرو خودرو را به اولین تعمیرگاه معتبر انتقال دهند.

در نتیجه دیگر نیاز نیست نگران ماندن در جاده باشید، چنانچه پیش از وقوع حادثه، فکر اقتصادی کرده باشید و دارای کارت عضویت اشتراک امداد خودرو کیا باشید، می توانید بخش اعظمی از خدمات امدادی را برای چند دفعه رایگان دریافت نمائید و برخی از خدمات سیار امداد خودرو کیا را می توانید با تخفیف دریافت نمائید.

البته می توان ذکر نمود که بدون خرید اشتراک امداد خودرو کیا، نیز می توانید از خدمات امداد خودرو کیا استفاده نمائید، با این تفاوت که مشمول پرداخت هزینه های آزاد، خواهید بود.

امداد خودرو آبتین، از ابتدای فعالیت مجموعه، در زمینۀ ارائه خدمات سیار امداد خودرو فعالیت می کند.

تماس با ما

برای ارتباط با امداد آبتین لطفاً با شماره های زیر تماس بگیرید

09381269128

09361594124

09197304944

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1174
نمایش همه
علاقه مندی ها ()